abonnement Unibet Coolblue
pi_123367505
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:50 schreef rene90 het volgende:

[..]

Promo code was summerdeal, je kan even kijken of die nog werkt.
Nee, die geldt alleen voor het Ultimate abo. Maar wat niet op hun site staat, staat vreemd genoeg wel op hun Twitter account: met code 'cheap2013' betaal je ¤ 27,95 i.p.v. ¤ 89,95 voor een 500Gb block.

(dan was die actie van afgelopen december toch helemaal niet verkeerd, dacht ik zo! :D )
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
pi_123367647
quote:
2s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 14:30 schreef Rainesz het volgende:

[..]

Het maakt niet echt uit waar je zit.
maat van mij gebruikt XSnews en ondervind weinig problemen.
Dus vermoed dat je op de "ouderwetse" manier download en dan zul je bij alle providers net zo een succes hebben als dat je nu hebt.
Hmmmm had er toevallig last van bij 1 film. Net even wat meer getest en gelukkig geen problemen ondervonden.
  dinsdag 26 februari 2013 @ 15:57:33 #253
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_123369756
Mijn collega haalt maar 5MB/s met zijn 100Mbit KPN glasvezel lijn i.c.m. met Sunnyusenet, we willen graag uitsluiten waar het probleem in zit, KPN of Sunny. We hebben het idee om een gratis usenet trial ergens te halen zonder gegevens e.d. in te hoeven vullen, kan dat ergens, of heeft iemand een aanrader? Trial voor een uur is al zat, alleen even testen is genoeg.
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_123369830
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:57 schreef KhaZ het volgende:
Mijn collega haalt maar 5MB/s met zijn 100Mbit KPN glasvezel lijn i.c.m. met Sunnyusenet, we willen graag uitsluiten waar het probleem in zit, KPN of Sunny. We hebben het idee om een gratis usenet trial ergens te halen zonder gegevens e.d. in te hoeven vullen, kan dat ergens, of heeft iemand een aanrader? Trial voor een uur is al zat, alleen even testen is genoeg.
Kan hij niet gewoon de kpn server pakken en kijken wat hij dan haalt? En speedtest.net gedaan? Tevens even kijken in de ochtend en avond, kan ook verschillen.
Chinaphones / andere artikelen: www.fok.nl/tag/chinaopfok
Top 5 China producten
pi_123370013
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:57 schreef KhaZ het volgende:
Mijn collega haalt maar 5MB/s met zijn 100Mbit KPN glasvezel lijn i.c.m. met Sunnyusenet, we willen graag uitsluiten waar het probleem in zit, KPN of Sunny. We hebben het idee om een gratis usenet trial ergens te halen zonder gegevens e.d. in te hoeven vullen, kan dat ergens, of heeft iemand een aanrader? Trial voor een uur is al zat, alleen even testen is genoeg.
tweaknews kun je gratis proberen.

Echter ik heb ook glas 100mbit maarhaal bij sunny gewoon rond de 10,3 MB/s ik heb dan ook de Sunny 90 welke heb jij? En nog belangrijker deel je met mensen? Of zijn alle treds voor je alleen?

Hoeveel treds gebruik je?
  dinsdag 26 februari 2013 @ 16:10:43 #256
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_123370250
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:59 schreef rene90 het volgende:

[..]

Kan hij niet gewoon de kpn server pakken en kijken wat hij dan haalt? En speedtest.net gedaan? Tevens even kijken in de ochtend en avond, kan ook verschillen.
Speedtest geeft aan ~90Mbit, KPN server kunnen we even proberen ja.

quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 16:04 schreef GodZZila het volgende:

[..]

tweaknews kun je gratis proberen.

Echter ik heb ook glas 100mbit maarhaal bij sunny gewoon rond de 10,3 MB/s ik heb dan ook de Sunny 90 welke heb jij? En nog belangrijker deel je met mensen? Of zijn alle treds voor je alleen?

Hoeveel treds gebruik je?
Ja we delen een account, hij heeft 4 connecties geprobeerd maar ook 10 en 20, maakt geen verschil. We hebben een unlimited account, zou moeten kunnen dus. Al eerder succesverhalen gehoord van mensen die een account deelde en beide 10MB/s haalde!
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_123372598
En anders downloadt ie misschien op een NAS die 100Mbit SSL niet aan kan? :)
Probeer in dat geval even zonder SSL te downloaden.

Verder hier wat proefabo's:
https://yabnews.nl/request-trial (mobiel nummer nodig)
http://www.cheapnews.eu/products/ (mobiel nummer nodig)
https://secure.pureusenet.nl/bestellen/pure-xxl
  woensdag 27 februari 2013 @ 10:40:47 #258
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_123401713
Thanks!
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_123402419
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 17:00 schreef EugeneKrabs het volgende:
En anders downloadt ie misschien op een NAS die 100Mbit SSL niet aan kan? :)
Probeer in dat geval even zonder SSL te downloaden.

Verder hier wat proefabo's:
https://yabnews.nl/request-trial (
mobiel nummer nodig)
http://www.cheapnews.eu/products/ (mobiel nummer nodig)
https://secure.pureusenet.nl/bestellen/pure-xxl
Heeft SSL al wel nut in NL? Als ze je willen pakken doen ze dat toch bij de nieuwgroep provider/server.

En dan maakt het niet uit of je SSL gebruikt of niet. Meer redenen kan ik niet bedenken om ssl te gebruiken. Behalve als je provider usenetverkeer knijpt maar welke provider behalve ziggo doet dat in NL waar we het van weten? Ik heb nergens last van in ieder geval.

Kan alleen nadelen bedenken. Kan extra snelheid kosten. (Door het decrypten kan processor druk zijn vooral bij snelheden boven 50MB/s vooral de goedkopere nassen kunnen dan langzamer worden.
pi_123408504
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 11:03 schreef GodZZila het volgende:

[..]

Heeft SSL al wel nut in NL? Als ze je willen pakken doen ze dat toch bij de nieuwgroep provider/server.

En dan maakt het niet uit of je SSL gebruikt of niet. Meer redenen kan ik niet bedenken om ssl te gebruiken. Behalve als je provider usenetverkeer knijpt maar welke provider behalve ziggo doet dat in NL waar we het van weten? Ik heb nergens last van in ieder geval.

Kan alleen nadelen bedenken. Kan extra snelheid kosten. (Door het decrypten kan processor druk zijn vooral bij snelheden boven 50MB/s vooral de goedkopere nassen kunnen dan langzamer worden.
Hier Ziggo, nergens last van icm SSL.
Op zondag 13 april 2014 19:50 schreef Mss het volgende:
Kloonhommel is echt mijn held van de dag _O_ _O_ _O_
pi_123408956
quote:
0s.gif Op woensdag 27 februari 2013 13:58 schreef Kloonhommel het volgende:
provider/server.

Nee dat zeg ik juist net icm ssl en ziggo zul je sneller kunnen downloaden dan zonder ssl ;)
  donderdag 28 februari 2013 @ 12:47:02 #262
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_123451409
Ik heb hier ook Ziggo en er is geen verschil in snelheid tussen SSL en geen SSL, nooit geweest ook niet.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_123452486
quote:
14s.gif Op donderdag 28 februari 2013 12:47 schreef Devolution het volgende:
Ik heb hier ook Ziggo en er is geen verschil in snelheid tussen SSL en geen SSL, nooit geweest ook niet.
Hangt denk ik van je CPU af. Op welke snelheden download je?
జ్ఞ‌ా
  donderdag 28 februari 2013 @ 13:41:32 #264
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_123453469
De snelheden zoals geadverteerd door Ziggo voor mijn abbo (zo'n 6MB/s). Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik geen NASje heb maar een media center PC die alles download.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_123453628
quote:
12s.gif Op donderdag 28 februari 2013 13:41 schreef Devolution het volgende:
De snelheden zoals geadverteerd door Ziggo voor mijn abbo (zo'n 6MB/s). Ik moet er dan wel bij zeggen dat ik geen NASje heb maar een media center PC die alles download.
Geen exorbitant hoge snelheden, relatief snelle processor. Ga je geen verschil in merken nee. Maar 12MB/s binnentrekken op een 400MHz processor die moet decrypten... ;).
జ్ఞ‌ా
  donderdag 28 februari 2013 @ 15:27:11 #266
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_123458203
Of een processor wel of niet moeite heeft met het decrypten heeft natuurlijk niets te maken met of Ziggo wel of niet de verbinding knijpt bij Usenetverkeer, wat eerder gesteld werd, en dat is waar ik op reageerde ;) Ik merk geen enkel verschil in downloadsnelheid tussen wel of geen SSL dus dat Ziggo al het usenetverkeer afknijpt is niet waar.
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
pi_123458519
quote:
12s.gif Op donderdag 28 februari 2013 15:27 schreef Devolution het volgende:
Of een processor wel of niet moeite heeft met het decrypten heeft natuurlijk niets te maken met of Ziggo wel of niet de verbinding knijpt bij Usenetverkeer, wat eerder gesteld werd, en dat is waar ik op reageerde ;) Ik merk geen enkel verschil in downloadsnelheid tussen wel of geen SSL dus dat Ziggo al het usenetverkeer afknijpt is niet waar.
Ah, stukje gemist. Had niet gezien dat het om knijpen ging.
జ్ఞ‌ా
pi_123461510
Gebruiken jullie de ziggo newsserver met SSL?
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123461748
quote:
0s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:35 schreef relativity het volgende:
Gebruiken jullie de ziggo newsserver met SSL?
Nope. Ben de mailtjes van ziggo zat :P. De 2e of 3e van elke maand kreeg ik een mail dat ik het quotum gebruikt had :+.
జ్ఞ‌ా
pi_123464072
quote:
3s.gif Op donderdag 28 februari 2013 16:39 schreef het volgende:
Nope. Ben de mailtjes van ziggo zat :P. De 2e of 3e van elke maand kreeg ik een mail dat ik het quotum gebruikt had :+.
Dat schiet inderdaad niet op. Ik gebruik hem overigens alleen als backup server :)
Het is nou eenmaal niet de beste nieuwsserver :P
Aim at perfection in everything, though in most things it is unattainable. However, they who aim at it, and persevere, will come much nearer to it than those whose laziness and despondency make them give it up as unattainable.
pi_123466925
quote:
0s.gif Op dinsdag 26 februari 2013 15:57 schreef KhaZ het volgende:
Mijn collega haalt maar 5MB/s met zijn 100Mbit KPN glasvezel lijn i.c.m. met Sunnyusenet, we willen graag uitsluiten waar het probleem in zit, KPN of Sunny. We hebben het idee om een gratis usenet trial ergens te halen zonder gegevens e.d. in te hoeven vullen, kan dat ergens, of heeft iemand een aanrader? Trial voor een uur is al zat, alleen even testen is genoeg.
Heeft hij wel het hoogste abonnement bij Sunny? Zijn ook verschillende vormen.
Uitvinder van de biersmiley.
  vrijdag 1 maart 2013 @ 08:50:15 #272
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_123489977
Yep een unlimited abo
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
pi_123491571
quote:
0s.gif Op vrijdag 1 maart 2013 08:50 schreef KhaZ het volgende:
Yep een unlimited abo
Het beste is (imho) om even te testen met een bin bestand, hier bijv.: http://www.bbned.nl/speedtest/
(zo kwam ik er gisteravond ook achter dat de -tijdelijke- brakke dl snelheid aan mijn usp lag en niet aan mijn isp ;) ).
"Always listen to experts. They'll tell what can't be done and why. Then do it"
  vrijdag 1 maart 2013 @ 10:55:45 #274
125987 KhaZ
Alfa Romeo
pi_123492691
Speedtest geeft aan ~90Mbit
The styling. And the howl from its V6 engine. In a tunnel, at 4000rpm, it was more sonorous than any music.
It was like having your soul licked by angels.
  zaterdag 2 maart 2013 @ 18:24:38 #275
7957 Chevalric
The things I do for love...
pi_123543348
Bah, ik word langzaamaan helemaal gestoord van alle downloads die niet goed gaan. Ik dacht eerst dat het aan m'n NAS of verbinding lag, maar als ik het hier allemaal goed lees, worden de downloads bewust stuk gemaakt op basis van DCMA takedowns?

Behoorlijk balen, aangezien er weinig andere opties zijn om die series uit de VS op een legale manier in dezelfde kwaliteit en op hetzelfde tijdstip hier te krijgen. Ik heb er best wat geld voor over (betaal tenslotte ook aan de news servers), maar die optie wordt gewoon niet geboden.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')