Je merkt er echt niks van hoorquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:03 schreef Amarantha het volgende:
Oh jezus als ik lees hoe ze een spiraaltje inbrengen dan besef ik mij dat ik dat er echt niet voor over heb om te kunnen neuken
Keukentje mag er ook wezenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:43 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Chill, mijn woonkamertje chillt 'm ook erg lekker !
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die doet me altijd denken aan IT ofzo
IT had ik als best wel klein jochie gekeken, dat was tantoe eng toenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:09 schreef Moira. het volgende:
[..]
Die doet me altijd denken aan IT ofzo
Ik ookquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:10 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
IT had ik als best wel klein jochie gekeken, dat was tantoe eng toen
Inderdaad, heb em ook als kind gezienquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:10 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik las ook laatst dat ze een remake gingen maken![]()
@edit: Remake?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:10 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Ik las ook laatst dat ze een remake gingen maken![]()
quote:
Was wel 1 van de betere horror films, alleen dat einde met die enorme spin was zo slechtquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:11 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Inderdaad, heb em ook als kind gezien
Chucky keek ik idd ook altijd toen ik klein wasquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:12 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
[..]
Was wel 1 van de betere horror films, alleen dat einde met die enorme spin was zo slecht![]()
Maar ach, vroeger was chucky zelfs nog eng![]()
Vond het maar eng, ik snapte de grapjes erin ook niet toenquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:14 schreef Moira. het volgende:
[..]
Chucky keek ik idd ook altijd toen ik klein wasVond ik altijd vette shit
Best wel stonede blik heeft dat beestquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:15 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Deze is ook geweldig, dat beest ziet er echt zo grappig uit
Ja, geweldigquote:Op donderdag 7 februari 2013 01:18 schreef Midnight_snack het volgende:
[..]
Vond het maar eng, ik snapte de grapjes erin ook niet toen
[..]
Best wel stonede blik heeft dat beest
quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ja, geweldig
Die zouden we als mascotte moeten hebben
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |