en dan nog 'echte' topcoat erover of niet?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:
De topcoat moet je wel heel dun aanbrengen, wordt toch snel heel donker waardoor je het rood minder ziet.
Hoera voor te lui zijn om de oude nagellak eraf te halen
Ik had al gelezen dat je hem inderdaad met 2 iets dikkere lagen ook gewoon op zichzelf als zwart met glitter kon dragen jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:30 schreef megamandy het volgende:
De topcoat moet je wel heel dun aanbrengen, wordt toch snel heel donker waardoor je het rood minder ziet.
Hoera voor te lui zijn om de oude nagellak eraf te halen
Onee dat heb ik niet, maar dat gebruik ik sowieso zelden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan nog 'echte' topcoat erover of niet?
Ik pleur altijd overal nog 'echte' topcoat over, al is het maar omdat het dan sneller droogtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
en dan nog 'echte' topcoat erover of niet?
Ja dat had ik bij Loqi gezienquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:32 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik had al gelezen dat je hem inderdaad met 2 iets dikkere lagen ook gewoon op zichzelf als zwart met glitter kon dragen ja
Heel herkenbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn muzieklijst.
Het is duidelijk dat ik de laatste tijd onder een steen leef qua muziek, want de recentere dingen zijn van 2010.
Correctie, ik heb nog vijf albums uit 2011.quote:
En twee daarvan heb ik niet eens voor mezelf erop staan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Correctie, ik heb nog vijf albums uit 2011.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:42 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
En twee daarvan heb ik niet eens voor mezelf erop staan.
Jup ik weet ook niet echt wat nu hip is of nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:38 schreef IJsdraakje het volgende:
Mijn muzieklijst.
Het is duidelijk dat ik de laatste tijd onder een steen leef qua muziek, want de recentere dingen zijn van 2010.
Oh, daar ben ik onderhand wel overheen gelukkig.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:43 schreef megamandy het volgende:
[..]![]()
Of een nummer horen en denken "ah daar luisterde ik in de 4e naar"
En dan ga je kijken uit welk jaar dat komt![]()
Naja, hip weet ik al een jaar of tien niet meer, maar ook de dingen uit m'n "eigen" genretje weet ik niet meer. De enige recente dingen zijn ook van artiesten waar ik al jaren naar luister.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Jup ik weet ook niet echt wat nu hip is of niet
Mijn perceptie daarin klopt gewoon nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:44 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Oh, daar ben ik onderhand wel overheen gelukkig.
Zit nu wel allemaal zooi uit m'n Groningentijd te luisteren. Goeie tijd was dat.
Mghehehehe.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mijn perceptie daarin klopt gewoon nietNet zoals denken dat 2002 pas geleden is enzo
Dus dan is het iedere keer zo van Oja!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |