Wist ik ook niet.quote:''Als de paus duidelijk merkt dat hij niet langer fysiek, psychologisch en spiritueel in staat is de plichten van zijn ambt te vervullen, dan heeft hij het recht en onder bepaalde omstandigheden ook de plicht om af te treden'', aldus de paus.
Deze uitspraak staat in Licht van de Wereld, een boek met interviews met de kerkvorst.
Het is tot nu toe slechts één keer eerder voorgekomen dat een paus opstapte. Dat was in 1294, toen paus Celestinus V de functie neerlegde.
Dat is ook zo gruwelijk lekker, zo'n nieuwe koelkast.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:07 schreef oh-oh het volgende:
Mijn koelkast is nog steeds als nieuw![]()
![]()
![]()
Ik sta soms echt te zwijmelen in de opening
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:11 schreef oh-oh het volgende:
Ik leg nu theedoeken onder bakjes en zo die ik er in zet
![]()
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:12 schreef Pisces29 het volgende:
[..]![]()
De aanblik is hier wel geweldig nu, misschien toch vaker doen. Als ik het om de 2 maanden doe is het veel.
Goeie aankopen zijn zo fijnquote:Op maandag 11 februari 2013 16:14 schreef oh-oh het volgende:
[..]Oh zo vaak deed ik dat never nooit niet, maar die koelkast die ik had was ook gewoon echt oud en op, deze is zo aaaaawesooooooooome
![]()
Ik ben echt blij met die investering, snap niet dat ik dat niet gewoon veel eerder gedaan heb
Heerlijk!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:05 schreef Pisces29 het volgende:
Ik ben eindelijk weer een beetje aan het opknappen, ga ik de koelkast schoonmaken
Zuurkoolschotel staat in de oven
Oldie dat je bent!quote:Op maandag 11 februari 2013 16:27 schreef oh-oh het volgende:
De zeroes waren ook echt nul komma nul qua goede muziek ja, godallejezus, ik moest echt zoeken naar 30 nummers voor mijn lijst
quote:Op maandag 11 februari 2013 16:41 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Oldie dat je bent!
Ik vond 30 zelfs weinig.
Ja met moeite dus.quote:Op maandag 11 februari 2013 16:44 schreef -Vaduz- het volgende:
The Tens?
30 goede nummers zijn er in 10 jaar wel gemaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |