Zoo he. dat is 10 meer dan mijquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:41 schreef valek het volgende:
Bedankt he, nu moet ik daar aan denken. En door die gedachte heb ik pijn aan mijn e-penis van 35cm.
Als ze knappen? Vrij pijnlijk, want dan heeft je piemel het kapot moeten drukken en de rand van de eikel is toch wel bijzonder gevoeligquote:
Best lekker dat trekt strak om je pik, en dat voelt gewoon goed vooral als je geil gaat worden en hij wordt alsmaar harder.quote:
Ik vind jou echt 1 van de vreemdste FOK!ers die er is, ik vraag me af of jij een fictioneel figuur bentquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Best lekker dat trekt strak om je pik, en dat voelt gewoon goed vooral als je geil gaat worden en hij wordt alsmaar harder.
quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:40 schreef Argo het volgende:
Al die vage mannen hier.Die niet durven te genieten.
Wat maakt mij dan zo vreemd?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ik vind jou echt 1 van de vreemdste FOK!ers die er is, ik vraag me af of jij een fictioneel figuur bent
bahquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Als ze knappen? Vrij pijnlijk, want dan heeft je piemel het kapot moeten drukken en de rand van de eikel is toch wel bijzonder gevoelig
quote:
De ene keer gaat het over de bijbel en de andere keer over zijn seksuele fantasieën.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:44 schreef TrippleDistilled het volgende:
Argo vertoont opeens seksueel deviant gedrag. 2 kilo boter op zijn hoofd.
Daarom zou ik dus ook nooit voor een metalen gaan.quote:
Dus je doet hem erom als hij slap is en dan word je geil en trekt dat ding strak en dan geniet je van het pijngevoel?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:43 schreef Argo het volgende:
[..]
Best lekker dat trekt strak om je pik, en dat voelt gewoon goed vooral als je geil gaat worden en hij wordt alsmaar harder.
Mag ik die dan niet hebben? Ik ben heel erg onderdanig, en word graag gedomineerd door een vrouw. En experimenteer graag met plugs.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:45 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
De ene keer gaat het over de bijbel en de andere keer over zijn seksuele fantasieën.
Meestal doe ik hem als ik een beetje stijf ben, maar dan word ik alsmaar stijver.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus je doet hem erom als hij slap is en dan word je geil en trekt dat ding strak en dan geniet je van het pijngevoel?
Nee, heeft niets met pijn te maken, en je doet 'm er juist om als deze wat harder is. Zorgt er voor dat er iets gebeurt met de bloed toevoer en dan word je penis gevoeliger en ook harderquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:46 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Dus je doet hem erom als hij slap is en dan word je geil en trekt dat ding strak en dan geniet je van het pijngevoel?
Dit.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:16 schreef zolderkamer-autist het volgende:
Hier kreeg ik eerst een stijfje van, en daarna schoot er een schok van kippevel doorheen
Ja maar dat doet toch pijn als het zo strak trekt ofnie dan?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Nee, heeft niets met pijn te maken, en je doet 'm er juist om als deze wat harder is. Zorgt er voor dat er iets gebeurt met de bloed toevoer en dan word je penis gevoeliger en ook harder
Ja, maar het zijn bij jou altijd die 2 dingen, beetje vreemde combi.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:46 schreef Argo het volgende:
[..]
Mag ik die dan niet hebben? Ik ben heel erg onderdanig, en word graag gedomineerd door een vrouw. En experimenteer graag met plugs.
[..]
Meestal doe ik hem als ik een beetje stijf ben, maar dan word ik alsmaar stijver.![]()
Oke, even testen, pak je vinger, hou je andere hand daar strak omheen en knijp een beetje. Doet dat pijn? Nee, dat dacht ik.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ja maar dat doet toch pijn als het zo strak trekt ofnie dan?
Hmm dat geef ik toe, maar de bijbel is een vrijwillige keuze, mijn seksuele fantasieën zullen in mijn natuur ingebakken zijn. Daar kan ik niets aan doen dat ik niet dominant ben maar onderdanig. En dat ik dus erop geil als ik bedenk hoe chickies me uitlachen, of me slaan etc.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:47 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ja, maar het zijn bij jou altijd die 2 dingen, beetje vreemde combi.
Uhh, je kan het onderdrukken, moet dat niet van de bijbel ofzo?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm dat geef ik toe, maar de bijbel is een vrijwillige keuze, mijn seksuele fantasieën zullen in mijn natuur ingebakken zijn. Daar kan ik niets aan doen dat ik niet dominant ben maar onderdanig. En dat ik dus erop geil als ik bedenk hoe chickies me uitlachen, of me slaan etc.
Ik vind het toch wel pijn doen, dragelijk dat welquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:48 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Oke, even testen, pak je vinger, hou je andere hand daar strak omheen en knijp een beetje. Doet dat pijn? Nee, dat dacht ik.
Hmm als de geilste chick ter wereld voor je loopt, naakt en je mag haar niet aanraken van je ouders. Maar van haar wel? Wat zou je doen?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Uhh, je kan het onderdrukken, moet dat niet van de bijbel ofzo?
Ach, ik vind het ook leuk om geslagen of verstikt te worden, dus je kan je vast wel voorstellen dat zo'n cockring dan niet zo veel voorsteltquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:49 schreef promisionxexposed het volgende:
[..]
Ik vind het toch wel pijn doen, dragelijk dat wel
Ja inderdaad, dan begrijp ik hetquote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef Demon_from_heaven het volgende:
[..]
Ach, ik vind het ook leuk om geslagen of verstikt te worden, dus je kan je vast wel voorstellen dat zo'n cockring dan niet zo veel voorstelt
Ookal loopt ze niet naakt en houden m'n ouders een geweer in hun handen, neuken zal ik, maar ik ben dan ook niet gelovig.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 16:50 schreef Argo het volgende:
[..]
Hmm als de geilste chick ter wereld voor je loopt, naakt en je mag haar niet aanraken van je ouders. Maar van haar wel? Wat zou je doen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |