abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122652438
In ons huis hebben we een aantal opdekdeuren van bruynzeel, waarschijnlijk midden jaren tachtig met het huis opgeleverd. Hierin zitten sloten van lips geintegreerd. Ik heb geen idee hoe ik een defect slot kan vervangen. Iemand van jullie wel?

Dit is een zijaanzicht
live your fears, fear your live
  vrijdag 8 februari 2013 @ 20:31:26 #2
381451 HotSummerNight
DM mij voor een date :')
pi_122652510
Morgen ben ik jarig
Gister had ik sex met een mooiboy
Ik kan 4 vingers in mijn poesje schuiven
alleen echte playerz mogen mij dm'en
pi_122653718
Dit is al eens eerder langs gekomen op het forum.

De conclusie was toen als ik het me goed herinner dat die witter strip die eroverheen ligt eraf moet. Die zit in een randje geklikt.
Laat die handjes wapperen!
pi_122654085
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 20:54 schreef Gieliovd het volgende:
Dit is al eens eerder langs gekomen op het forum.

De conclusie was toen als ik het me goed herinner dat die witter strip die eroverheen ligt eraf moet. Die zit in een randje geklikt.
Vanaf boven rustig loswerken tot je beneden bent. Strip gaat vaak stuk omdat het plastic broos en teer is geworden door de tijd. Laatste keer heb ik de deur op de verwarming gezet met de strip om deze wat soepeler te krijgen. Dat hielp dus voor geen meter en brak weer af.
Bij mijn weten is er geen vervanging te krijgen. Wordt dan een nieuwe deur omdat ook de aanslag in de strip is verwerkt. Jammer maar helaas.

[ Bericht 0% gewijzigd door jpajs op 08-02-2013 21:09:25 ]
Jeroentje.
pi_122654503
gewoon aan de bovenkant een schroevendraaier inzetten, rustig stukje lostrekken en dan met beleid verder eraf halen. Hier zelfde verhaal, bij alle deuren ook van die strips, moesten verwijderd worden voor het vervangen van sloten etc. is prima te doen en afbreken heb ik niet gehad. Onze deuren zijn uit 1969.
pi_122658812
Some you win, some you loose.

Succes!
Laat die handjes wapperen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')