http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lkaar-in-Zeist.dhtmlquote:Een 16-jarig meisje uit Zeist is afgelopen weekend ernstig mishandeld door een groep jongens. Ze hield meerdere kneuzingen over aan het incident. De politie is op zoek naar getuigen. Dat bericht RTV Utrecht.
Het meisje liep zaterdag even na middernacht in de buurt van de kerk aan het Zusterplein. Daar begon een groepje jongens haar lastig te vallen en uit te schelden. Toen zij hier iets van zei moest ze het bekopen met een harde klap tegen haar hoofd. Vervolgens werd de tiener geschopt en geslagen.
De jongens gingen er in onbekende richting vandoor. Ze lieten het meisje daarbij gewond achter. Het slachtoffer moest voor controle naar het ziekenhuis en hield meerdere kneuzingen aan de mishandeling over.
Naar verluidt gaat het om een groepje van vier of vijf jongens die met een buitenlands accent spraken. Twee of drie van hen droegen een jas met een capuchon met een bontkraag.
Tja, dat kan dus bijna half Nederland zijn.quote:Naar verluidt gaat het om een groepje van vier of vijf jongens die met een buitenlands accent spraken. Twee of drie van hen droegen een jas met een capuchon met een bontkraag.
Ik hoop dat ze gepakt gaan worden!quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit toch wel heel stoer van die jongens hoor, met zijn vijfen een vrouw in elkaar slaan. Respect
Dit dusquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:31 schreef TNA het volgende:
Ze was waarschijnlijk uitdagend gekleed, eigen schuld.
XDquote:Op woensdag 6 februari 2013 15:35 schreef datismijnmening het volgende:
Ik vind dit toch wel heel stoer van die jongens hoor, met zijn vijfen een vrouw in elkaar slaan. Respect
Buitenlands accent?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:27 schreef Woestijnvos het volgende:
[..]
http://www.ad.nl/ad/nl/10(...)lkaar-in-Zeist.dhtml
Jeweet.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:13 schreef Scorpie het volgende:
De hoer verdiende het gewoon, ze liep er uitdagend bij.
Net als toen in Eindhoven zeker.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:19 schreef PizzaMizza het volgende:
Damn, wat zou de afkomst weer niet zijn![]()
Buitenlands accent, bontkraagje....iets zegt me dat het weer noord Afrikaanse "Nederlanders" waren.
Bron: http://www.rtvutrecht.nl/(...)URJOcpJAXqo.facebookquote:ZEIST - Een meisje uit Zeist is in de nacht van zaterdag op zondag mishandeld door een groep jongens. De politie zoekt getuigen.
Het 16-jarige slachtoffer liep even na middernacht in de buurt van de kerk aan het Zusterplein, toen een groepje jongens haar uitschold. Ze diende hen van repliek, waarna ze een harde klap tegen haar hoofd kreeg. Vervolgens werd ze geschopt en geslagen.
De jongens gingen er in onbekende richting vandoor en lieten het meisje gewond achter. Ze moest voor controle naar het ziekenhuis en hield meerdere kneuzingen aan de mishandeling over.
SIGNALEMENT
Het groepje bestond uit vier of vijf jongens, die met een buitenlands, vermoedelijke Marokkaans, accent spraken.Twee of drie van hen droegen een jas met een capuchon met een bontkraag.
De laagste boom juist, zodat ze net niet met hun voetjes aan de grond kunnen komen.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:37 schreef ems. het volgende:
Hoogste boom enzo, maar het zal wel weer neerkomen op een weekje propjes rapen.
If it looks like a duck, swims like a duck, and quacks like a duck, then it probably is a duck.quote:
Jawel hoor, zeer kansrijk topic, kijk maar naar het signalement. Als vliegen op de stront zeg ik, zeker nu de teleurstelling over de Eindhovense zaak nog niet verwerkt is.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:44 schreef waht het volgende:
Geen video? Dan wordt het niks natuurlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |