Echt waar? Lijkt me dat je baard dan gauw viezig wordt.quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:24 schreef TNA het volgende:
Het verbaast me dat je huid zo snel droog wordt, een baard vormt toch een aardige bescherming. Verder lijkt me door je baard heen smeren het beste.
Ja, maar wat moet je anders?quote:Op woensdag 6 februari 2013 15:34 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Echt waar? Lijkt me dat je baard dan gauw viezig wordt.
Dat is inderdaad wel t beste denk ik.quote:Op woensdag 6 februari 2013 16:37 schreef Mylene het volgende:
Je kan een moisturizer of lotion proberen, is niet zo dik als een crème.
Daar wonen nog echte mannen, die door het leven kunnen gaan zonder huisverzorgingsproducten.quote:Op woensdag 6 februari 2013 17:56 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Dat is inderdaad wel t beste denk ik.
Dank je
Ik vraag me af wat ze in andere landen doen waar er procentueel meer baarddragers zijn (Saudi-Arabië, Rusland, e.d.).
Ja dat had ik ook gelezen. In het Midden-Oosten wil men dat nog wel eens gebruiken. Maar dan ruik je de hele dag naar olijfoliequote:
Nee, dat smeer je erop, even laten intrekken en daarna ga je douchen. Met een shampoo en een conditioner.quote:Op donderdag 7 februari 2013 10:35 schreef OuwePers het volgende:
[..]
Ja dat had ik ook gelezen. In het Midden-Oosten wil men dat nog wel eens gebruiken. Maar dan ruik je de hele dag naar olijfolie
ja, en ze hebben meerdere parasieten en overlijden op hun 50ste aan onbehandelde vaatverkalking. Nou joepiedepoepie wat een levenquote:Op woensdag 6 februari 2013 17:58 schreef Jackie-Treehorn het volgende:
Daar wonen nog echte mannen, die door het leven kunnen gaan zonder huisverzorgingsproducten.
quote:Op donderdag 7 februari 2013 12:26 schreef Mokkels het volgende:
een stoppelbaardje, van minimaal 7 mm
Ik kan gewoon niet zo goed schatten. En ik bedoelde maximaal volgensmij want als ik nu naar 7 mm kijk op een meetlint is het niet zo lang..quote:
Op je kin is 7mm best lang... Dat kun je met de beste wil van de wereld geen stoppels meer noemen, da's gewoon een volle baard.quote:Op donderdag 7 februari 2013 13:25 schreef Mokkels het volgende:
[..]
Ik kan gewoon niet zo goed schatten. En ik bedoelde maximaal volgensmij want als ik nu naar 7 mm kijk op een meetlint is het niet zo lang..
Wat is de beste vochtinbrengende shampoo denk je?quote:Op donderdag 7 februari 2013 11:02 schreef El.Wulfo het volgende:
Zoals Casos al aangeeft, hoe doe je dat op je hoofd? Juist, vochtinbrengende shampoo.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |