Dit dus inderdaad, als het heel creamy en/of glossy is, dan ff afhappen voordat je die lipcote eroverheen doetquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja werkt goed. Bij creamy lipsticks minder dan bij matte though
waar hebben jullie besteld?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:40 schreef Stormqueen het volgende:
mir, hier hebben veel in Engeland besteld, maar je kan het ook bij Douglas kopen
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:37 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
of Dwyn, die revieuwt ze ook gewoon
Ja dat dusquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:38 schreef Stormqueen het volgende:
dus nu heeft IEDEREEN lipcote besteld
Sephora heeft er ook een, die heb ik bij zo'n 3 voor 10 actie meegenomen dus goedkoop en die doet precies hetzelfdequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zag bij Hema ook iets soortgelijks als de lipcote volgens mij. Ben benieuwd of het net zo werkt
7,50quote:
Vast niet. HEMAquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:42 schreef Unfckingtitled het volgende:
Ik zag bij Hema ook iets soortgelijks als de lipcote volgens mij. Ben benieuwd of het net zo werkt
ja joh, genoeg revieuws binnen nu en een weekquote:Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Mirjam het volgende:
en wat enorm grappig dat iedereen het dan ook bestelt
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja joh, genoeg revieuws binnen nu en een week
Ja, zo zaten wij ook allemaal jongequote:Op donderdag 7 februari 2013 11:45 schreef Mirjam het volgende:
ik wist dus helemaal niet dat een dergelijk product bestond
Ik heb best veel lipsticks, maar draag het nooit omdat het altijd binnen een uur weer weg is.
ERMAHGERD DE MOGELIJKHEDEN
quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wilde het ook direct bestellen en toen dacht ik "o wait, ik draag nooit lippenstift"
ik droeg het echt veel, maar uiteindelijk mee gestopt wegens snel weer weg.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:47 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ik wilde het ook direct bestellen en toen dacht ik "o wait, ik draag nooit lippenstift"
Van Sephora eigen merk?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:44 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Sephora heeft er ook een, die heb ik bij zo'n 3 voor 10 actie meegenomen dus goedkoop en die doet precies hetzelfde
Mja denk t ookquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |