Kijkend naar de bewoners. Zie hen elkaar confronteren. Waarom heb je mij genomineerd ? Ik dacht dat
we wat meer hadden dan met de rest. De tranen, het gemaakte verdriet. Vaak zien we in het BB huis
veel gemaakte dingen, veel gemaakte pijn, veel gemaakte vriendschappen. Helaas is het maar al te vaak
het geval dat je in je rug wordt gestoken. Een vriendschap is zo voorbij. Gaan we nu echt elkaar af
maken voor een lullige 250.000 gulden. Ik denk vaak aan wat ik met mijn compagnon heb afgesproken. Mocht
de zaak meer dan een miljoen op leveren dan gaan we allebei gevaarlijk worden. Dan gaat het om de pegels.
All bets are off. Killing in the name of money. That's the game. Jolanda meldt: Ik ga weg. En wie zit
daar zielig in een hoekje te huilen?? Darius. Wat heb ik een hekel aan die naam, dus verder alleen genoemd
als MA. Discussies die nergens over gaan. Het doel van het 2e millenium, Gevoel. Hoe veel mensen kunnen
dit zonder te liegen. Hoeveel mensen zijn echt oprecht. MA is een fake. Jolanda kiest de makkelijke manier
en zoekt haar eigen weg buiten het huis. Koos heeft zijn briefje klaar. Voor de eerste die het huis verlaat.
Het lijkt erop dat iedereen zijn pakje Emo klaar heeft staan. Iedereen is van slag, allemaal geschokt
door de gebeurtenis. Niemand kan haar plaats innemen. Hoe goed ken je elkaar na een week. Ik ben iemand die
vrij snel oordeelt. Snel een mening heeft over een ander. Maar niemand kan haar plaats innemen. Jammer
heel jammer. Iedereen gebruikt nu Jolanda om zijn eigen emoties te omschrijven en te versterken.
Iedereen laat zijn zogenaamde pijn zien. Iedereen is moe. Waarom gaat iemand het huis uit, wat heb ik fout
gedaan.
Tuurlijk en ik ben wereld record houder op de 100 m, dacht het niet he.
Errug opvallend dat men nu een bepaald beeld van Bianca wilt schetsen.
On princiepe doet ze hetzelfde als Ali, n.l. Jolanda uithoren en zieken.
Ik heb me laten sturen door Hummie en gelijk op Bianca gestemd
[Dit bericht is gewijzigd door cos-micV op 25-09-2000 07:35]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |