Je hebt gelijk, het microSD kaartje is verwijderd van de site.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:55 schreef Zoheetik het volgende:
Het kaartje is gewoon weg.
En je kunt de code ook niet opnieuw gebruiken...
"U wilt gebruik maken van een waardebon/korting, maar uw bestelling voldoet niet aan de actievoorwaarden. Controleer en corrigeer a.u.b uw gegevens."
Oh hij werkt idd maar 1 keer per accountquote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:24 schreef Zoheetik het volgende:
Code werkte bij mij wel maar niet een tweede keer...
Het blijft geen feest, hahaha!!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:24 schreef Zoheetik het volgende:
Code werkte bij mij wel maar niet een tweede keer...
Nee hoor. Nu nog 1 besteld dankzij je postquote:Op vrijdag 8 februari 2013 20:36 schreef Grijsbaard het volgende:
Nu moet je iets selecteren waar je uiteindelijk minimaal 1 euro voor betaald..
Haha Sorry!! Hoe kan je er meer bestellen?? Het helpt niet als je alleen je adres aanpast.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:22 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Nee hoor. Nu nog 1 besteld dankzij je post
Ik had al een ander account, voor ik er een had gemaakt om de eerste keer te bestellen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:27 schreef Grijsbaard het volgende:
[..]
Haha Sorry!! Hoe kan je er meer bestellen?? Het helpt niet als je alleen je adres aanpast.
Heb ook besteld!quote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik had al een ander account, voor ik er een had gemaakt om de eerste keer te bestellen.
Dus die heb ik nu gebruikt (andere voornaam) en de rekening is weer -6 cent.
En dan straks met z'n allen gaan klagen dat je 6 cent nog niet is gestortquote:Op vrijdag 8 februari 2013 21:33 schreef AnimeFan het volgende:
[..]
Ik had al een ander account, voor ik er een had gemaakt om de eerste keer te bestellen.
Dus die heb ik nu gebruikt (andere voornaam) en de rekening is weer -6 cent.
3 bestellingen dus 18 cent. Ga ik wel opeisen.quote:Op vrijdag 8 februari 2013 22:26 schreef destrovel het volgende:
[..]
En dan straks met z'n allen gaan klagen dat je 6 cent nog niet is gestort
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |