SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!YouTube
Holding on to anger is like grasping a hot coal with the intent of throwing it at someone else; you are the one who gets burned.
Oh nee dat was overduidelijk, maar als dat de grap was was hij wel erg slecht. Ik zocht er meer in.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef picodealion het volgende:
De grap is dat dat natuurlijk niet zo is, maar degene die zijn jas + sleutels kwijt is maakt daar een sarcastische opmerking over. Inmiddels is hij natuurlijk al helemaal niet leuk meer als je het zo uitgebreid moet uitleggen, maar gelukkig kon ik er even om glimlachen.
wat iz met die advocado dan, g?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:15 schreef Dimens het volgende:
[ afbeelding ]
Ik heb mijzelf hier een beetje ondergescheten.
Zeg dan: Nee dat was de grap alquote:Op dinsdag 5 februari 2013 20:10 schreef picodealion het volgende:
De grap is dat dat natuurlijk niet zo is, maar degene die zijn jas + sleutels kwijt is maakt daar een sarcastische opmerking over. Inmiddels is hij natuurlijk al helemaal niet leuk meer als je het zo uitgebreid moet uitleggen, maar gelukkig kon ik er even om glimlachen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |