abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 8 februari 2013 @ 17:37:03 #101
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122645637
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:36 schreef Spezza19 het volgende:

[..]

Ze heeft geneukt :+
Je was erbij?
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122645658
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:35 schreef Yuki het volgende:

[..]

Meer info mag ook :Y
Gezoend weer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
The way that you flip your hair gets me overwhelmed.
pi_122645676
quote:
7s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:37 schreef Yuki het volgende:

[..]

Je was erbij?
Nee, ik doe niet aan seks :r
Dit account is niet meer in gebruik.
  vrijdag 8 februari 2013 @ 17:39:36 #104
242666 BeamofLight
Light in the darkness, Tafkap
pi_122645705
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:37 schreef Joysa het volgende:

[..]

Gezoend weer

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ook ooit 1 keer carnaval gevierd. Niet eens diep Limburg gepenetreerd (Weert), maar fuck zeg, toen iedereen daar alleen maar sjoes ( :') ) moest hebben. Neh, niet nog eens. Blijven rare lui.
pi_122645793
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:39 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Ook ooit 1 keer carnaval gevierd. Niet eens diep Limburg gepenetreerd (Weert), maar fuck zeg, toen iedereen daar alleen maar sjoes ( :') ) moest hebben. Neh, niet nog eens. Blijven rare lui.
Hehe, ik zit nog wel beetje noordelijker :P
  vrijdag 8 februari 2013 @ 17:51:01 #106
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122646035
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:37 schreef Joysa het volgende:

Gezoend weer

SPOILER
Want het si een fokker?
pi_122646099
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:51 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Want het si een fokker?
Ik weet dat ie wel eens op fok leest ja.
pi_122646171
kleine wereld is het toch ook heh, dat fok!
  vrijdag 8 februari 2013 @ 17:57:46 #109
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122646223
quote:
19s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:55 schreef dawg het volgende:
kleine wereld is het toch ook heh, dat fok!
eigenlijk een te grote wereld :')
  vrijdag 8 februari 2013 @ 18:16:48 #110
17337 ook_gek
doet ie anders nooit
pi_122646708
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:32 schreef Dr.Hilfiger het volgende:

[..]

Hoe gaat het met het tease-chickie dan? Volop plaagstootjes over en weer?
Het is iets anders dan teasen blijkt. En haar reden vind ik acceptabel. Dus rustig aan en leuke gesprekken.

Ga nergens van uit, ik zie het allemaal wel. Ondertussen leef ik gewoon door ;)

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 16:39 schreef Murdera het volgende:

[..]

Ach, dat zal wel meevallen denk ik. :)
Denk ik ook hoor. Maar als je het zo leest kan ik begrijpen dat men dat als saai bestempelt.

quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 17:28 schreef Joysa het volgende:
Date geslaagd. :)
Mooi!!!

Doe eens een leuk verslagje :P
Alle hoeren kunnen vertrekken, zolang de man nog z'n handen heeft om zelf te kunnen trekken.
Never underestimate the power of stupid people in a large group
pi_122649065
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 13:11 schreef BeamofLight het volgende:
Klinkt misschien raar uit mijn mond, maar heb ook moeite met wegklikken na de foto's. Ik zeg dan altijd: misschien moet je mij maar wegklikken. Ik hoop dan altijd beter te slapen.
Er zit toch een hart in BoL :+
pi_122649257
quote:
1s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 18:16 schreef ook_gek het volgende:
Denk ik ook hoor. Maar als je het zo leest kan ik begrijpen dat men dat als saai bestempelt.
Knappe jongen die mij met mijn persoonlijkheid saai kan vinden.
pi_122659177
Hoe zit dat met paiq? Elke keer als ik een leeftijdscategorie instelde leek paiq zich daar niet aan te houden. Waar ligt dat aan?
  vrijdag 8 februari 2013 @ 22:44:03 #114
299894 love_sharon
Everybody wants a thrill
pi_122659725
Gisteren date drie gehad, was weer erg leuk. Ik had de vorige date gezegd dat ik gek ben op chocolade maar zelden eet om de voor de hand liggende redens :P Kwam hij opeens met een reep chocolade om samen op te eten na het skiën (we waren gaan indoor skiën in Den-Haag). Klinkt zo volgens mij een beetje oenig, maar het was echt heel lief.

Morgen de carnaval date, begin daar steeds meer zin in te krijgen.
pi_122660067
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 22:44 schreef love_sharon het volgende:
Gisteren date drie gehad, was weer erg leuk. Ik had de vorige date gezegd dat ik gek ben op chocolade maar zelden eet om de voor de hand liggende redens :P Kwam hij opeens met een reep chocolade om samen op te eten na het skiën (we waren gaan indoor skiën in Den-Haag). Klinkt zo volgens mij een beetje oenig, maar het was echt heel lief.

Morgen de carnaval date, begin daar steeds meer zin in te krijgen.
Nee dat is gewoon tof ^O^
Rustig aan.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 00:45:51 #116
138876 Andromache
PJ/De KastAlter Bridge-fan
pi_122665046
Dat is leuk love_sharon! Mijn profiel wordt de laatste tijd weer wat vaker bekeken op E-matching. Het is net flirten in de kroeg, als jij kijkt, kijkt hij terug. En ik heb mijn quotum weer opgepakt, maar wel minder streng. Ik streef er naar elke dag een berichtje te sturen. Ooit moet toch iemand happen voor een date. :)
== houdt van sterke anekdotes voor op feesten en partijen ==
--- Ga van dat gas af! - Laat Groningen niet zakken ---
Don't give up Andro: https://www.youtube.com/watch?v=VjEq-r2agqc O+
*O* ESF-gekkie: justice for Elvana en justice for Keiino :'( *O*
pi_122667174
quote:
0s.gif Op vrijdag 8 februari 2013 12:25 schreef Deezertje het volgende:
Meiden op Paiq die eindelijk na veel lullen je foto's zien en dan 'ineens' weg moeten of een hapje gaan eten... :{w Zeg dan gewoon de waarheid!
Agrees.
Friettent dikke Willie, met Willie
  zaterdag 9 februari 2013 @ 08:58:59 #118
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122668324
Zo, weer thuis na een avondje stappen in Den Haag :D
Uiteraard kwam ik m'n oude date tegen (die voor zoveel ellende heeft gezorgd :')).
Heb haar zelf niet echt gezien/gesproken en ze kwam zelf ook geen gedag zeggen ofzo, dus weinig interessants (hoorde van een vriend van me dat ze er was en zat te koekeloeren :')).

Daarna lekker in Berger op het Plein geweest, was erg gezellig. een of andere meid "gered" van een creep die met haar aan het praten was :D. Nog ff met haar gezoend, maar verder niks, geen contactgegevens ofzo -O-.
A morning of awkwardness is far better than a night of loneliness...
I won't go down in history, but I will go down on your sister...
Freedom is just another word for missing someone...
Satisfaction is the death of desire...
pi_122668382
SC. Sorry dat ik het zeg, want je hebt er geen reet aan.

SPOILER
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zaterdag 9 februari 2013 @ 09:13:08 #120
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122668431
Hij is boos over zijn afmetingen bedoel je?
Gourmetten of steengrillen?
pi_122668440
Nou ja niet boos, meer teleurgesteld....
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:09:54 #122
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122669025
Weet iemand of pagina 47 van 50 tinten grijs een beetje hitsige scènes bevat? De vrouw naast mij in de trein leest het en ziet er leuk uit. Kan een van de dames hier vertellen bij welke pagina ik het best toe kan slaan? Graag binnen 40 minuten. Thanks.
pi_122669062
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:09 schreef Silenus het volgende:
Weet iemand of pagina 47 van 50 tinten grijs een beetje hitsige scènes bevat? De vrouw naast mij in de trein leest het en ziet er leuk uit. Kan een van de dames hier vertellen bij welke pagina ik het best toe kan slaan? Graag binnen 40 minuten. Thanks.
ik kan je het boek wel als PDF doorsturen, kan je het op je phone zelf nakijken.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:14:41 #124
242666 BeamofLight
pi_122669095
Pagina 47 van 50 tinten donkerder heb ik nu voor me. Telt niet zeker? Gaat over SnowPatrol en Nelly Furtado trouwens.
pi_122669170
quote:
Holy hell, he’s been working out. He’s in gray sweat pants that hang, in that way, off his hips and a gray singlet, which is dark with sweat, like his hair. Christian Grey’s sweat, the notion does odd things to me. I take a deep breath and close my eyes. I feel like a two- year old, if I close my eyes then I’m not really here.
“Good morning Anastasia. How are you feeling?”
Oh no.
“Better than I deserve,” I mumble.
I peek up at him. He places a large shopping bag on a chair and grasps each end of the towel that he has around his neck. He’s staring at me, gray eyes dark, and as usual, I have no idea what he’s thinking. He hides his thoughts and feelings so well.
“How did I get here?” My voice is small, contrite.
He comes and sits down on the edge of the bed. He’s close enough for me to touch, for me to smell. Oh my... sweat and body wash and Christian, it’s a heady cocktail - so much better than a margarita, and now I can speak from experience.
“After you passed out, I didn’t want to risk the leather upholstery in my car taking you all the way to your apartment. So I brought you here,” he says phlegmatically.
“Did you put me to bed?” “Yes.” His face is impassive. “Did I throw up again?” My voice is quieter. “No.” “Did you undress me?” I whisper. “Yes.” He quirks an eyebrow at me as I blush furiously. “We didn’t,” I whisper, my mouth drying in mortified horror as I can’t complete the
question. I stare at my hands. “Anastasia, you were comatose. Necrophilia is not my thing. I like my women sen-
tient and receptive,” he says dryly. “I’m so sorry.”
His mouth lifts slightly in a wry smile. “It was a very diverting evening. Not one that I’ll forget in a while.” Me neither – oh he’s laughing at me, the bastard. I didn’t ask him to come and get me.
Somehow I’ve been made to feel like the villain of the piece. “You didn’t have to track me down with whatever James Bond stuff you’re developing
for the highest bidder,” I snap at him. He stares at me, surprised, and if I’m not mistaken, a little wounded.
“Firstly, the technology to track cell phones is available over the Internet. Secondly, my company does not invest or manufacture any kind of surveillance devices, and thirdly, if I hadn’t come to get you, you’d probably be waking up in the photographer’s bed, and from what I can remember, you weren’t overly enthused about him pressing his suit,” he says acidly.
Pressing his suit! I glance up at Christian, he’s glaring at me, his gray eyes blazing, aggrieved. I try to bite my lip, but I fail to repress my laughter.
“Which medieval chronicle did you escape from?” I giggle. “You sound like a courtly knight.”
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:23:30 #126
36815 Silenus
Frikandel of kroket?
pi_122669234
Ah. Natuurlijk iets vragen wat slaat op die bladzijde, dat maakt indruk. "Hoe sta jij tegenover necrofilie?"
pi_122669275
"Nu denk je dat dat lipbijten leuk is,, maar over 100 pagina's erger je je rot."
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:27:09 #128
242666 BeamofLight
pi_122669278
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:23 schreef Silenus het volgende:
Ah. Natuurlijk iets vragen wat slaat op die bladzijde, dat maakt indruk. "Hoe sta jij tegenover necrofilie?"
Stel jezelf even voor joh, met Christian. Dat je normaal met je helicopter gaat, maar nu toevallig een keer met de trein.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:45:42 #129
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122669622
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 09:06 schreef DancingPhoebe het volgende:
SC. Sorry dat ik het zeg, want je hebt er geen reet aan.

SPOILER
Nou ja, heb ik wel wat aan hoor O+
pi_122669641
Aah gelukkig maar, ik hoopte dat het niet beledigend of denigrerend over zou komen :')

Mooi! O+
  zaterdag 9 februari 2013 @ 10:52:52 #131
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122669799
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:46 schreef DancingPhoebe het volgende:
Aah gelukkig maar, ik hoopte dat het niet beledigend of denigrerend over zou komen :')

Mooi! O+
Haha nee integendeel! Ik ben juist trots dat ik zo ben en dat ik ook zo gewaardeerd wordt door de mensen om me heen :)
Dat distantieert mij ook van vele andere mannen ;) althans dat beeld heb ik en wil ik ook zo houden :)
pi_122671759
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
"Nu denk je dat dat lipbijten leuk is,, maar over 100 pagina's erger je je rot."
Of d'r innerlijke godin, of ze het ook noemt!
pi_122672275
En dat vervelende geëxplodeer.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 13:26:57 #134
138876 Andromache
pi_122673559
mensen die 50 tinten grijs lezen dienen niet serieus te worden genomen. en dat is bedoeld als woordgrap! ;)
pi_122673789
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 12:38 schreef DancingPhoebe het volgende:
En dat vervelende geëxplodeer.
Of de doodsteek voor alle jongens die denken een god in bed te zijn :+

SPOILER
pi_122677542
quote:
9s.gif Op zondag 14 oktober 2012 01:01 schreef Hungry_Joe het volgende:
Dat gejank over hypocrisie zal allemaal wel, maar Vijftig Tinten IS klachtwaardig. Ooehh, jahaa, want het is allemaal zo gedurfd en revolutionair. Er zit zelfs ''iets'' over anaal in, spannond! Flikker godverdomme toch een pleuris end op, stelletje frigide veenlijken. Met je gezapige personeelsuitjes waarop je ook weleens wat spannends hoort over een of ander kutboek van de vrouw van collega Jan, die altijd stroopwafels bij de koffie uitdeelt op de afdeling crediteuren.
En meer on topic; vanavond richting date, zin in! :7
It's always funny until someone gets hurt...and then it's just hilarious!
Disneyland? Fuck, man, this is better than Disneyland!
pi_122677768
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Haha :P Leuk! Wat gaan jullie doen? :)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 15:45:41 #138
50430 Yuki
Student Midwife
pi_122677799
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:36 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

_O- die quote! :D

En veel plezier vanavond!
♥ || Baby catcher in training || ♥
pi_122677966
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:44 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Haha :P Leuk! Wat gaan jullie doen? :)
Seks hebben en dronken worden, what else?
quote:
1s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:45 schreef Yuki het volgende:

[..]

_O- die quote! :D

En veel plezier vanavond!
Thanks! ;)
pi_122678271
quote:
17s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 15:51 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Seks hebben en dronken worden, what else?

[..]

Thanks! ;)
Ah...duh! ;) In welke volgorde ? ;)
Het leven is een spel, speel het! (moeder Theresa) * Play is the highest form of research. (Albert Einstein) * Alles wat je aandacht schenkt, groeit. * En zo niet? Dan toch!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:08:02 #141
242666 BeamofLight
pi_122678459
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:02 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Ah...duh! ;) In welke volgorde ? ;)
Gaat hij jou palen? Of heb ik al teveel gezopen?
pi_122678496
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:08 schreef BeamofLight het volgende:

[..]

Gaat hij jou palen? Of heb ik al teveel gezopen?
Dat laatste!
Ik heb vanavond afgesproken met een vriendinnetje *O* en morgen eindelijk Mr. Date weer zien! :)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 16:11:01 #143
242666 BeamofLight
pi_122678538
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:09 schreef myxomatosekonijn het volgende:

[..]

Dat laatste!
Ik heb vanavond afgesproken met een vriendinnetje *O* en morgen eindelijk Mr. Date weer zien! :)
Ik ben dan ook een slechte smilie-interpreteerder
pi_122679595
ik heb het een beetje stopgezet allemaal.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:04:08 #145
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122680262
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 16:43 schreef Murdera het volgende:
ik heb het een beetje stopgezet allemaal.
Want?
pi_122680329
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:04 schreef WheeledWarrior het volgende:

[..]

Want?
problemen. :')
Lang gesprek met een gehad die toch een stuk meer wilde dan ik. wel erg jammer.
Een een ander die me nog een kans vroeg toen ik vorige keer al vertelde dat het hem waarschijnlijk niet echt meer ging worden, die reageerd amper enzo, dus daar ben ik ook wel klaar mee.

Het is misschien gewoon tijd voor me om even met mezelf bezig te zijn, ipv met anderen.
(IB4 rukgrapjes)
pi_122680381
en ja ik weet het, ik zal hier wel overkomen als een labiele josti. :')
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:18:14 #148
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122680655
quote:
Wat voor iemand zoek ik?
Ik denk dat je pas weet wat je echt zoekt tot je elkaar ziet, maar als ik vooraf me wensen duidelijk mag maken dan zoek ik iemand die intelligent, (beetje) sportief en vrouwelijk is.
Toch jammer...
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 17:18:41 #149
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122680671
Hoezo labiel? Ze staan voor je in de rij, maar blijkbaar zijn ze niet degene waar je naar opzoek bent. :)
pi_122682166
Voor mij staat er over anderhalve week een date gepland, helaas had ze eerder geen tijd. Wel heb ik heel leuk contact met haar. Ik heb al veel leuke contacten gehad maar hier heb ik veel meer een klik mee voor zover dat gaat via mobiel contact. :)
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:36:54 #151
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122682897
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 17:08 schreef Murdera het volgende:
en ja ik weet het, ik zal hier wel overkomen als een labiele josti. :')
Het komt meer over alsof je niet goed weet wat je wil. Hebben we allemaal wel eens last van.
pi_122683156
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:36 schreef eefje801 het volgende:

[..]

Het komt meer over alsof je niet goed weet wat je wil. Hebben we allemaal wel eens last van.
:)
Eerst maar even mn hoofd op orde krijgen ja.
pi_122683188
allemaal dezelfde types murdera?
pi_122683343
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:46 schreef dawg het volgende:
allemaal dezelfde types murdera?
nee, daar gaat het niet om. :)
Het gaat er meer om dat ik nu zo'n type ben.. maar goed. daar voor moet ik in een ander topic zijn.
Ik kom wel afentoe nog buurten hier hoor. :P
  zaterdag 9 februari 2013 @ 18:53:45 #155
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122683430
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:45 schreef Murdera het volgende:

[..]

:)
Eerst maar even mn hoofd op orde krijgen ja.
Het jezelf vooral gunnen, ook :) Niks mis met hoe je het aanpakt, zo te lezen.
pi_122683721
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 18:51 schreef Murdera het volgende:

[..]

nee, daar gaat het niet om. :)
Het gaat er meer om dat ik nu zo'n type ben.. maar goed. daar voor moet ik in een ander topic zijn.
Ik kom wel afentoe nog buurten hier hoor. :P
je zit jezelf in de weg?
pi_122685347
Silenus en ik eten friet. :7
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:49:54 #158
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122685462
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Joysa het volgende:
Is er al getongd?
Niet meer actief op Fok!
pi_122685468
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:47 schreef Joysa het volgende:
date of meet friet
pi_122685506
quote:
6s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:49 schreef Viking84 het volgende:

[..]

Is er al getongd?
:')
pi_122685517
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:50 schreef Murdera het volgende:

[..]

date of meet friet
meet friet
pi_122685613
IB4 patat/friet discussie. In limburg is het friet. :P
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:54:01 #163
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122685652
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:53 schreef Murdera het volgende:
IB4 patat/friet discussie. In limburg is het friet. :P
Nee, dan gooit Re er weer een slotje op.
Niet meer actief op Fok!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 19:59:20 #164
267443 Cue_
Cuecumbergirl
pi_122685895
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:51 schreef Joysa het volgende:

[..]

meet friet
Oww dan hoort het ook niet in het topic thuis :+
pi_122686249
Dus Silenus heeft Joysa gehosseld in de trein? :P
pi_122686275
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:06 schreef de_nachtwacht het volgende:
Dus Silenus heeft Joysa gehosseld in de trein? :P
Neeee, in de kroeg.
pi_122686777
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 19:59 schreef Cue_ het volgende:

[..]

Oww dan hoort het ook niet in het topic thuis :+
Date verslagen willen we. Dit shitty geneuzel boeit niet. :(
pi_122687028
quote:
14s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:18 schreef Hungry_Joe het volgende:

[..]

Date verslagen willen we. Dit shitty geneuzel boeit niet. :(
Datemeetwhateververslag: Gezopen, frietjes gegeten & all you need is love kijken. :')
pi_122687086
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 13:34 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Of de doodsteek voor alle jongens die denken een god in bed te zijn :+

SPOILER
It happens.

SPOILER
pi_122687177
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 10:19 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

Wat een kut tekst eigenlijk, wat saai :o
Rustig aan.
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:03:18 #171
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122694695
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 20:24 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

It happens.

SPOILER
Gewoon ff wachten en dan voor de tweede ronde gaan ^O^
Of gewoon altijd met hand en voetwerk de vrouw eerst laten komen :P

SPOILER
pi_122695669
Ah SC heeft het boek niet gelezen!
  zaterdag 9 februari 2013 @ 23:42:42 #173
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122696311
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
  zondag 10 februari 2013 @ 02:42:46 #174
138876 Andromache
pi_122701860
ik heb morgen een date met een Facebook/feestjekennis, dat is eigenlijk offtopic, maar ik meld het toch lekker :P. ruim drie maanden na het bewuste feestje heeft hij me dan toch gehosseld via Facebook. of ik hem. naja, eregns in het midden ;)

ik heb mijn zusje bereid gevonden om mijn datingprofiel eens te checken. en als het deze maand verder niks wordt op E-matching, ga ik eens rondkijken op Pepper, plaatjes snuffelen, helemaal des Pinterests immers!
  zondag 10 februari 2013 @ 02:57:00 #175
125461 Sc0tTy
Kiss the sound!
pi_122702097
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 02:42 schreef Andromache het volgende:
ik heb morgen een date met een Facebook/feestjekennis, dat is eigenlijk offtopic, maar ik meld het toch lekker :P. ruim drie maanden na het bewuste feestje heeft hij me dan toch gehosseld via Facebook. of ik hem. naja, eregns in het midden ;)

ik heb mijn zusje bereid gevonden om mijn datingprofiel eens te checken. en als het deze maand verder niks wordt op E-matching, ga ik eens rondkijken op Pepper, plaatjes snuffelen, helemaal des Pinterests immers!
Facebook mag dan geen dating site zijn, 't is wel een site waar je dates op kunt vinden :D

BTW, misschien dat wij ook wat input kunnen geven?
Are we human because we gaze at the stars or do we gaze at the stars because we are human ?
  zondag 10 februari 2013 @ 07:27:37 #176
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122702913
quote:
0s.gif Op zaterdag 9 februari 2013 23:26 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik wacht op de film :Y)
pi_122703051
Hoe werkt het eigenlijk met afgebroken speeddates? Volgens mij kun je die later gewoon weer in de herhaling krijgen?
pi_122707518
Dag liefdezoekenden.
Na langdurige relatie, ook maar weer aan het daten geslagen. Account bij OKCupid en vorige week date gehad. Was wel even wennen na 7 jaar :P
Was op zich best leuk, niet geweldig. Ik wilde het op zich nog wel een kans geven voor 2e date, gaat ze 2 keer de dag voor de date afzeggen met echt rare smoesjes.
Dus ik zeg, als je het gewoon niet ziet zitten om voor de 2e keer af te spreken zeg dat dan gewoon.
Zegt ze "Ja daar heb je wel gelijk in" 8)7
Wat is deze :')
A man is not old until regrets take the place of dreams.
pi_122707534
Dat is de wereld der datingsites. Welkom!
pi_122707556
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:37 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dat is de wereld der datingsites. Welkom!
Gaat nog een zware tijd worden dus ;(
En dankje, ik blijf hier voorlopig nog wel ff denk ik
pi_122708278
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 12:38 schreef habitue het volgende:

[..]

Gaat nog een zware tijd worden dus ;(
En dankje, ik blijf hier voorlopig nog wel ff denk ik
Ga je het andersom dan wel eerlijk zeggen ?
pi_122708344
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:01 schreef Cinderella_Man het volgende:

[..]

Ga je het andersom dan wel eerlijk zeggen ?
Duh, waarom zou je dat in vredesnaam niet doen, behalve dan dat je een angsthaas bent.
Is voor beide tijdverspilling.
pi_122708363
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:02 schreef habitue het volgende:

[..]

Duh, waarom zou je dat in vredesnaam niet doen, behalve dan dat je een angsthaas bent.
Is voor beide tijdverspilling.
We spreken je over een half jaartje nog wel :+
pi_122708432
Niet een berichtje durven sturen met: "Vond het een leuke avond, maar ik voelde geen klik" of iets in die strekking. :') Serieus waarom zou je met diegene blijven whatsappen, om vervolgens smoesjes te bedenken om je date af te zeggen.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:19:03 #185
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_122708890
Sommige mensen zijn nu eenmaal bang om iemand teleur te stellen of kunnen niet omgaan met schuldgevoel.
  zondag 10 februari 2013 @ 13:54:12 #186
138876 Andromache
pi_122710132
mijn date heeft er in ieder geval geen moeite mee, hij heeft afgezegd... niet leuk. van afstel komt meestal toch uitstel. dan maar op zoek naar de volgende. o ja en ik had nog een aardig afwijzingsberichtje terug op E-matching.
pi_122710441
Van uitstel komt meestal afstel. Afstel is al afstel.
  zondag 10 februari 2013 @ 14:04:06 #188
78654 Viking84
Going, going, gone
pi_122710554
Mijn ervaring is dat je het beter snel kunt afkappen als je toch al het gevoel hebt dat het niets wordt. Anders blijf je er zelf ook maar mee rondlopen :). Is altijd lastig, maar ik voel me ook altijd weer opgelucht als ik het eenmaal gezegd heb. Dan pas kan die persoon echt uit mijn hoofd.
Niet meer actief op Fok!
pi_122711804
Ja idd dat geldt voor mij hetzelfde!

Gisteren een paiq-gesprek met iemand die er nogal fatalistische ideeën op nahield. Vage types.
  Moderator / Redactie FP zondag 10 februari 2013 @ 14:40:17 #190
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_122712090
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:34 schreef Linguine het volgende:
Ja idd dat geldt voor mij hetzelfde!

Gisteren een paiq-gesprek met iemand die er nogal fatalistische ideeën op nahield. Vage types.
Wat had ie dan voor ideeën? :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122712270
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:40 schreef El_Thijs het volgende:

[..]

Wat had ie dan voor ideeën? :P
Dat alles in het leven van te voren is vastgelegd en dat je daar zelf totaal geen invloed op hebt. Je lot is bij je geboorte bepaald :').
  Moderator / Redactie FP zondag 10 februari 2013 @ 14:46:25 #192
183088 crew  TheStigsDutchCousin
Brabo Bastard
pi_122712363
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:44 schreef Linguine het volgende:

[..]

Dat alles in het leven van te voren is vastgelegd en dat je daar zelf totaal geen invloed op hebt. Je lot is bij je geboorte bepaald :').
Die kun je inderdaad heel leuk op een verkeerd spoor brengen ja. Maar op elk potje past een dekseltje nietwaar :P
"They are rage. Brutal, without mercy. But you.... You will be worse. Rip and tear, until it is done!"
"Omae wa mou shindeiru."
"All we know is... he's called The Stig!"
pi_122712509
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:44 schreef Linguine het volgende:

[..]

In de discussie over het bestaan of de afwezigheid van echte vrije wil is er veel te zeggen voor beide kanten. Geen simpele wel of niet discussie.
pi_122712570
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:49 schreef Murdera het volgende:

[..]

In de discussie over het bestaan of de afwezigheid van echte vrije wil is er veel te zeggen voor beide kanten. Geen simpele wel of niet discussie.
Tsja, andere mensen geloven weer in een god en een hiernamaals. Dan vind ik zijn idee minder psychotisch. Het is maar net hoe extreem je hier mee omgaat.
Hi, I'm a signature virus, put me in your signature to help me spread :)
pi_122712578
quote:

[..]

:O
pi_122712657
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:51 schreef mike-amersfoort het volgende:

[..]

Tsja, andere mensen geloven weer in een god en een hiernamaals. Dan vind ik zijn idee minder psychotisch. Het is maar net hoe extreem je hier mee omgaat.
idd. :)
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 14:51 schreef DancingPhoebe het volgende:

[..]

:O
Ik bedoel meer, hier kan je fantastische gesprekken over hebben als je het de moeite waard vind. Interessante stof. maar goed, dan moet zulke filosofie wel je ding zijn.
pi_122712727
quote:

[..]

Tuurlijk, maar dat is weer een andere discussie dan die over het fatalisme.

En met gelovige mensen heb ik ook niks. Als vrienden prima (hoewel, zelfs dat..). Maar ik zou nooit samen kunnen zijn met iemand die over zulke cruciale dingen heel anders denkt dan ik.
pi_122713299
quote:
1s.gif Op zondag 10 februari 2013 13:54 schreef Andromache het volgende:
mijn date heeft er in ieder geval geen moeite mee, hij heeft afgezegd... niet leuk. van afstel komt meestal toch uitstel. dan maar op zoek naar de volgende. o ja en ik had nog een aardig afwijzingsberichtje terug op E-matching.
Niet zo'n gegenereerd standaardberichtje dus. Ik vind dat wel een aparte functie van e-matching, dat je een afwijsberichje kan samenstellen uit een paar standaardzinnen.
Hope is the first step on the road to dissapointment
  zondag 10 februari 2013 @ 21:21:10 #199
322770 eefje801
Where's the pie?
pi_122729772
Wie heeft die OP zo geniaal veranderd? En waarom zie ik dat nu pas?

In ander nieuws: wel leuk mailtje gehad op relatieklik, ook beantwoord inmiddels. Wel stuk ouder, weer eens wat anders. Vannacht ook door iemand wakker gehouden..pff
  zondag 10 februari 2013 @ 21:25:10 #200
44800 SilentChaos
Rehab is for quitters...
pi_122730005
quote:
0s.gif Op zondag 10 februari 2013 21:21 schreef eefje801 het volgende:
Wie heeft die OP zo geniaal veranderd? En waarom zie ik dat nu pas?

In ander nieuws: wel leuk mailtje gehad op relatieklik, ook beantwoord inmiddels. Wel stuk ouder, weer eens wat anders. Vannacht ook door iemand wakker gehouden..pff
Lekker bezig!
Maar ik dacht dat je al serieus aan het daten was met iemand, of heb ik wat gemist?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')