abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_122595493
Is het volgende mogelijk:

- Via wifi bestanden van mijn android afhalen
- Dat dit enkel kan als hij aan een oplader zit (batterij)

Zat na te denken aan een ftp/ssh/... -achtige oplossing. Wil in de nacht mijn foto's er automatisch afhalen...

Iemand ideeen? *G*.
జ్ఞ‌ా
pi_122595725
Dropbox kan je zo instellen dat hij alleen synct wanneer hij een wifi connectie heeft, specifiek nog aan de lader heb ik niet van gehoord.
Powered by Janetje®
pi_122596023
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:42 schreef Dubbeldrank het volgende:
Dropbox kan je zo instellen dat hij alleen synct wanneer hij een wifi connectie heeft, specifiek nog aan de lader heb ik niet van gehoord.
Thanks voor je antwoord. Dropbox wil ik alleen absoluut niet gebruiken (tenzij het versleuteld kan worden verstuurd :) ).
జ్ఞ‌ా
pi_122596053
Er is voor android een samba share app. Dan kan je er gewoon een unv verbinding mee maken.
  donderdag 7 februari 2013 @ 14:53:07 #5
134103 gebrokenglas
Half human, half coffee
pi_122596183
Waarom is dat van die lader zo belangrijk? Het kost toch niet extra veel stroom, dat overzenden, dat je accu het te vroeg begeeft? Volgens mij heeft iedereen zn telefoon standaard 's nachts aan de lader hangen.
How can I make this topic about me?
pi_122596364
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:53 schreef gebrokenglas het volgende:
Waarom is dat van die lader zo belangrijk? Het kost toch niet extra veel stroom, dat overzenden, dat je accu het te vroeg begeeft? Volgens mij heeft iedereen zn telefoon standaard 's nachts aan de lader hangen.
All right. Dan dus dat het te plannen is dat het 's nachts kan :).
జ్ఞ‌ా
pi_122597019
Dat plannen kan met de app Tasker. Daar kun je wel zo wat alles mee doen.
Qua opslag zou ik het niet weten want je wilt alleen foto's uploaden automatisch?
Of ook NZB's :D
pi_122597285
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:15 schreef MineraalWater het volgende:
Dat plannen kan met de app Tasker. Daar kun je wel zo wat alles mee doen.
Qua opslag zou ik het niet weten want je wilt alleen foto's uploaden automatisch?
Of ook NZB's :D
Foto's voorlopig ;). Eens ff naar Tasker kijken.
జ్ఞ‌ా
pi_122597757
Als je creatief genoeg bent, kan je NFC tags gebruiken hiervoor. Programmeer er eentje met de functies die je je telefoon wilt laten uitvoeren en plak hem op de plaats waar je de telefoon legt om op te laden.
Zodra je telefoon dan in de buurt van die tag komt, begint hij automatisch via wifi je foto's te uploaden.
pi_122597877
quote:
0s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:36 schreef Rorsach het volgende:
Als je creatief genoeg bent, kan je NFC tags gebruiken hiervoor. Programmeer er eentje met de functies die je je telefoon wilt laten uitvoeren en plak hem op de plaats waar je de telefoon legt om op te laden.
Zodra je telefoon dan in de buurt van die tag komt, begint hij automatisch via wifi je foto's te uploaden.
Moet die wel een chip hebben toch?
pi_122597950
Veel moderne telefoons kunnen die NFC tags lezen zonder extra toevoegingen: http://www.nfcworld.com/nfc-phones-list/#available
pi_122598199
Ja ik heb ook gehoord dat ze nu MicroSD kaartjes uitbrengen waar een NFC chip in zit.
pi_122604389
quote:
3s.gif Op donderdag 7 februari 2013 14:49 schreef µ het volgende:

[..]

Thanks voor je antwoord. Dropbox wil ik alleen absoluut niet gebruiken (tenzij het versleuteld kan worden verstuurd :) ).
quote:
3s.gif Op donderdag 7 februari 2013 15:23 schreef µ het volgende:

[..]

Foto's voorlopig ;). Eens ff naar Tasker kijken.
Ik gebruik Dropbox om dat te doen. Upload je net gemaakte foto alleen als je Wi-Fi hebt en als je stroom minder is dan 20% (dacht ik) dan stopt die daarmee en wacht tot je aan een lader zit.

Is Dropbox echt zo onveilig dan?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')