abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122701783
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:37 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oh my goodie, wat ben jij toch heerlijk walgelijk arrogant.. Jij tutje toch.. :)

Je vraagt om advies, ik geef je advies. Dat doen de anderen hier ook.
Als je dingen niet wil horen, kalk het hier dan ook niet op.
Ik heb julle advies al ten harte genomen een pagina of 5 geleden. Wat jullie nu doen is alleen maar stoken. En dat weten jullie best.
I feel kinda Locrian today
pi_122701804
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:39 schreef starla het volgende:

[..]

Ik heb julle advies al ten harte genomen een pagina of 5 geleden. Wat jullie nu doen is alleen maar stoken. En dat weten jullie best.
Dat komt door de toon, die jij opzet.. Minder je toon eens naar minder arrogant.
pi_122701822
quote:
6s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:38 schreef BlueMage het volgende:
Zo vraag ik me af wat er gebeurt als één van jouw patiënten kritische vragen gaat stellen. Reageer je dan ook zo als hier?
Nee, dan reageer ik met: 'heel goed dat u kritisch bent en blablabla...'

Maar dat heeft toch geen ene fuck met dit topic te maken mensen. Waar gaan we naar toe?
pi_122701875
Potvolkoffie zeg...

Mensen die niet privé van zakelijk weten te onderscheiden...
pi_122701881
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:41 schreef starla het volgende:

[..]

Nee, dan reageer ik met: 'heel goed dat u kritisch bent en blablabla...'

Maar dat heeft toch geen ene fuck met dit topic te maken mensen. Waar gaan we naar toe?
Hierin geef ik je dan gelijk... Maar ja, dat komt dus door je houding.
pi_122701883
Gaat lekker hier zeg. :D
pi_122702017
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:43 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Hierin geef ik je dan gelijk... Maar ja, dat komt dus door je houding.
Oh ja. dus omdat ik een betaling weiger ben ik slecht in het werk dat ik doe. Wat een klucht.

Dat begrijpen jullie toch wel?

Als een advocaat een huurachterstand heeft, maakt hem dat meteen een slechte advocaat?

Echt...quatsch is dit. A la Fok weer.
pi_122702045
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:51 schreef starla het volgende:

[..]

Oh ja. dus omdat ik een betaling weiger ben ik slecht in het werk dat ik doe. Wat een klucht.

Dat begrijpen jullie toch wel?

Als een advocaat een huurachterstand heeft, maakt hem dat meteen een slechte advocaat?

Echt...quatsch is dit. A la Fok weer.
Ik viel je aan op je kuthouding, niet op je werk. Vind je het normaal mensen die er niets mee t maken hebben aan te vallen?
pi_122702074
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:53 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Ik viel je aan op je kuthouding, niet op je werk. Vind je het normaal mensen die er niets mee t maken hebben aan te vallen?
Wat ik zeer aanmatigend vind zijn alle ad hominems. Het kan nooit on topic blijven. Altijd moet de persoon aangevalllen worden en vernederd worden.

En het ironische is, is dat diegenen dat niet eens doorhebben.
pi_122702117
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:55 schreef starla het volgende:

[..]

Wat ik zeer aanmatigend vind zijn alle ad hominems. Het kan nooit on topic blijven. Altijd moet de persoon aangevalllen worden en vernederd worden.

En het ironische is, is dat diegenen dat niet eens doorhebben.
Wat doe je raar mens, dat is Fok.. Dat weet je toch? Waarom trek je het je zo aan en als je dat toch doet.. open dan geen topic.
pi_122702186
Even samenvatten...

Gestudeerd hebben...
Arts zijnde...
Hoog van de toren blazen...

Maar toch een topic openen op Fok! over 100,- aan achterstallige servicekosten..

Neh... 8)7
Ik ben diegene waar je moeder je altijd voor gewaarschuwd heeft...
pi_122702241
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:58 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Wat doe je raar mens, dat is Fok.. Dat weet je toch? Waarom trek je het je zo aan en als je dat toch doet.. open dan geen topic.
Ja, lekkere catch 22. Soms ben ik de veronderstelling dat je normale reacties krijgt (heb een aantal gezien zoals die van de Kardinaal in het begin).

Maar zal voortaan geen privézaken meer posten, want dit is inderdaad daar het juiste forum niet voor.
Op dit forum zie je gewoon de involutie van de mensheid voor je ogen afspelen. Stelletje zielepoten die overal een mening over hebben en nauwelijks een eigen leven hebben en toch pretenderen één te hebben. Een verzameling van een stelletje zeikzakken is het hier.

Sowieso zich bezighouden met andermans zaken is een uiting van een diepe verveling tegenover het eigen leven. Alsmaar die externe stimuli, om maar de tijd te verdrijven. De tijdverdrijving an sich is al een symptoom van verveling. Je wilt van jezelf weg. De focus op iemand anders leggen. Waarom?
Denk daar maar eens goed over na. Echt, goed over nadenken, waarom je nu al 2 dagen hier zit te posten. Ben IK echt zo interessant? Of ben JIJ echt zo verveeld ten aanzien van je eigen bestaan dat je externe stimuli nodig hebt om dit te camoufleren?
pi_122702323
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:06 schreef starla het volgende:

[..]

Ja, lekkere catch 22. Soms ben ik de veronderstelling dat je normale reacties krijgt (heb een aantal gezien zoals die van de Kardinaal in het begin).

Maar zal voortaan geen privézaken meer posten, want dit is inderdaad daar het juiste forum niet voor.
Op dit forum zie je gewoon de involutie van de mensheid voor je ogen afspelen. Stelletje zielepoten die overal een mening over hebben en nauwelijks een eigen leven hebben en toch pretenderen één te hebben. Een verzameling van een stelletje zeikzakken is het hier.

Sowieso zich bezighouden met andermans zaken is een uiting van een diepe verveling tegenover het eigen leven. Alsmaar die externe stimuli, om maar de tijd te verdrijven. De tijdverdrijving an sich is al een symptoom van verveling. Je wilt van jezelf weg. De focus op iemand anders leggen. Waarom?
Denk daar maar eens goed over na. Echt, goed over nadenken, waarom je nu al 2 dagen hier zit te posten. Ben IK echt zo interessant? Of ben JIJ echt zo verveeld ten aanzien van je eigen bestaan dat je externe stimuli nodig hebt om dit te camoufleren?
:D JIJ opent een topic over jouw probleem. Jij krijgt reacties op de toon, waarop jij communiceert.
Nee, jij bent niet interessant. Gezien jij je om 3.11 uur nog druk maakt hierom, zegt dat zowel jij als ik, levensloos, slapeloos zijn en niets beters te doen hebben. Als jij niet wil dat mensen reageren, dan moet je niet op een FORUM een topic openen.

Dit soort filosofische gelul trek ik nu even niet. Sorry.
  zondag 10 februari 2013 @ 03:13:38 #239
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_122702330
Ik ga even de popcorn pakken. Ik geef toe dat ik leveloos genoeg ben om van zulke dingen op FOK! te genieten. ^O^
Hallon!
pi_122702354
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:12 schreef Ambipur het volgende:
Dit soort filosofische gelul trek ik nu even niet. Sorry.
Jammer, want dat is best interessant:

Vanaf 5:25
pi_122702365
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:15 schreef starla het volgende:

[..]

Jammer, want dat is best interessant:

Vanaf 5:25
Nee sorry.. Filosofen :r
pi_122702382
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:16 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Nee sorry.. Filosofen :r
Jammer, want voor jou is het een feest van herkenning volgens mij ;)
pi_122702392
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:18 schreef starla het volgende:

[..]

Jammer, want voor jou is het een feest van herkenning volgens mij ;)
Oh. Dat je de moeite neemt een filmpje te posten met een verwijzing naar types als ik. Lief.
Heb je niets beters te doen.
pi_122702395
Net als dit topic het dood de tijd en het leest ook nog eens makkelijk weg.

Net een dicht slaand boek. :D
pi_122702414
Ik voel een afsplitsing aankomen naar F&L.
  zondag 10 februari 2013 @ 03:24:37 #246
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_122702426
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:19 schreef Ambipur het volgende:

[..]

Oh. Dat je de moeite neemt een filmpje te posten met een verwijzing naar types als ik. Lief.
Heb je niets beters te doen.
Wel apart dat TS precies weet wat voor iemand jij bent (overigens denkt ze mij ook te kennen) terwijl ze ons er van beschuldigt dat wij d'r helemaal niet kennen. :')
Hallon!
pi_122702432
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:24 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Wel apart dat TS precies weet wat voor iemand jij bent (overigens denkt ze mij ook te kennen) terwijl ze ons er van beschuldigt dat wij d'r helemaal niet kennen. :')
Ja, viel mij ook op.... Zal vast aan mij liggen :D
pi_122702440
quote:
10s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:24 schreef BlueMage het volgende:

[..]

Heb je een vliegje in je oog? Continu :')
pi_122702445
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:26 schreef starla het volgende:

[..]

Reageer eens.
  zondag 10 februari 2013 @ 03:28:48 #250
211554 BlueMage
FOK! Insect
pi_122702463
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 03:26 schreef starla het volgende:

[..]

Die smiley past erg goed bij jouw posts. :') Zie het als een soort van mix van _O- , :') en ook een beetje |:(. :)
Hallon!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')