abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 3 september 2002 @ 20:30:59 #76
32686 G1Ace
Be only the best you can be
pi_5643358
misschien een idee.
Aangezien je niet bij iemand anders kan logeren, er bestaan vast in tilburg motels of hotels waar je het voor een paar dagen tot 3 weken kunt uithouden.
Misschien kun je het niet doen vanwege de financiele aspect, maar zo blijf je (tenminste) in tilburg voor wanneer je werk krijgt.
August 1998- March 2018
The exile ends, and a hero will return home
pi_5643492
Wat een LUL !!! zeg....

We moeten de FOK! knokploeg maar weer ffies bij elkaar roepen...en ffies op visite gaan....!!!

Ik zou toch een oplossing zoeken, kan je niet een paar dagen bij vriendinnen slapen opzo...

Het voordeel van het snuiven van coke = Je raakt nooit de lijn in je leven kwijt!!!!
pi_5643502
Broertjes en zusjes maken toch altijd elkaars leven zuur..?? Dat hoort er gewoon bij..
Alleen bij de meeste mensen gaat dat over na de puberteit.

Overigens denk ik dat Ivetje niet alles verteld. En zoals mijn vader mij geleerd heeft, er is hoor en wederhoor. Dus ik ben ook wel benieuwd naar het verhaal van broerlief!

pi_5643556
Ik lees nu pas de rest van het topic..
Knokploeg Pfffft... ik zie jullie al komen, mnet jullie toetsenborden om te meppen

Wat een belachelijk idee zeg

Get real. Het is gewoon een puber ruzie tussen een broer en een zus...

pi_5643645
tja Ivetje, we proberen je te helpen en we hebben een aantal mogelijkheden genoemd, je zal toch echt daaruit moeten kiezen als je niet nog 3 weken bij hem wilt zitten, iets anders dan de dingen die wij hebben genoemd kan je niet doen vrees ik

maar doe wel iets, ga nou niet zitten van "nee ik wacht wel tot mn ouders thuis komen"

Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
  dinsdag 3 september 2002 @ 20:53:44 #81
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_5643686
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 20:44 schreef Frenkie het volgende:
Ik lees nu pas de rest van het topic..
Knokploeg Pfffft... ik zie jullie al komen, mnet jullie toetsenborden om te meppen

Wat een belachelijk idee zeg

Get real. Het is gewoon een puber ruzie tussen een broer en een zus...

Tjah, totdat het "per ongeluk" uit de hand loopt. Een goede schop op de verkeerde plek kan zelfs dodelijk zijn.
Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
  dinsdag 3 september 2002 @ 20:55:51 #82
15660 chocolatemoeze
Is that a gun in your pocket?
pi_5643719
Ivetje, het beste advies wat ik hier tussen las is naar het uitzendbureau. Want dan kun jij je dagen vullen zonder met hem geconfronteerd te worden EN je verdient nog geld ook. Waarschijnlijk is dit precies wat je op dit moment niet kunt gebruiken, maar je zult moeten.

Verder, ik vind het een beetje dom om je ouders niet in te lichten, puur omdat je hun vakantie niet wilt verpesten. Maar ondertussen wordt hun eigen dochter wel verpest. Ik kan me geen ouder voorstellen die hun eigen vakantie boven hun eigen dochter stellen.

Humans should not attempt to fire this gun without the gun being secured. Failure to do so will result in serious injury or death. - Charlie don't surf!
pi_5643721
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 20:53 schreef chocolatemoeze het volgende:

[..]

Tjah, totdat het "per ongeluk" uit de hand loopt. Een goede schop op de verkeerde plek kan zelfs dodelijk zijn.

Ik denk niet dat ze erg gebaat is bij die opmerking.
Alle moslimterroristen, of ja een heleboel, die zijn bereid te sterven voor een hoger doel, want dan mogen ze maagden neuken, minstens een honderdtal, maar dat is nog altijd minder als ik met carnaval.
pi_5643766
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 20:53 schreef chocolatemoeze het volgende:
Overdrijven is een vak..!
Het was ws gewoon een corrigerende tik van een broer tov een lui zussie..
pi_5643793
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 20:59 schreef Frenkie het volgende:

[..]

Overdrijven is een vak..!
Het was ws gewoon een corrigerende tik van een broer tov een lui zussie..

dat lijkt me niet, die broer gedraagt zich als een randdebiel, maar ik heb net als meer fokkers wel het idee dat er wel meer speelt dan dat Ivetje hier vertelt
Smoke me a kipper, I'll be back for breakfast.
pi_5643828
Als ik de schoppen, klappen en weet ik veel wat nog meer ga tellen die ik van mijn broertje heb gehad vroeger...

Okee, je broer gedraagt zich als een plurk,
maar zo erg is het toch niet?

Als ik jou zo bezig zie op Fok denk ik dat jij heus wel van je af kan bijten,
dus doe dat ook bij je broer.
Een beetje eten gaan koken voor iemand die je zo behandelt,
de groeten zeg.

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5643861
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:01 schreef ToXiCitY het volgende:
maar ik heb net als meer fokkers wel het idee dat er wel meer speelt dan dat Ivetje hier vertelt
Dat lijkt mij ook.. ben benieuwd naar de rest...
pi_5643938
doe aangifte bij de politie wegens mishandeling.

leert hij het zo af

(en later gewoon je aanklacht intrekken. schrikt ie zich iig helemaal de tering als ie opgehaald wordt).

of laat je op de grond vallen als hij je trapt en ga krijsen. Net doen alsof je iets gebroken hebt ofzo. Schrikt hij zich ook lam (als ie niet schrikt, dan is ie echt een lul).

Als de natuur perfect was...
... zouden alle anorexialijders automatisch in vluchtelingenkampen worden geboren
  dinsdag 3 september 2002 @ 21:19:09 #89
24778 Sokki
IK BEN NIET DRONKEN!!!!!!
pi_5644003
Wat er ook allemaal speelt, ik kan me voorstellen dat het erg vervelend is in zo'n vijandige situatie te leven.

Heb je dus de tijd om full-time te werken? Ga dan werken!!!!
De meest simpele oplossing is echt gewoon snel een baantje zoeken waarbij aan het werk bent als je broer thuis is. Geloof me, m'n zusje werkt in de vakantie in de horeca en die kom ik dan sporadisch tegen. Zoek gewoon zo'n soort baantje!!
En natuurlijk kan ook dit slecht uitpakken, maar je moet toch IETS proberen!

En als je niet naar een uitzendbureau durft, ga dan inderdaad samen met iemand anders!! Waarom doe je dat niet gewoon? Je maakt het jezelf onnodig moeilijk op deze manier!
Als je het een beetje handig speelt en niet teveel eisen stelt heb je volgens mij binnen een paar dagen een baan.
Je hebt al een aanbod van iemand die wel mee zou willen en ik wil dat zelf ook best doen, al woon ik geenszins in de buurt van Tilburg. Maar alsjeblieft, onderneem iets!!

You can only scratch the surface..
  dinsdag 3 september 2002 @ 21:31:44 #90
13063 Catkin_
altijd en overal!
pi_5644146
Ik word er eerlijk gezegd een beetje moe van. Natuurlijk is deze situatie niet leuk en zeker niet goed. Er worden hier echter vele serieuze adviesen gegeven, maar je slaat ze allemaal en dan ook echt allemaal af. Je wilde toch hulp van ons? Denk dan in ieder geval over een aantal adviesen na en verzin niet steeds een smoes waardoor je dat advies ook af kunt slaan! De enige oplossing die je zelf namelijk ziet (zoals je op mij overkomt) is de situatie zo laten en dan is deze post meer om medelijden te wekken.

Begrijp me niet verkeerd. Ik vind het een hele vervelende situatie voor je en het is hardstikke verkeerd wat er gebeurt. Maar als je er werkelijk iets aan wilt doen, zul je dat toch echt zelf moeten doen en dan staan hier adviesen genoeg! Als je de keuze maakt om niks te doen ook goed, maar waarvoor heb je onze hulp dan nodig???
In ieder geval wil ik je veel zucces wensen met deze situatie. Ik hoop dat er snel een oplossing komt (sprekend als toekomstig hulpverlener hoop ik ook dat er voor je broer snel een oplossing komt, zodat hij weer op een normale en voor hem en andere fijne manier met mensen om kan gaan).

G'day mates, I'm in Australia!!!
  Milf dinsdag 3 september 2002 @ 21:36:08 #91
16000 nikky
Paars is het nieuwe rood!
pi_5644204
kun je niet gaan logeren bij een goede vriendin van je?

en pas terugkomen als je weet dat je ouders thuis zijn. dan kunnen zij meteen zien wat voor kolerezooi het is en maggie ook gaan uitleggen waarom jij drie weken bij een vriendin hebt gelogeerd. misschien opend dat hun ogen ook wel...

en voor die broer van je, het is een hufter!!!! hoe durftie z'n zusje te slaan/schoppen. een broer hoort juist zijn zus(je) te beschermen. dat heeft mijn broertje ook altijd gedaan.

sowwy topic nog niet helemaal gelezen....
kun je niet zelf op vakantie en in een tentje gaan maffen. vraag aan een boer of je op zijn land mag staan, dus kost niks. enneu jij neem je dan ook ff wat van het huishoudgeld mee? je moet ook eten

[Dit bericht is gewijzigd door nikky op 03-09-2002 21:43]

👍Wanneer krijg ik de FA rechten terug?
Op maandag 11 juli 2011 17:38 schreef Bart het volgende:
Je bent echt een unieke verschijning, vind ik altijd wel grappig als ik jou ergens zie posten :D.
  dinsdag 3 september 2002 @ 21:40:59 #92
10785 Smots
The Angriest Dog In The World
pi_5644264
Smots, kom op, hee.

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 03-09-2002 21:43]

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 3 september 2002 @ 21:42:23 #93
10785 Smots
pi_5644281
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:40 schreef Smots het volgende:
knip
Oh ja... voor ik het vergeet en voor alle einsteins: het is dus niet de bedoeling dat je 'm in de fik zet, maar je moet 'm gewoon goed laten schrikken.

[Dit bericht is gewijzigd door shmoopy op 03-09-2002 21:43]

The dog who is so angry he cannot move. He cannot eat. He cannot sleep. He can just barely growl. ...Bound so tightly with tension and anger, he approaches the state of rigor mortis.
  dinsdag 3 september 2002 @ 21:50:52 #94
10785 Smots
pi_5644401
Dat was serieus bedoeld!

pi_5644429
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:50 schreef Smots het volgende:
Dat was serieus bedoeld!

En je had gelijk, Ivetje is een aandachtstrekker
pi_5644440
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 18:19 schreef ivetje het volgende:

<knip gezeur over huishoudelijke beslommeringen>

Jullie lijken wel een stelletje joh!
pi_5644543
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:50 schreef Smots het volgende:
Dat was serieus bedoeld!

Ja, doei!
Alsof dat soort dingen hier mogen blijven staan, zeg.

Mail anders maar. shmoopy@fok.nl

Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_5644576
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 18:51 schreef ivetje het volgende:
Maar goed, geloof me niet hoor....
Ik heb ook een klein zusje, dus ik heb wel een beetje een idee hoe dit gelopen is.

Het komt er op neer dat hij moe terug kwam van z'n werk en dat jij hem toen ging vertellen wat hij allemaal moest doen. Hij had een lange dag gemaakt en werd daar sacherijnig van. Jij wordt nog bozer en laat 'm niet met rust. Hij kan dat even echt niet hebben en als je na een paar keer vragen nog niet op houdt geeft ie je een schop tegen je been als je langsloopt.
Jij verveelt je de hele dag, maakt er een hele soap van en post een dramatisch topic op Fok! om aandacht te krijgen. En dat lukt aardig met die belachelijke "knokploegen" en andere meeleefreakties.

Kortom, mijn advies: Stel je niet aan, hou op met dat aandachttrekken en verplaats je ook een beetje in je broer. Even met rust laten als hij op de bank ploft bijvoorbeeld.
En zorg dat je zelf overdag wat nuttigs te doen hebt.

dinsdag 3 september 2002 @ 22:05:52 #99
10785 Smots
pi_5644639
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 21:59 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ja, doei!
Alsof dat soort dingen hier mogen blijven staan, zeg.

Mail anders maar. shmoopy@fok.nl

mail=onderweg
for all it's worth...
pi_5646000
quote:
Op dinsdag 03 september 2002 22:01 schreef Bazyx het volgende:

[..]

Ik heb ook een klein zusje, dus ik heb wel een beetje een idee hoe dit gelopen is.

Het komt er op neer dat hij moe terug kwam van z'n werk en dat jij hem toen ging vertellen wat hij allemaal moest doen. Hij had een lange dag gemaakt en werd daar sacherijnig van. Jij wordt nog bozer en laat 'm niet met rust. Hij kan dat even echt niet hebben en als je na een paar keer vragen nog niet op houdt geeft ie je een schop tegen je been als je langsloopt.
Jij verveelt je de hele dag, maakt er een hele soap van en post een dramatisch topic op Fok! om aandacht te krijgen. En dat lukt aardig met die belachelijke "knokploegen" en andere meeleefreakties.

Kortom, mijn advies: Stel je niet aan, hou op met dat aandachttrekken en verplaats je ook een beetje in je broer. Even met rust laten als hij op de bank ploft bijvoorbeeld.
En zorg dat je zelf overdag wat nuttigs te doen hebt.

dat is nog eens zonde van je tijd
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')