PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hala Madrid !
Champions League : 1956, 1957, 1958, 1959, 1960, 1966, 1998, 2000, 2002,2014 10x
Op woensdag 21 maart 2012 18:51 schreef Toefjes het volgende:
Ja, als je me nog 1 keer pedo noemt, dan nemen we afscheid van je :)
4-5-1, 4-3-2-1 en 4-1-2-1-2 vind ik wel fijn.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:09 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Ja maar je zal vast toch wel een voorkeur hebben voor 1/2/3 opstellingen?
probeer hem eens als linker-CM als dat kan i.v.m chemistryquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef BDIL het volgende:
Sissoko valt zwaar tegen als middelste CM in 4-3-2-1, ik moet hem aan de praat krijgen of een vervanger zoeken
Rechter kan welquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef TBakkert het volgende:
[..]
probeer hem eens als linker-CM als dat kan i.v.m chemistry
mm, daar vond ik hem ook tegenvallen, maar je kunt het proberen.quote:
Denk dat hij aardig wat geld krijgt voor zijn filmpjes en alle reclame die hij maakt.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Virgingaming geeft KSI gewoon een snoepreisje naar Las Vegas cadeauDie vent kan nooit uit zichzelf dat ticket verdienen
Ja triest, die gier heeft genoeg om dat te betalenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
En Virgingaming geeft KSI gewoon een snoepreisje naar Las Vegas cadeauDie vent kan nooit uit zichzelf dat ticket verdienen
Echt zo'n nep filmpjequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:11 schreef Timmy_Turner het volgende:
Klopt, maar dan nog krijgt ie dat gewoonquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:13 schreef Peefiee het volgende:
[..]
Denk dat hij aardig wat geld krijgt voor zijn filmpjes en alle reclame die hij maakt.
Daarnaast is het maar hoe jet het bekijkt. Je kan ook zeggen dat hij het wel zelf verdient heeft door zoveel reclame voor Virgin gaming te maken.
Dit. Dat ie weer normale Fifa filmpjes gaat maken en kapt met de domme lolbroek uit te hangen. Zijn broertje maakt nu ten minste toffe filmpjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:14 schreef ThadCastle het volgende:
[..]
Ja triest, die gier heeft genoeg om dat te betalen
2 aanraders, IF Paulinho en IF Filipequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef TBakkert het volgende:
wil alleen wel Marcelo of IF Filipe Luis en Paulinho IF misschien...
[ afbeelding ]
Ja is gewoon afgesproken werk. Hij heeft toen die shit ook niet gelivestreamd toen hij won, alleen een toernooitable laten zienquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef Dudeweiser het volgende:
[..]
Echt zo'n nep filmpjeineens kan KSI niet meer verdedigen en loopt ie weg zodat die gast kan scoren. En dan die gemaakte celebrations
CSG is veel leuker
dankjequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
2 aanraders, IF Paulinho en IF Filipe
Ja niet echt, want ik speel niet echt op headingquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:17 schreef TBakkert het volgende:
[..]
dankje
als je er nog wat aan hebt; IF Klose kopt ALLES, geen Felipe Santana/Ogbonna/Dede/iemand anders die hem in de weg kan staan
pacehoerquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:18 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Ja niet echt, want ik speel niet echt op heading
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef TBakkert het volgende:
[..]
pacehoerSweathoerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Diarra van Real is fucking duur zet daar beter alonso neer ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:15 schreef Peefiee het volgende:
Wat denken jullie hiervan?:
[ afbeelding ]
Wil graag een team met Zlatan en Silva.
Misschien Alonso/Khedira > Diarra, Casilias/Valdes > Lopez ?
Iemand ervaring met 4-2-2-2?
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Sweathoer
ik sweat niet eens zo heel veel(alhoewel Lucas en Zarate daar wel mooi toe in staat zijn mocht ik tegen iemand met 5atb moetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.). Ik geef vaak gewoon voor op een inrennende Klose, voige potje kopte hij er 1 in de kruising van buiten de 16
"Ik vind Marcellis wel zo iemand die er op zijn 28e achter komt dat hij eigenlijk linksbenig is." - Tim86
"Marcellis legt ze zo op de stropdas. Mits ze een stropdas van 8 meter aan zouden hebben." - Toefjes
kortom:
Hij kent al die spelers niet joh. Hij zette gisteren ook Porto Hulk in een teamquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:19 schreef strakkeman het volgende:
[..]
Diarra van Real is fucking duur zet daar beter alonso neer ofzo
die wilde ik net noemenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Hij kent al die spelers niet joh. Hij zette gisteren ook Porto Hulk in een team
Crossers zijn nog erger dan sweaters..quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:20 schreef TBakkert het volgende:
[..]
ik sweat niet eens zo heel veel(alhoewel Lucas en Zarate daar wel mooi toe in staat zijn mocht ik tegen iemand met 5atb moeten). Ik geef vaak gewoon voor op een inrennende Klose, voige potje kopte hij er 1 in de kruising van buiten de 16
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |