Niets, maar mensen kunnen hun frustraties jegens moslims uiten. Dat is toch de bedoeling van NWS op Fok?quote:
Er zijn niet zo gek veel gelovigen die daadwerkelijk van mening zijn dat < insert hier iets leuks over sperma en nieren >.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 16:48 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Niet al te letterlijk nemen [ afbeelding ] het als fictie zien.
als jij daar vrolijk van wordt, ik kan er niet wakker om liggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef Psy-freak het volgende:
[..]
Zal ik dan duidelijk naar je refereren als 'vrouw van een geitenneuker'?
Voor iemand die regelmatig mijn fotoboek bekijkt had je dit al moeten weten.quote:
Burn!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Chahna het volgende:
Voor iemand die regelmatig mijn fotoboek bekijkt had je dit al moeten weten.
Ik lees hier anders dat niet-moslims die extremistische islam als 'de ware islam' zien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:07 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Het gaat hier niet om de gemiddelde gelovige, maar de extreme groep onder hen. Die de ideologie misbruiken om tot extremen daden te komen. Het is vervelend dat het boek er ook de ruimte voor laat..
Je snapt m'n punt niet? x2quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Chahna het volgende:
[..]
als jij daar vrolijk van wordt, ik kan er niet wakker om liggen.
[..]
Voor iemand die regelmatig mijn fotoboek bekijkt had je dit al moeten weten.
Precies daarom gebruiken wij zandneger of geiteneuker om aan te geven dat het om getinte buitenlanders gaat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:05 schreef Chahna het volgende:
[..]
iK gebruik het woord kaaskopjes om duidelijk te maken dat ik het hier heb over de roomblanke nederlandse jongens met dat korte haar die blijkbaar beter weten wat er in de koran staat dan iemand die daar zijn leven mee te maken heeft.
Oh. Maar geiteneuker past niet zo bij Turken? Die nemen vaker een ezel.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:16 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Precies daarom gebruiken wij zandneger of geiteneuker om aan te geven dat het om getinte buitenlanders gaat.
Ik garandeer je dat het gros der moslims de koran letterlijk neemt. Iedere imam zal ze dat ook benadrukken omdat volgens hun religie dat boek nooit veranderd is, integenstelling tot de bijbel en torah ed.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:08 schreef Xa1pt het volgende:
[..]
Er zijn niet zo gek veel gelovigen die daadwerkelijk van mening zijn dat < insert hier iets leuks over sperma en nieren >.
Och we gooien jullie lekker op 1 hoop, net zoals jullie bij ons doen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:17 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Oh. Maar geiteneuker past niet zo bij Turken? Die nemen vaker een ezel.
Ehm.. Ik heb maar één vooroordeel over Nederlanders. Het valt dus echt mee.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:18 schreef Die_Hofstadtgruppe het volgende:
[..]
Och we gooien jullie lekker op 1 hoop, net zoals jullie bij ons doen.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:21 schreef Ambipur het volgende:
[..]
Ehm.. Ik heb maar één vooroordeel over NederlandersWesterlingen. Het valt dus echt mee.
Da's de winnaar van Big Brother, Bart die knuffel-Ruud versloeg, 1999 alweerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 17:04 schreef deadprez het volgende:
[..]
maar er staat ook een of ander icoontje bij zijn naam, dit account is geverifieerd ofzo
Nee, de Islam is nog achtergesteld en dat is het probleem.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef Metro2005 het volgende:
Religie is de kanker van deze wereld.
Alsof het jodendom up to date is.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:05 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, de Islam is nog achtergesteld en dat is het probleem.
Nee, maar de volgers van het jodendom zijn veel minder gehecht aan het sprookjesboek dan de moslims.quote:
Wat een onzin, zeg.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, maar de volgers van het jodendom zijn veel minder gehecht aan het sprookjesboek dan de moslims.
Dat ligt er maar net aan welke groepen of stromingen je met elkaar vergelijkt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 18:37 schreef PizzaMizza het volgende:
[..]
Nee, maar de volgers van het jodendom zijn veel minder gehecht aan het sprookjesboek dan de moslims.
Oei, iemand die kritisch tegenover de islam staat! Snel ridiculiseren, die vuile racist!quote:
Alleen de islam kent extremisten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 19:09 schreef PowerLoungen het volgende:
Die met die vlechtjes en shit zijn volgens mij hardcore-jood en fakking eng volgens mij
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |