Wat een vrolijkheid om mij te zienquote:
Mijn bb is kapot.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Blackberry of iPhone toch wel?
jajaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:57 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
[..]
Wat een vrolijkheid om mij te zien
Nokia 6300?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:58 schreef AppelCake het volgende:
[..]
Nu heb ik een onverwoestbare telefoon.
Oke oke is al beterquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:01 schreef nodig het volgende:
[..]
EDIT:
Even mijn jagersattributen erbij pakken:
[ afbeelding ]
En bier:
[ afbeelding ]
En jip&janneke champagne voor Sof:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Lekker gek
Beetje cray cray
Fan van De Jeugd
En stiekem ook van Le Le
oke lekker, en als dessert een flurryquote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef nodig het volgende:
[..]
Jeej.
En dan gaan we hier uit eten:
[ afbeelding ]
Ja.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Ga je Cecile nog hosselen App0l?
Wel deze:quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef supersof het volgende:
[..]
oke lekker, en als desert een flurry
quote:
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:04 schreef VoornaamAchternaam het volgende:
Valentijnsdag plan: uitgaan in Arnhem.misschien kom ik welSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
nee grap ik heb geen geldOp donderdag 4 september 2014 01:55 schreef Tchock het volgende:
Sof is een balletje sarcasme omwikkeld met sarcasme in een sarcasmesausje met sarcasmesprinkles.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |