Op de fotos tot de cam aangaat.quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:33 schreef Traploper het volgende:
Ps. ik ben heel knap zeggen ze altijd![]()
Haha, klopt, en ook geen chicks regelen ik faal echtquote:
Dat maakt niet uit toch?quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, maar met het echte leven heb je weer dat ze er soms niet uitzien op foto's, en hoe ga je dat uitleggen aan je vrienden van overzee.
Ik weet het niet, maakt dat uit?quote:
Niet eens. Maar volgens mij zit er alleen erg laag niveau daar..quote:
ik sta altijd, per definitie, vreselijk op de fotoquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:36 schreef HaywoodJablome het volgende:
Ja, maar met het echte leven heb je weer dat ze er soms niet uitzien op foto's, en hoe ga je dat uitleggen aan je vrienden van overzee.
ZIE JE NOU WEL TS!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:48 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
ik sta altijd, per definitie, vreselijk op de foto
Nee sorry, vind ik niet kunnen.quote:
Ja maar ik zit daar niet zo mee, jij moet het er uiteindelijk mee doenquote:
Ja, maar STEL dat je alleen online vrienden hebt! Dan is iemand die er op foto's slecht uitziet natuurlijk een afgangquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:49 schreef Life2.0 het volgende:
[..]
En dan in real life kijken van ze natuurlijk van:![]()
![]()
Ja maar daar ging ik niet van uit!quote:Op woensdag 6 februari 2013 19:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar STEL dat je alleen online vrienden hebt! Dan is iemand die er op foto's slecht uitziet natuurlijk een afgang
hoezo stelquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:52 schreef HaywoodJablome het volgende:
[..]
Ja, maar STEL dat je alleen online vrienden hebt! Dan is iemand die er op foto's slecht uitziet natuurlijk een afgang
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |