SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoewel ik best vind dat je Users mag belonen als ze hun best doen er iets van te maken, zoals ZT met haar ontopic gepraat.
Vind ik je post, dankzij zijn suplesse en simpelheid dermate briljant dat mijn koffie wildgutsend tegen mijn beeldscherm slaat.
Piraat.
Disclaimer: dank aan smeg voor rijmpjesformaat
[/quote]quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:05 schreef Prof_Hoax het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wat verwonder ik mij toch altijd ten zeerste met veel geknars
Wanneer er weer een user zulke onzin neergooit. Sars.
Je kan ook jezelf verwijderen zonder gemaar.
Of na dit te posten kom je dan hardzwetend en schreeuwend klaar?
Lieve zweetteef, vul uwer dagboek.
Peperkoek.
Goed, genoeg geweest, ZT succes met je topic
quote:Op woensdag 12 oktober 2011 11:12 schreef yvonne het volgende:
Beste admins, users en streng maar rechtvaardige modjes ook.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is het dagboek van zweetteef, zodat ze hier blijft posten en de mods haar niet gaan haten.
En dat moet Prof ff op rijm zetten
Ik wil graag de attentie vragen voor het onderling gestook.
De beste Zeetteef doet haar best en haar wel-willen,
Nee smeg, af, niet voor emmers zaad tussen de billen.
Haar best doen zonder gezeik, getroll gezeur laat ze zien,
Van mij krijgt ze dan ook voor moeite een tien.
Lieve mods, van yvonne () de vraag om haar niet te overladen met haat.
Zorg dat het gezellig blijft en voor uw post, berraad, voordat deze reeks dicht " aat "![]()
Soja-arm-zaad.
-Prof_Hoax-
--------------------------------------------------[/spoiler]
Ik ben terug.![]()
Anders doe ik het hoor.quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:57 schreef very het volgende:
zweefmuts, doe es foto posten van jezelf.People assume too much.![]()
Jaa ik wil ook wel s foto zien van de beroemde zweetteefSo rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between![]()
ik kan hier geen foto's doen, straks word ik herkend en denken ze dat ik autistisch ben.quote:Op donderdag 7 februari 2013 18:47 schreef Speedfight het volgende:
Jaa ik wil ook wel s foto zien van de beroemde zweetteefIk ben terug.![]()
Niet eerlijk, ik krijg geen eigen dagboek topic en zij wel
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Fok als dagboek!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe triest kun je zijn.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 30% gewijzigd door dr.Qwak op 07-02-2013 22:11:24 ]I´ll send you the bill![]()
Zweetteef is gewoon speciaal weetjequote:Op donderdag 7 februari 2013 21:55 schreef capuchon_jongen het volgende:
Niet eerlijk, ik krijg geen eigen dagboek topic en zij wel![]()
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zweetteef is gewoon speciaal weetje
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
quote:Op donderdag 7 februari 2013 22:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Zweetteef is gewoon speciaal weetje![]()
Ik ben terug.![]()
Keertje samen zweten?
Mijn naam is betsy, wil jij ook een vrouw met net zoveel haar als jezelf bel me dan op :
0906-090SEX![]()
Ze mag zweten in me bedIk ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo![]()
Ik niet 05:45 wekkerquote:Op donderdag 7 februari 2013 23:58 schreef Zweetteef het volgende:
Hey hey ik ben morgen vrij lekker uitslapen![]()
![]()
slaap lekkurquote:Op vrijdag 8 februari 2013 00:01 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Ja, dus ik ga nu maar slapen, want straks gaat de wekker alweer
Fijne nacht
Ik ben terug.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: