Héé even eerlijk he? Jou kont is prima tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:15 schreef Toverheks het volgende:
[..]
en viel het niemand op??? ik vind het humor
Zo op dat fototje niet zo .. maargoed misschien is het anders als ze dezelfde kleur hebbenquote:
Nu zie je ze ook niet goed, maar ik vind het leuke korte laarsjes, mits ik ze in de juiste kleur draag.quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:18 schreef ZOA het volgende:
[..]
Zo op dat fototje niet zo .. maargoed misschien is het anders als ze dezelfde kleur hebben
jah .. daar mag je wel iets scherper op zijn, of de kast opruimenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zie je ze ook niet goed, maar ik vind het leuke korte laarsjes, mits ik ze in de juiste kleur draag.
Ja papquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:21 schreef ZOA het volgende:
[..]
jah .. daar mag je wel iets scherper op zijn, of de kast opruimen
Ja johquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:20 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Nu zie je ze ook niet goed, maar ik vind het leuke korte laarsjes, mits ik ze in de juiste kleur draag.
DOMquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:25 schreef ZOA het volgende:
Ik heb dit soort genante dingen nooit met mijn klompen ... wel met sokken mja dat is niet genant dat is gewoon
Nee hoor had een keer BH vergeten aan te doen naar mijn werk, kwam ik later achterquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:26 schreef Deisyy het volgende:
Ik ben toch niet de enige die een blunder opbiecht vanavond?
Dat zullen je mannelijke collega's wel leuk gevonden hebbenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor had een keer BH vergeten aan te doen naar mijn werk, kwam ik later achter
eh ... no commentquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee hoor had een keer BH vergeten aan te doen naar mijn werk, kwam ik later achter
Hihiquote:
Echt Whahahahahhahaha wat een grapquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
En toenquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:28 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Collega´s hadden het wel gezien maar niks gezegt, was al in de middag dat ik er achterkwam.quote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 21:40 schreef tonja het volgende:
Ik heb weleens een foto van de anus van Loes (kat) naar de dierenarts gemaild omdat ie (de anus van Loes, niet Loes zelf) zo raar bol stond.
Het moment dat ik op het verzendknopje drukte hoorde ik gekrab in de kattenbak
Zonder twijfelquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:00 schreef ZOA het volgende:
Ik kwam er na verloop van tijd achter dat ik tijdens de huwlijksnacht bij de verkeerde vrouw in bed lag
Dat is ook best wel genant
Is dat herkenbaar jee wat ergquote:
Robben met zijn witte maillot en handschoentjes...watjequote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef Toverheks het volgende:
ppftttttttttttttt wat een schijtwedstrijd of ligt het aan mij, daar is Kuyt
Lul er maar overheenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:13 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Robben met zijn witte maillot en handschoentjes...watje
Nee echt iets voor Zoa om zoiets te schrijvenquote:
Je vind het gewoon een schijtwedstrijd omdat je niet 5 keer de stand heb mogen brullen hierquote:Op woensdag 6 februari 2013 21:51 schreef Toverheks het volgende:
ppftttttttttttttt wat een schijtwedstrijd of ligt het aan mij, daar is Kuyt
Jij vond het super leuk tochquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee echt iets voor Zoa om zoiets te schrijven
Je vroeg erom! Anders had ik dit nooit verteldquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Nee echt iets voor Zoa om zoiets te schrijven
Ja om te lachen...zo van echt Zoa weerquote:
Ja ja bullshit me neus enz.... Ik kon er niet om lachen. Zoa weer hihihi.quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:16 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja om te lachen...zo van echt Zoa weer
Ik kon er ook niet om lachenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:18 schreef Soury het volgende:
[..]
Ja ja bullshit me neus enz.... Ik kon er niet om lachen. Zoa weer hihihi.
Leg dit maar uit danquote:
quote:Op woensdag 6 februari 2013 22:15 schreef ZOA het volgende:
[..]
Je vind het gewoon een schijtwedstrijd omdat je niet 5 keer de stand heb mogen brullen hier
Nou hopquote:
Wat is daar dan om te huilen aanquote:
Om Soury niet op haar zieltje te trappequote:
Ik was een beetje naarquote:
Ja, en nu ontziet ze je een beetje zo te lezenquote:
Doe maar hoor, ik heb adidas zielenquote:Op woensdag 6 februari 2013 22:26 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Om Soury niet op haar zieltje te trappen
Ja nou dat valt wel mee.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |