Spreekt een expert?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een witte achtergrond is het oog beter te zien.
Ik ga het nog een keer proberen. Brb!quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:21 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Met een witte achtergrond is het oog beter te zien.
Op een gegeven moment zie je dat niet meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou ook een leesbril moeten maar ben daarvoor te ijdel.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef mootie het volgende:
Met de SC als achtergrond lukte het in een keer.
Ach joh... een gezonken schip vaart toch niet meerquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:23 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Ik zou ook een leesbril moeten maar ben daarvoor te ijdel.
see, is die sc toch nog ergens goed voorquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef mootie het volgende:
Met de SC als achtergrond lukte het in een keer.
Die gaat 's avonds inderdaad een standje groter.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:22 schreef tonja het volgende:
[..]
Met een e-reader heb je uitstel hoor, kan je de lettergrootte op halfblind grootte zetten
Nee joh, dat staat als: "Ik vind het helemaal niet erg dat ik een ouwe lul ben omdat ik van binnen haske hip ben nog steeds" (en mijn ouders hebben me nooit begrepen)quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:27 schreef Chanel5 het volgende:
Leuk, hip, zwart montuurtje staat best wel interessant hoor.
Mwah, voorlopig zijn m'n armen nog lang genoeg.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:24 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Ach joh... een gezonken schip vaart toch niet meer
Staat dat niet een beetje raar in verhouding tot je lichaam?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:33 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Mwah, voorlopig zijn m'n armen nog lang genoeg.
Wat weet jij van Scrutz lichaam?quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Staat dat niet een beetje raar in verhouding tot je lichaam?
Nee hoor, ik ben qua maatvoering in vele opzichten de gemiddelde Nederlander.quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:34 schreef BendeBielzen het volgende:
[..]
Staat dat niet een beetje raar in verhouding tot je lichaam?
En bij dat overige is de maat niet belangrijk hoor ..................., zeggen ze ..quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Nee hoor, ik ben qua maatvoering in vele opzichten de gemiddelde Nederlander.
quote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
En bij dat overige is de maat niet belangrijk hoor ..................., zeggen ze ..
Dat is dan weer jammerquote:Op woensdag 6 februari 2013 00:38 schreef Jian het volgende:
[..]
En bij dat overige is de maat niet belangrijk hoor ..................., zeggen ze ..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |