De opdracht kan vrij breed zijn, denk aan AO/IC, kostencalculaties of een theorieopdracht gerelateerd aan het bedrijf zelf. (vb omzetting vaste activa volgens Dutch GAAP, IASB of IFRS en de gevolgen daarvan op de jaarrekening)quote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:45 schreef Haque het volgende:
YOLO
maar gast wat voor opdracht zoek je dan, en wat voor soort bedrijf, en iets meer details en iets meer info en iets meer aandacht aan je topic en iets minder verwachtingen zo op dit tijdstip enzo
Misschien moet je als je bedrijven benaderd iets minder jargon gebruikenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 01:54 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
De opdracht kan vrij breed zijn, denk aan AO/IC, kostencalculaties of een theorieopdracht gerelateerd aan het bedrijf zelf. (vb omzetting vaste activa volgens Dutch GAAP, IASB of IFRS en de gevolgen daarvan op de jaarrekening)
Het bedrijf moet dan ook zelf in staat zijn om deze opdrachten aan te kunnen bieden.
Als ze dit niet begrijpen op de administratie afdeling dan zit ik verkeerdquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:09 schreef Haque het volgende:
[..]
Misschien moet je als je bedrijven benaderd iets minder jargon gebruiken
En je woont ook nog in Geleenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:05 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Dat ziet er goed uit, dank je wel. Ik zal ze morgen een belletje geven.
Eerst zorgen dat ik een stage hebquote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:22 schreef nattermann het volgende:
[..]
En je woont ook nog in Geleen![]()
Kunnen we carpoolen[ afbeelding ]
Het gaat niet om begrijpen, maar om een wijsneusje die even alle hippe vaktermen op een rijtje gooit en in zen vacature knalt. Kan me voorstellen dat een bedrijf dan niet al te veel vertrouwen heeft. Zet in begrijpbaar nederlands neer wat je wil doen en zet die begrippen gewoon in je cv bij skills.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 02:13 schreef Lollertrolle het volgende:
[..]
Als ze dit niet begrijpen op de administratie afdeling dan zit ik verkeerd
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |