PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♪ ♫ "I want to be a hippie and I want to get stoned" ♪ ♫quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:04 schreef StijnDa het volgende:
Laatst naar zo'n feestje geweest![]()
GOA Trance.
Behoorlijk wazig feestje, maar wel erg vet
EA op z'n best. Wanneer komt er nou eens een all white cup?quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:06 schreef Tim86 het volgende:
Nieuw toernooi..Chinese New Year Cup
5 star team rating, all gold, 4k online
Supergaaf weer EA, orsjineel
Klinkt chillquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:04 schreef StijnDa het volgende:
Laatst naar zo'n feestje geweest![]()
GOA Trance.
Behoorlijk wazig feestje, maar wel erg vet
Handjes thuis héquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Klinkt chillIk ga pas over 57 dagen weer. State of trance
Bungalowtje nabij Den Bosch gehuurd met onder andere een lieve vrouwelijke collega
Gezellig samen een potje Yathzee met wat zoutjes en een drankje erbij.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Bungalowtje nabij Den Bosch gehuurd met onder andere een lieve vrouwelijke collega
Zonder handjes kan ik nog best veel hoorquote:
Snoep en waterquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:27 schreef pascal08 het volgende:
[..]
Gezellig samen een potje Yathzee met wat zoutjes en een drankje erbij.Ja, dat wordt absoluut een feest.
Mooi vooruitzichtquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:26 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me vet om daarna met zn allen naar het zwembad te gaan en daar gaan afterenquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mooi vooruitzichtVrienden van me gaan ook, maar ik vind het eigenlijk net wat te duur en het is niet helemaal mijn ding. Dus ik hou het op andere feestjes
![]()
Een dame in een bungalow na een mooi feest, goed geregeld ouwe
Ik wil eigenlijk ook wel eens een keer naar een trance feestje. Gewoon om te kijken hoe het is.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:29 schreef StijnDa het volgende:
[..]
Mooi vooruitzichtVrienden van me gaan ook, maar ik vind het eigenlijk net wat te duur en het is niet helemaal mijn ding. Dus ik hou het op andere feestjes
![]()
Een dame in een bungalow na een mooi feest, goed geregeld ouwe
Waarom niet hè. Best chill.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me vet om daarna met zn allen naar het zwembad te gaan en daar gaan afterenZe zien ons al aankomen met onze ehhhh aparte hoofden
Je kunt de sets van ASOT 550 zo terug zien/luisteren op youtubequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Ik wil eigenlijk ook wel eens een keer naar een trance feestje. Gewoon om te kijken hoe het is.
Iemand van jullie al eens naar hardtechno / schranz geweest?
Wij hadden dat dus op Qbase. Onze bus kwam om half 11 sochtends waar aan op het park, zaten al allemaal gezinnen op het terras en in het zwembad enzo. Je zag die lui echt denken van "wtf zijn dit voor wandelende lijken?"quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:30 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Lijkt me vet om daarna met zn allen naar het zwembad te gaan en daar gaan afterenZe zien ons al aankomen met onze ehhhh aparte hoofden
Ja maar het daar meemaken is iets anders dan gewoon terugkijken van achter je bureautje hequote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:32 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Je kunt de sets van ASOT 550 zo terug zien/luisteren op youtube
Haha, ja, dat lijkt me echt vet. En dan slap ouwehoeren in het bubbelbad. Achter een bureautje is heel anders idd. De sfeer is erg soft en liefdevolquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:32 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Wij hadden dat dus op Qbase. Onze bus kwam om half 11 sochtends waar aan op het park, zaten al allemaal gezinnen op het terras en in het zwembad enzo. Je zag die lui echt denken van "wtf zijn dit voor wandelende lijken?"
Maar een manier om erachter te komen!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:34 schreef Toefjes het volgende:
[..]
Haha, ja, dat lijkt me echt vet. En dan slap ouwehoeren in het bubbelbad. Achter een bureautje is heel anders idd. De sfeer is erg soft en liefdevolWeet niet hoe dat in vergelijking is met de wat hardere feesten
Nou, wel neefjes die naar techno feesten gaan. Hardstyle/hardcore laat ik maar aan me voorbij gaan. Wil nog een keer naar die Westergasfabriek, alleen al voor die visuals, lijkt me echt leipe shitquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:35 schreef DannyDeko het volgende:
[..]
Maar een manier om erachter te komen!Geen vrienden/kennissen die daar beetje van houden?
quote:
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=htmlquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:50 schreef pascal08 het volgende:
Heeft iemand hier dat Google Docs documentje met alle transfers?
Thanks.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:51 schreef Zhano het volgende:
[..]
https://docs.google.com/s(...)mTFBZOGc&output=html
Bookmarkje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |