Ik wacht erop.quote:Op woensdag 13 februari 2013 12:18 schreef Pagan het volgende:
Ga de serie kijken. 31-03-2013 begint S03.
Ik had het niet gezien, ga zien of ik hem klaar heb voor zondag. Bedankt voor de tip Oh-Ohquote:Op woensdag 13 februari 2013 09:47 schreef oh-oh het volgende:
Ben ik de enige hier die een lijst post in de boeken top 100?
Het kan nog tot en met zaterdag!!
TTK / FOK! Boekentop 100 2013
Ja, mee eens!quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:16 schreef oh-oh het volgende:
Je kan ook nog boeken winnen!
Ik vind het vooral voor mezelf leuk om het bij te houden elk jaar
Heb jij "de duivenhoudsters" van Alice Hoffman al gelezen?quote:
Nein, jij?quote:Op woensdag 13 februari 2013 16:22 schreef Strega het volgende:
[..]
Heb jij "de duivenhoudsters" van Alice Hoffman al gelezen?
Lekker Bos! Vooral dat morgen opwarmenquote:Op woensdag 13 februari 2013 19:22 schreef Bos81 het volgende:
Voor het eerst Chinees gehaald bij de lokale chinees hier.Vriend was ook hier en dus samen een 1 persoons rijsttafel gehaald. Best wel erg lekker, morgen nog voor mezelf een voldoende portie opwarmen
Kon dat niet thuis dan? Of laten bezorgen? Echt hequote:Op donderdag 14 februari 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt een grote achterlijke commerciele bende geworden ja.
Vroeger kreeg je dan echt kaartjes van anonieme bewonderaars, dat was leuk.
Nu kreeg bv een collega een megaboeket bloemen van dr vriend hier op kantoor gisteren.
Een dag te vroeg want vandaag was hij zelf weg.
Maar echt, what is the point?
Ik kreeg vorig jaar een of ander kutgedicht geschreven door de moeder van dat type, hij had zelfs de hulp van m'n bff ingeschakeld en er klopte nog niks vanquote:Op donderdag 14 februari 2013 09:38 schreef oh-oh het volgende:
Het is echt een grote achterlijke commerciele bende geworden ja.
Vroeger kreeg je dan echt kaartjes van anonieme bewonderaars, dat was leuk.
Nu kreeg bv een collega een megaboeket bloemen van dr vriend hier op kantoor gisteren.
Een dag te vroeg want vandaag was hij zelf weg.
Maar echt, what is the point?
quote:Op donderdag 14 februari 2013 10:21 schreef miss_dynastie het volgende:
Een dag te vroeg laten bezorgen omdat je er zelf niet bent vandaag? Zeker bang dat 'ie de bedankseks mist of zo
Ben je ook niet. Wel realistischquote:Op donderdag 14 februari 2013 10:22 schreef oh-oh het volgende:
[..]Dat was letterlijk wat ik tegen dr zei gisteren
![]()
Ze vond me niet romantisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |