yups. lekker.makkelijkquote:Op maandag 11 februari 2013 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, nog over zo'n e-reader, is dat dan net zo qua downloads als met films? Heb ik dan met 1 vinger op de knop boeken die ik wil lezen?
Ja Elbow duhquote:Op maandag 11 februari 2013 17:02 schreef -Vaduz- het volgende:
Zie dat het je decennium niet is.Op wat 'guilty pleasures' na is dit wel een van mijn betere ingestuurde lijstjes ooit.
Welke is die ene?
Wil je er alvast 9000 om mee te beginnen. Er zit vast wel wat leuks bij.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:39 schreef Pisces29 het volgende:
Hey, nog over zo'n e-reader, is dat dan net zo qua downloads als met films? Heb ik dan met 1 vinger op de knop boeken die ik wil lezen?
O jij bent dus die ene koperquote:Op maandag 11 februari 2013 19:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik heb hier ook nog de cd van Bos , wat ik wilde hebben staat al in mn bieb, dus die kan zo je kant op, en per mail nog engelse zooi.
quote:Op maandag 11 februari 2013 18:40 schreef oh-oh het volgende:
Dr broer had ook es zo een prachtig liedje!
Das een hoop!quote:Op maandag 11 februari 2013 19:29 schreef Pagan het volgende:
[..]
Wil je er alvast 9000 om mee te beginnen. Er zit vast wel wat leuks bij.
Tja, minister Kamp vind het geld belangrijker denk ik. Het is alleen zo jammer dat we er hier bovenop de gasbel zo weinig van dat geld zien. Hoewel de nieuwe burgervader zich er nu wel voor in zet.quote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:45 schreef DeZwabber het volgende:
Lekker dan, waarom mogen ze dan nog doorgaan?
Balen zegquote:Op dinsdag 12 februari 2013 00:27 schreef Strega het volgende:
Nou, waarschijnlijk zijn de scheuren in ons huis weer groter gewordenVerrekte NAM.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |