Mijn polsen zijn ongeveer 8.5inches breed dus heb een redelijk goed frame.quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:58 schreef DeRakker. het volgende:
![]()
![]()
Die kan je niet eens evenaren.
Al zou je willen.
zozo je polsenquote:Op woensdag 6 februari 2013 20:59 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Mijn polsen zijn ongeveer 8.5inches breed dus heb een redelijk goed frame.
Mijn vader was nochtans vroeger ook enorm breed.
Die troll doet het altijd goed iddquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef GekkePoes het volgende:
Met zoveel opgepompte spieren , heb je weinig snelheid bij straatvechten. Ziet er wel stoer uit, maar je hebt er verder weinig aan
Ik bedoel dat ik met ongeveer 15 maanden aan trainen nu al redelijk breed ben op 12% BF.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
zozo je polsen![]()
Die gasten boven je waren op de 18e al enorm groot door anabolen.
Dat niveau is al door normale mensen niet in te halen in een heel leven.
15 maanden is echt helemaal niks.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:02 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik met ongeveer 15 maanden aan trainen nu al redelijk breed ben op 12% BF.
Aan de anabolen kan ik wss wel breed worden, maar helaas niet zo groot in de OP.....
Het zou pas vet zijn als je het bereikt zonder meta supplementen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:02 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Ik bedoel dat ik met ongeveer 15 maanden aan trainen nu al redelijk breed ben op 12% BF.
Aan de anabolen kan ik wss wel breed worden, maar helaas niet zo groot in de OP.....
Inderdaad bij thai boksen is juist het beter om niet al te groot te worden.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:01 schreef GekkePoes het volgende:
Met zoveel opgepompte spieren , heb je weinig snelheid bij straatvechten. Ziet er wel stoer uit, maar je hebt er verder weinig aan
Een beetje minder extreem, is wel leuk toch?
Dat is onmogelijk.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef GekkePoes het volgende:
[..]
Het zou pas vet zijn als je het bereikt zonder meta supplementen.
Die strandlook bereik je in 2 maanden goed trainen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef Bendoe het volgende:
Maar ik wil niet te breed worden, strandlook is genoeg. Niet zo'n annabolen bodybuilder freak
Nou niet overdrijven je plateau bereik je echt wel binnen 4-5 jaar aan trainen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:03 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
15 maanden is echt helemaal niks.
Over 10-15 jaar praten we wel weer verder.
Je denkt dat die gasten in je OP maar 5 jaar trainen?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:05 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Nou niet overdrijven je plateau bereik je echt wel binnen 4-5 jaar aan trainen.
Hun natuurlijke plateau hebben ze wss bereikt binnen 5 jaar daarna aan de roids.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:07 schreef DeRakker. het volgende:
[..]
Je denkt dat die gasten in je OP maar 5 jaar trainen?
Hoezo beiden niks?quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:10 schreef JaniesBrownie het volgende:
Ik vind allebei echt helemaal niks.
Maar OT: als je een stukje over hebt van1.20,5m, kun je denken dat 1.21m wel zou moeten passen met een beetje gewring, maar dat is dan ook wel echt te breed, gaat je niet lukken. Dus je moet dan iets hebben dat max 1.20m is, want anders is het echt te breed en zelfs 1.20 zal nog lastig worden. Ik zou dan gaan voor 1.19 of 1.18 ofzo, dan weet je tenminste zeker dat je het ook op zn plaats krijgt.
ja, als ik moet kiezen tussen een papzak, soepstengel of een opgeblazen wezen als de OP, dan kies ik voor de papzak of de soepstengelquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:12 schreef TrapsAndDelts het volgende:
[..]
Hoezo beiden niks?
Heb je liever een papzak of een soepstengel?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |