quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:07 schreef BlaBla87 het volgende:
Misschien even een overzichtje van de laatste wedstrijden van Hollander Sejt, anders laat cruz ook bij arsenal komen ballen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arsenal staat wel in Cruz' career plans, maar of het er nog van komt valt te bezien.I love my mispoken words.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:09 schreef Sejt het volgende:
[..]Heeft Arsenal de dubbel tegen Fenerbache verloren? Europla League trouwens?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arsenal staat wel in Cruz' career plans, maar of het er nog van komt valt te bezien.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:10 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Heeft Arsenal de dubbel tegen Fenerbache verloren? Europa League trouwens?
Bedankt!quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:05 schreef Sejt het volgende:
[..]
Zal het onthoudenVergeet ook bij mezelf (Argentinië) te kijken.
Arsenal heeft gewonnen, Europa League inderdaad.quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:10 schreef deuk.in.een.pakje.boter het volgende:
[..]
Heeft Arsenal de dubbel tegen Fenerbache verloren? Europla League trouwens?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:11 schreef DeHovenier het volgende:
Mag ik een overzichtje van Pier zijn gespeelde wedstrijden?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I love my mispoken words.
Zonde. Sejt bedankt voor de fantastische updates weerquote:Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef Sejt het volgende:
[..]
Arsenal heeft gewonnen, Europa League inderdaad.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:09 schreef Sejt het volgende:
[..]Vandaar dat ik het ook zei, kunnen we samen ff de CL winnenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Arsenal staat wel in Cruz' career plans, maar of het er nog van komt valt te bezien.zorg ik wel voor de assist als opkomende back
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:12 schreef Sejt het volgende:
[..]LekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Children of the night. What music they make.
Heb je nog even een screentje voor mij met grafiek?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:15 schreef Sejt het volgende:
Ik ben ook m'n nest in. Morgenavond meer updates!
Datum is 22 maart 2016.
Sejt...?quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:15 schreef dion_v_k het volgende:
[..]
Heb je nog even een screentje voor mij met grafiek?
quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 23:15 schreef Sejt het volgende:
Ik ben ook m'n nest in. Morgenavond meer updates!
Datum is 22 maart 2016.
Ik wil ook rustig kunnen slapenquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:41 schreef Sejt het volgende:
Stroker legt basis voor overwinning Anderlecht.
[ afbeelding ]
En haalt record.
[ afbeelding ]
Oh wauw!quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:59 schreef Sejt het volgende:
Jeboi legt eigenhandig PSV over de knie met hat-trick.
[ afbeelding ]
quote:
lol zit nu geeneens meer bij de reserves xD?quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:52 schreef Sejt het volgende:
Castle scoort als enige echte voldoende in reserves Spurs.
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 6 februari 2013 20:10 schreef Sejt het volgende:
Veel ontevreden en 'wanted' Fok!ers.
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |