Wat een idee! Hoe bedenk je hetquote:Op donderdag 7 februari 2013 17:49 schreef bambino het volgende:
Je kunt ook gewoon verhuizen en werken.
Wat heb ik met kaapstad te maken?quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:48 schreef Argo het volgende:
Dankzij Vogeltjesdans, bedenk ik me nu dat het wel baas zou zijn, om lekker in cape town te wonen.
Je klote filmpje met die skater.quote:Op donderdag 7 februari 2013 17:51 schreef vogeltjesdans het volgende:
Wat heb ik met kaapstad te maken?
Haha, de anchillen.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:03 schreef Yi-Long het volgende:
De Antillen zijn nu een NLse gemeente toch!? Ga je lekker daar chillen. Niets mis mee.
Ik kan je verzekeren dat dat best cool is ja.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou liever als Duitser zijn geboren denk ik.
Dat had niet gehoeven voor mij, maar misschien warenwe wel een stuk beter af geweest als we nooit bevrijd zouden zijn...quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:59 schreef Lokasenna het volgende:
[..]
Ik zou liever als Duitser zijn geboren denk ik.
Klopt, en de McDonald's is er ook stukken goedkoper.quote:Op donderdag 7 februari 2013 19:37 schreef CafeRoker het volgende:
Het leven in zuid afrika is wel veel relaxer en zorgelozer. Als je daar geboren was had je dit probleem nu niet.
Daarom, ze hebben het er gewoon net iets beter voor elkaarquote:Op donderdag 7 februari 2013 19:31 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Dat had niet gehoeven voor mij, maar misschien warenwe wel een stuk beter af geweest als we nooit bevrijd zouden zijn...
Duitsland doet het op vrijwel alle vlakken (afgezien van censuur) stukken beter dan Nederland.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |