Trots natuurlijk, enige man op de bankquote:
Potver ik zie de foto's pas als ik Oh's profiel aanklik, wat is dat toch met die updates, hoe ik ze ook instel, ik zie nooit alles van mensenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:07 schreef Lutte het volgende:
Wel redelijk angstaanjagend dat ik het K3 jurkje herkende voor ik op een andere foto het logo zag
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Trots natuurlijk, enige man op de bank
Daar wil je niet op passenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja sorry
Heeft dat jommetje (Pisc) nog een oppas nodig?
Ja, die wel! Wat stom ditquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:10 schreef oh-oh het volgende:
Hahahahaha Pis, hejje wel Os met zn appel gezien?
I <3 Os
Hij heeft allemaal blooperfoto's, hij is minder geniek dan zijn zussenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar wil je niet op passen![]()
Wat een stout kind is dat![]()
Hij was onwijs stout, met schoenen gooien binnen en zulks, en toen ik er iets van zei nadat zijn moeder al faalde kreeg ik werkelijk gewoon een klap van hem en liep ie lachend weg
Oh beter van niet dan, nul geduld mee, hoppa in de hoekquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:11 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Daar wil je niet op passen![]()
Wat een stout kind is dat![]()
Hij was onwijs stout, met schoenen gooien binnen en zulks, en toen ik er iets van zei nadat zijn moeder al faalde kreeg ik werkelijk gewoon een klap van hem en liep ie lachend weg
Wat grappig, zo zou ik ze ook plaatsen qua gedrag als ik zou moeten gokkenquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:14 schreef oh-oh het volgende:
Middelste is echt een afschuwelijk lief leuk kind, oudste is een onwijze uitsloofster, dat vind ik heel vermoeiend, vooral in groot gezelschap is ze erg. Maar middelste, ach, die nam ik zo
Oh ja, dat zal helpen jaquote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:12 schreef oh-oh het volgende:
En toen werden beide ouders boos en ....
zeiden ze kom es hier Bootje, we moeten eens goed met je praten
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 20:15 schreef oh-oh het volgende:
Serieus, die had van mij een tik gehad hoor, als ik me de moeite zou nemen....
Die komt er hier niet zonder begeleiding in
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |