quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:26 schreef OllieWilliams het volgende:
zo terug, vriend een paar huizen verderop smst of ik daarheen kom met mn jonko
Hij zag me op mn balkon staan, hij stond zelf ook te blowen
doe eens linkje ofzoquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:29 schreef Dientje12 het volgende:
[..]
Van die mensen die in contact kwamen met geesten ofzo
thanksquote:
Zo je joint vasthoudenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:33 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik probeerde het net op die manier en het kost zo wel een stuk minder moeite in je vingers om 'm vast te houdenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:35 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik![]()
Like wtf, steek je een dartpijl in je bek ofzo
Je hebt mij ge-apptquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het idee dat ik wil huilen, geen idee waarom
hormooooontjesquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:38 schreef Amarantha het volgende:
Ik heb het idee dat ik wil huilen, geen idee waarom
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Fuck the EBU.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:39 schreef Moira. het volgende:
[..]
hormooooontjesNee haha ben niet zwangerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat het is. Misschien komt het door de seks vanavond?
Your beauty never ever scared me.
Kuikentje !quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ook in moeilijke tijden.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:40 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Nee haha ben niet zwanger2 weken ongesteld zijn is sowieso niet helemaal goed, hoorSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen idee wat het is. Misschien komt het door de seks vanavond?Maar ik ken dat gevoel wel en meestal komt zoiets door de hormonen (daarom hebben pubertmeisjes 't ook zo veel), misschien schommelt je hormoonspiegel een beetje extra hevig ofzo?
--
Dit is garpig
http://producten.hema.nl/?whatthefarkFuck the EBU.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:41 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Kuikentje !die ken ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.was helemaal hip op van die kindersites toen ik 10 was
Fuck the EBU.
Chill, mijn woonkamertje chillt 'm ook erg lekker !quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:41 schreef OllieWilliams het volgende:
Zo'n voorkamertje rookt wel chill
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:43 schreef Moira. het volgende:
[..]
die ken ikwas helemaal hip op van die kindersites toen ik 10 was
Ik heb de pil doorgeslikt, keer de voor ook gedaan en toen werd ik echt kots beroerd. Nu dus weer doorgeslikt en dat viel dus weer niet goed, ik heb sinds een half jaar een goedkope versie van microgynon 30 en daar heb ik dus veel gezeur mee. Wil de prikpil graag weerquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:42 schreef Moira. het volgende:
[..]
2 weken ongesteld zijn is sowieso niet helemaal goed, hoorMaar ik ken dat gevoel wel en meestal komt zoiets door de hormonen (daarom hebben pubertmeisjes 't ook zo veel), misschien schommelt je hormoonspiegel een beetje extra hevig ofzo?
Neem het Mirena-spiraaltje johquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:46 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Ik heb de pil doorgeslikt, keer de voor ook gedaan en toen werd ik echt kots beroerd. Nu dus weer doorgeslikt en dat viel dus weer niet goed, ik heb sinds een half jaar een goedkope versie van microgynon 30 en daar heb ik dus veel gezeur mee. Wil de prikpil graag weer
Oh nee, het laatste wat ik wil is een spiraaltje hihi. Straks kan ik daar niet tegen, heb ook een implanon gehad en toen was ik een half jaar ongesteld (niet heftig hoor). Prikpil beviel mij toch wel het beste, ondanks angst voor naalden enz maar ja ik zie het toch niet.quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:48 schreef Moira. het volgende:
[..]
Neem het Mirena-spiraaltje joh
Wordt t/m je 23e volledig vergoed, blijft 5 jaar zitten, kun je niks dagelijks/maandelijks vergeten, niet ongewenst zwanger raken, 90% van de vrouwen wordt niet meer ongesteld, 10% van de vrouwen wordt nauwelijks ongesteld, geen last meer van krampen en shit, en mocht je binnen 5 jaar zwanger willen raken kun je hem er gewoon uit laten halen en kun je gelijk weer zwanger raken
Ideaal dingBen er echt blij mee
quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:52 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Godver, ik wilde vanavond nog Skyrim spelen, en het is inmiddels een uur en ik heb nog geen enkele minuut gespeeld
Als je er niet tegen kan laat je 'm er gewoon weer uit halen, boeiendquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:52 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Oh nee, het laatste wat ik wil is een spiraaltje hihi. Straks kan ik daar niet tegen, heb ook een implanon gehad en toen was ik een half jaar ongesteld (niet heftig hoor). Prikpil beviel mij toch wel het beste, ondanks angst voor naalden enz maar ja ik zie het toch niet.
Snap dat het niet het zelfde is maar het is gewoon een angst. Maar 5 jaar vind ik erg lang, heb best wel een kinderwens en niet nu maar ik hoop toch over 5 jaar wel moeder zijn denk ik dan ben ik 28 en wetend dat ik hem er sowieso vroegtijdig uit laat halen vind ik ook naarquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:54 schreef Moira. het volgende:
[..]
Als je er niet tegen kan laat je 'm er gewoon weer uit halen, boeiend
't Is echt niet hetzelfde als een implanon hoor, haha
Je wordt er eigenlijk gewoon helemaal niet meer ongesteld door (ik had alleen de maand erna nog een lichte spotting voor 2 dagen, maar nu helemaal niks meer), geen buikkramp, geen vieze onderbroeken, geen PMS, niks
Ik was mijn bier vergeten hahaha terwijl ik naar TLC kijkquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:54 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik raad afgeleid en dan komt er niks van
Ik dacht al, TLC komt zowat alleen honey boo boo child opquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Ik was mijn bier vergeten hahaha terwijl ik naar TLC kijk
Maar het is zo'n crime serie in Amerika Homecide enzo
Edit:
Murder Shift.
Hoezo is dat naar?quote:Op donderdag 7 februari 2013 00:56 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Snap dat het niet het zelfde is maar het is gewoon een angst. Maar 5 jaar vind ik erg lang, heb best wel een kinderwens en niet nu maar ik hoop toch over 5 jaar wel moeder zijn denk ik dan ben ik 28 en wetend dat ik hem er sowieso vroegtijdig uit laat halen vind ik ook naar
Hmm truequote:Op donderdag 7 februari 2013 00:58 schreef Moira. het volgende:
[..]
Hoezo is dat naar?
Als Henk volgend jaar al besluit kindjes met me te willen dan twijfel ik er geen seconde over of ik maar weer een afspraak met de gynaecoloog en laat hem er gelijk weer uit halen.
Als ik er 160 euro voor betaald zou hebben, zou ik dat niet zomaar doen, maar nu is hij gewoon (ook voor jou) gratis, en dan heb ik er toch een jaar plezier van gehad.
Haha nee, er komen soms wel vette series opquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:58 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
[..]
Ik dacht al, TLC komt zowat alleen honey boo boo child op
Maar die hebben toch ook best veel poep op de zender?quote:Op donderdag 7 februari 2013 01:01 schreef GibsonLesPaul88 het volgende:
[..]
Haha nee, er komen soms wel vette series op
En anders zap ik 1 kanaal terug en zit ik op
National GeographicDikke prima voor mij
.
Nee, alleen een beetje awkward om zo met je beentjes wijd te zittenquote:Op donderdag 7 februari 2013 00:59 schreef Amarantha het volgende:
[..]
Hmm trueMaar het laten zetten.. Is dat niet vreselijk?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |