Dankjewel. Dan ga ik die morgen ff halenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:06 schreef Jannuk het volgende:
Bij de apotheek hebben ze daarvoor afdekpleisters, speciaal bedoeld voor morfine of andere medicijnpleisters. Even vragen bij de apotheek dus.
En maar die hete massagestraal erop zettenquote:Op woensdag 6 februari 2013 19:09 schreef De_Kardinaal het volgende:
WAARSCHUWING: TE HEET DOUCHEN KAN ZORGEN DAT ER MEER MORFINE WORDT VRIJGEVEN DAN DE BEDOELING IS
Zelf nooit op gelet, ook nooit gemerkt.
Dat sowieso. Doe jij toch ook? Zelfs zonder pleister!quote:Op zaterdag 9 februari 2013 21:11 schreef starla het volgende:
[..]
En maar die hete massagestraal erop zetten
Je suggereert dat ik de pleister op mijn clitoris zou plakken? Ben wel benieuwd wat de lokale effecten zijnquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:13 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dat sowieso. Doe jij toch ook? Zelfs zonder pleister!
Dan schrijft deze Google dokter wel een ander middel middeltje voor, capsaïcine pleister. Gebruiken zo nodig.quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:14 schreef starla het volgende:
[..]
Je suggereert dat ik de pleister op mijn clitoris zou plakken? Ben wel benieuwd wat de lokale effecten zijn
quote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:17 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Dan schrijft deze Google dokter wel een ander middel middeltje voor, capsaïcine pleister. Gebruiken zo nodig.
Die is wel te combineren met morfine-pleistersquote:
Kietelt toch lekkerquote:Op zaterdag 9 februari 2013 23:52 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Die is wel te combineren met morfine-pleistersDie andere pleisters zijn vrij pijnlijk.
Volgens mij heb je dan toch echt een douche-kop en heel wat water nodig tegen het kietelen. En dit mag niet! Het is off-topic en SC!quote:
quote:Op zondag 10 februari 2013 00:12 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Volgens mij heb je dan toch echt een douche-kop en heel wat water nodig tegen het kietelen. En dit mag niet! Het is off-topic en SC!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |
Dat begrijpen we, maar is wel erg jammer. Je kunt FOK! namelijk wel gratis LEZEN, maar we kunnen FOK! niet gratis MAKEN. De inkomsten van de advertenties zorgen ervoor dat we de kosten van de site kunnen dragen zodat je ook morgen FOK! nog kunt bezoeken.
Zou je willen overwegen om voor FOK! een uitzondering te maken in je adblocker (of andere middelen die onze ads blokkeren)? Je krijgt deze melding dan nooit meer te zien.
Ja, ik wil fok.nl whitelisten, laat me zien hoe
Ik neem liever een premium account zodat ik geen advertenties hoef te zien (je moet eerst inloggen)
Ja, breng me naar de shop