Mooie 2 pagina's.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:28 schreef hamerhaaitje het volgende:
[..]
http://randomgifs.tumblr.com/
Eerste 2 pagina's genoeg Beyonce
Maar die hebben geen nummerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:28 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Je zal vast wel concurrentie hebben
Ouwe baasquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:30 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Ouwe baasJeweetSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Mijn browser crashde net serieusquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:30 schreef hamerhaaitje het volgende:
Oke nu stop ik met die plaatjes voordat ik browsers laat crashen![]()
serieus? sorryquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:33 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Mijn laptop vindt dit soort dingen niet echt tof. Spoiler even voortaan. Hij crasht
Teveel gifjes en hij flipt hierquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:34 schreef JRRY het volgende:
hoezo kan je browser nou crashen door zo'n kutgif.
alles werkt nog prima
Achso.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Teveel gifjes en hij flipt hiermaar internet is ook gewoon klote bij mij.
Heb jij een pentium 4?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:35 schreef Hypocriet het volgende:
[..]
Teveel gifjes en hij flipt hiermaar internet is ook gewoon klote bij mij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |