quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
zo terug, vriend een paar huizen verderop smst of ik daarheen kom met mn jonko
Hij zag me op mn balkon staan, hij stond zelf ook te blowen
doe eens linkje ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Van die mensen die in contact kwamen met geesten ofzo
thanksquote:
Zo je joint vasthoudenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik probeerde het net op die manier en het kost zo wel een stuk minder moeite in je vingers om 'm vast te houdenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Like wtf, steek je een dartpijl in je bek ofzo
Je hebt mij ge-apptquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het idee dat ik wil huilen, geen idee waarom
hormooooontjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het idee dat ik wil huilen, geen idee waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
hormooooontjesNee haha ben niet zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat het is. Misschien komt het door de seks vanavond?
Your beauty never ever scared me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |