PS3 Gamertags (Tussen haakjes FOK!Forum nick)quote:AFCAsteven (stevenmac26)
Mister Sm1th (StijnDa)
KevinNL (Dudeweiser )
Jonnsie89 (Jonnsie)
tonymacerony (Johnbon)
Luukiee09 (Luukiee09)
DutchStoner (Tobi-wan)
cr00kk (n0ir)
DANNYDEKO (DannyDeko)
vandermar89 (vandermar)
IwanovichIzBack ( BDIL)
x ZatoX x (DarkSonic2)
bananenkaas (laucas)
Unique BrawlZ (Geluidssysteem)
fetss (fetss)
Smookz (jepperdeprep)
Cha0s_Jr (WezepAFCA)
quote:kkbal (wieisboos)
OmniRocket_nl (OmniRocket)
Mash-nl (Over_hedge)
bnoankaas (laucas)
Nickskeh (Nickskuh)
Fuszy2806 (Fuszy)
dion_v_k (dion_v_k)
Mr_Don123 (RavioliPunch)
KrAlex-03 (Ozz)
TheFast0ne (TheFastOne)
Mr_Lars1982 (PrideoftheSouth)
Leoon16 (leoon.)
Ravnica01 (Revontulet)
OpticalSkillsHD (TBakkert)
Mrvanee (MrvanTrapz)
Vinno0615 (Vinno)
SPOILER: OP materiaal voor de luie hondenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit is de leven en ik weet dat dit de leven is. En ik weet niet of het nog lang duurt. Maar zolang het er nog even is, geniet ik ervan.
Elke dag
Ik vind mezelf ook een trader, maar ik vind een aflopend laag bid net zo interessant hoor (mits ik de tijd hebquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:40 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Zou kunnen, maar ik vraag me af of hij zo populair is onder mensen die er echt mee willen spelen of vooral onder traders. En voor traders is de laagste bin wel aantrekkelijk
Laagste BIN is 20k. Stel dat hij 16k oplevert, gaat hij toch mooi een keer of 8 over de kopquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:45 schreef DarkSonic2 het volgende:
Vadillo heeft best redelijke stats (wel slechte shooting) en 4* dus hij zal best wel wat waard zijn. Ik weet alleen niet hoeveel hij op de PS3 waard is.
Als je hem er nu voor 16k bin op zet is ie ook wegquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:47 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Laagste BIN is 20k. Stel dat hij 16k oplevert, gaat hij toch mooi een keer of 8 over de kop
Misschien, we'll never know. Hij loopt vanavond af, en wie weet levert-ie dan wel 18k opquote:Op woensdag 6 februari 2013 11:49 schreef Timmy_Turner het volgende:
[..]
Als je hem er nu voor 16k bin op zet is ie ook weg
Ik begon vandaag goed met Watson en 2 squad fitnesses, daarna heb ik nog wel wat packs geopend maar daar zat weinig goeds in.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:01 schreef DutchSL het volgende:
Vandaag een stuk of 8 bronze packs geopend en al 3x de New England badge (die lijkt op de Amerikaanse vlag, verkoopt meestal wel).
Toch raar hoe sommige dingen vaak terug komen, ook een spuuglelijk oranje shirt van een Franse club die ik heel vaak heb.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:19 schreef Ozz-03 het volgende:
Strakkeman vanavond potje voor SMLENO-Cup?
Hij is terechtquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:19 schreef Ozz-03 het volgende:
Strakkeman vanavond potje voor SMLENO-Cup?
quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn inmiddels bij de 3e SMLENO cup aangeland toch?
Klopt, eerst nieuwe inleg dokken voor je weer mag spelenquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:38 schreef Toefjes het volgende:
[..]
We zijn inmiddels bij de 3e SMLENO cup aangeland toch?
Ik denk dat het handiger is als je strakkeman een PM/DM stuurtquote:Op woensdag 6 februari 2013 12:39 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Heb de afgelopen tijd echt weinig tijd gehad voor FIFA. Ik dacht dat we tot 10 februari konden spelen.
Denk het ook, maar kun je mij even in het kort inlichten hoe het nu met dat toernooi gaat?quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:40 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Ik denk dat het handiger is als je strakkeman een PM/DM stuurt
Er zijn nog een paar wedstrijden die op de nominatie staan om opgeschort te worden. waaronder die van jou.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:41 schreef Ozz-03 het volgende:
[..]
Denk het ook, maar kun je mij even in het kort inlichten hoe het nu met dat toernooi gaat?
Zijn alle wedstrijden al gespeeld met uitzondering van die van mij.
Gewoon twee keer van Strakkeman winnen en ik ben door.quote:Op woensdag 6 februari 2013 12:42 schreef PrideoftheSouth het volgende:
[..]
Er zijn nog een paar wedstrijden die op de nominatie staan om opgeschort te worden. waaronder die van jou.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |