quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind een french manicure echt, echt heel saai. Vooral voor een bruid. Net als dat je dan ineens zo neutraal mogelijke make-up op zou moeten. Fuck dat, ik ben Skjoe en ik ga niet als maagd het huwelijk in
Tuurlijk weet ik wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet met blauwe oogschaduw ofzo
Maar je weet wel wat ik bedoel toch...
nou dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Over 20 jaar ga je nog steeds denken "wtf was i thinking"; vooral over de trouwjurken![]()
Leuk toch
Mijn ogen waren opgemaakt met bruin- en groentinten. Redelijk neutraal maar niet nude of zo. Perzik-kleurige lippen. Ik vond het mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk ook dat die oriflame bitches gewoon voorgeverfde maskers hebben die ze elke bruid opplakken. Vijf minuutjes intrekken, afhalen en klaar, je hebt je standaard bruidsmake-up met een luchtbruin lijntje en zachtroze lipgloss.
En dat je kinderen je dan ook keihard uitlachenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Over 20 jaar ga je nog steeds denken "wtf was i thinking"; vooral over de trouwjurken![]()
Leuk toch
Je had een zwarte jurk, dat zegt al veel. Zwarte jurkbruiden zijn geen french manicure zachtroze lipgloss bruidenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn visagiste kon mijn wensen niet aan, als het aan mij had gelegen had er echt iets heel bizars opgezeten qua make-up, maar daar was ze te netjes/gewoontjes voorMaar vond wat ze gemaakt had wel heel mooi (en zij vond het echt wel heftig voor een bruid
), dus soit.
Dat je zelf helemaal happy was met je jurk en over 20 jaar is inderdaad heeeeeeel iets anders de standaardquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk toch
je hoeft je niet te evrdedigen, ik snap zeer goed dat mensen er voor kiezen. Maar ik wil me niet conformeren aan de standaard regeltjes omdat andere mensen vinden dat het zo hoort. Daarom doe ik zelf mijn make-upquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn ogen waren opgemaakt met bruin- en groentinten. Redelijk neutraal maar niet nude of zo. Perzik-kleurige lippen. Ik vond het mooi
Truequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je had een zwarte jurk, dat zegt al veel. Zwarte jurkbruiden zijn geen french manicure zachtroze lipgloss bruiden
Het is verrassend dat er eik geen close-ups zijn gemaakt van mijn handen idd. Want bij de fotoshoot toen de zon doorkwam; zei ik wel KIEK NOU DIE HOLOOOOquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op je trouwdag holo dragen en dat je dan op elke foto staat terwijl je naar je nagels kijkt
Thehehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is verrassend dat er eik geen close-ups zijn gemaakt van mijn handen idd. Want bij de fotoshoot toen de zon doorkwam; zei ik wel KIEK NOU DIE HOLOOOO
Ik deed het ook niet vanwege standaard regeltjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft je niet te evrdedigen, ik snap zeer goed dat mensen er voor kiezen. Maar ik wil me niet conformeren aan de standaard regeltjes omdat andere mensen vinden dat het zo hoort. Daarom doe ik zelf mijn make-up
Hij keek liefdevol naar jou.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is verrassend dat er eik geen close-ups zijn gemaakt van mijn handen idd. Want bij de fotoshoot toen de zon doorkwam; zei ik wel KIEK NOU DIE HOLOOOO
Het eerste dat mijn visagie-docente tegen ons riep was"en ik leer jullie geen bruidsmake-up, want die standaard onzin is stom en dat stem je maar lekker af op de persoon die je voor je hebt"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft je niet te evrdedigen, ik snap zeer goed dat mensen er voor kiezen. Maar ik wil me niet conformeren aan de standaard regeltjes omdat andere mensen vinden dat het zo hoort. Daarom doe ik zelf mijn make-up
Fuuuu achteraf hadden we echt wel zo'n foto moeten makenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij keek liefdevol naar jou.
Jij keek liefdevol naar je nagels![]()
Gemiste kansquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuu achteraf hadden we echt wel zo'n foto moeten maken
Kom maar even mee naar de facebookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rephrase: huren/lenen jullie ook een speciale auto voor de bruiloft?
Kart erachteraanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Kom maar even mee naar de facebook
F5 F5 F5quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zulks een spanningquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:03 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Zekerquote:
Damnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:11 schreef Nagelschaartje het volgende:
Ermagerd zo matig![]()
[ afbeelding ]
Past preciesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe; even voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
Is dat in je Croma?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:15 schreef PriemGirl het volgende:
Skjoe; even voor de beeldvorming
[ afbeelding ]
Jaquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 18% gewijzigd door PriemGirl op 05-02-2013 12:34:23 ]No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Tetten vasthoudenquote:
geen rijbewijs????quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:32 schreef Incantrix het volgende:
Wij hadden een stomme fotograaf, ik kan wel aanraden geld uit te trekken voor een goede fotograaf. Die wilde dat Bob achter het stuur van de auto ging zitten en dat ik dan van buiten met hem zou 'praten', alsof ik om een lift vroegbuiten dat Bob niks met auto's heeft heeft hij ook geen rijbewijs, dus het ziet er heel raar uit die foto, hij houdt het stuur heel raar vast enzo. Ik ben vervolgens zelf maar achter het stuur gekropen en mijn broer heeft de foto andersom gemaakt, want de fotograaf was alweer weggelopen
thank god voor hobbyfotograaf-broers..
ERMAHGERD!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:37 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Nope. Ik wilde 'de laatste der mohicanen' zeggen, maar mijn broer ook niet
Ja net op 1 nagel gesmeerd maar het ziet er goed uit iigquote:
nee mijne ook nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:43 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja net op 1 nagel gesmeerd maar het ziet er goed uit iigBen benieuwd verder
Mooi glad op mijn pink ipv van die strepen of whateverMijn nagels vinden dit weer niet zo tof dus ik wil ook niet buffen
ging je Debsterr RSS af?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:47 schreef Debsterr het volgende:
Receptioniste die aanbiedt OPI mee te nemen van de beurs
Kloptquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD!
De man van Debsterr trouwens ook niet geloof ik.
Meestal wel fijn want altijd de auto voor de deur. Hoogzwanger tijdens oud en nieuw wat minderquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ERMAHGERD!
De man van Debsterr trouwens ook niet geloof ik.
Ja, dat stond bij mij ook.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:51 schreef SpaceInvaders het volgende:
bij mijn beautyzone order staat $8 dappen dish
moest je jezelf naar het ziekenhuis rijden?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:49 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Meestal wel fijn want altijd de auto voor de deur. Hoogzwanger tijdens oud en nieuw wat minder
heb je om een andere waarde gevraagd?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:01 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
ik dacht dat iemand had gezegd dat ze de echte waarde in zou vullen
Neinzquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:04 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
heb je om een andere waarde gevraagd?
ow, misschien heeft ze dan commentaar gehad, want bij Priem en mij stond er wel de ekte waarde opquote:
Ik had expres onder de 22¤ waarde besteldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:08 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ow, misschien heeft ze dan commentaar gehad, want bij Priem en mij stond er wel de ekte waarde op
Hihi ik moest lachen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:12 schreef SpaceInvaders het volgende:
ermnerm sinaasappels persen, of tot vanavond wachtenkeuzes
ALS JE DAT BEDOELT MOET JE DAT OOK ZEGGEN EN NIET IETS ANDERSquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
IN IJSLAND!!!
Nee ik bedoelde meer van HIER NIET WAAR IS HET
Hittegolf nogquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:14 schreef Stormqueen het volgende:
vanmorgen bijna van mijn fiets gehageld, toen kwam er zon, nu een sneeuwstorm.
Als we een regenboog krijgen hebben we alles wel gehad?
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Hihi ik moest lachen.![]()
Heel stom, collega van mij werkt met gerecyclede shit en die kreeg een 'gewassen plastic verpakking van sinaasappelsap' binnen. En dat moet ie gaan persen en verder testen. Hij moest een stuk ervan af zagen om het in de pers te kunnen stoppen en dat stuk had de vorm van een konijntje. Dus die mag vanmiddag sinaasappel-konijntjes persen
Flauw, I know
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:25 schreef SpaceInvaders het volgende:
Iedereen stuurt mij foto's van llama koekjes einz
Overdag heb je er meer aan, drink je vanavond theequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:24 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]![]()
nee ik mag van mezelf 1 glas en voor de rest water dus ik zat te bedenken of ik het nu wil of vanavond na het eten mehe![]()
Sinaasappelkonijn ermahgerd
Kreeg gisteren ook al een foto van mn zus, die had een nog mooiere lamaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Mirjam het volgende:
[..]
Ik maakte gisteren zoeen pakje openen, zag die lama en moest echt direct aan jou denken
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soms rijdt mama om met de auto als we boodschappen gaan doen want dan komen we langs velen lama's![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
Soms rijdt mama om met de auto als we boodschappen gaan doen want dan komen we langs velen lama's![]()
![]()
Ik zag er toen maar een paarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:27 schreef SpaceInvaders het volgende:
![]()
Ja, volgende keer zullen we de speciale route nemenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:32 schreef Diconnected het volgende:
[..]
Ik zag er toen maar een paaranticlimax
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, volgende keer zullen we de speciale route nemen
Ermahgerd verder ben ik best normaal hoor
Yayquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:33 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja, volgende keer zullen we de speciale route nemen
Ermahgerd verder ben ik best normaal hoor
daar hebben ze pen en papier voor uitgevondenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:35 schreef Diconnected het volgende:
stond ik net in de keuken van ehrmahgerd moet dit en dat hebben voor boodschappen, en nu weet ik het niet meer
Zo even persenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:26 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Overdag heb je er meer aan, drink je vanavond thee
I kneuw, maar dat kon ik dus 123 niet vindenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar hebben ze pen en papier voor uitgevonden
Notitie maken in je telefoonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Diconnected het volgende:
[..]
I kneuw, maar dat kon ik dus 123 niet vinden
ik stond in m'n badjas want kwam net uit de douchequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:37 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Notitie maken in je telefoon
En toen liet je het briefje thuis liggen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:36 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
daar hebben ze pen en papier voor uitgevonden
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
brum wilde voor valentijnsdag sushi gaan eten. Ik heb gezegd dat ik valentijn stom vind, ben ik nu een bitch
Ik wil best iets leuks gaan doen alleen ik vind valentijnsdag echt belachelijk. Ik vind elke andere random dag in het jaar veel leuker dan geforceerd tussen 100 andere koppeltjes in een restaurant te zittenquote:
Maar sushiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
brum wilde voor valentijnsdag sushi gaan eten. Ik heb gezegd dat ik valentijn stom vind, ben ik nu een bitch
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ja daarom en ik hecht echt 0.0 waarde aan die dagquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:47 schreef Sharana_LV het volgende:
maar met valentijnsdag uit eten gaan is altijd echt meeeega druk
Beetjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
Poetsdoekenparty??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Space, mijn moeder zoekt nog mensen die naar haar poetsdoekenparty willen komen 14 februari, dat kan ook?
Ja, net als een tupperwareparty of een oriflameparty, maar dan met poetsdoekenquote:
Zie ik eruit alsof ik poetsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:48 schreef Stormqueen het volgende:
Space, mijn moeder zoekt nog mensen die naar haar poetsdoekenparty willen komen 14 februari, dat kan ook?
En dit is niet een van die momenten dat ik serieus reageer op iets wat niet serieus is??quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja, net als een tupperwareparty of een oriflameparty, maar dan met poetsdoeken!!!!!!!!!1111111111111
Oh dat doen B en ik dan weer wel regelmatig, met z'n 2en uit eten, heerlijkquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef PriemGirl het volgende:
Ik wou dat cif me überhaupt een keer uiteten zou nemenHij vindt er niks aan.. met z'n 2-en. Morantiek ten top bij ons
Nee je hebt serieus schoonmaakparty's. Ook met poetsmiddelen enzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef Dwyn het volgende:
Of is het een cover voor een speeltjesparty?
Neenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:49 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
En dit is niet een van die momenten dat ik serieus reageer op iets wat niet serieus is??
neenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef Dwyn het volgende:
Of is het een cover voor een speeltjesparty?
Why notquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik stem voor morgen sushi eten ipv 14e
ermahgerd hoe mooi zou het zijn als de hele fucking sc daar op komt draven en allemaal kritische vragen gaat stellenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen
[..]
neen
Ik zei ook al van, 14 februari? Poetsdoekenparty?
Ze vroeg of ik niet wat vriendinnen wilde regelen anders had ze niemand
dat lijkt me echt briljantquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd hoe mooi zou het zijn als de hele fucking sc daar op komt draven en allemaal kritische vragen gaat stellen
Ja het is niet dat ik het niet leuk vind dat hij er iets voor wil doen, maar ik heb zoiets vanquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Why not
De 14e is zo'n 'standaard' dag om uit eten te 'moeten'. Superdruk waarschijnlijk (als alles al niet vol is qua reserveringen), kun je beter een willekeurige andere dag gaan ja
Onze valentijnsdag is standaard dat ik een kaartje uitzoek, lief tekstje schrijf, en hij doe niks
pehehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:52 schreef Mirjam het volgende:
[..]
ermahgerd hoe mooi zou het zijn als de hele fucking sc daar op komt draven en allemaal kritische vragen gaat stellen
Ok danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Neen
[..]
neen
Ik zei ook al van, 14 februari? Poetsdoekenparty?
Ze vroeg of ik niet wat vriendinnen wilde regelen anders had ze niemand
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat doen B en ik dan weer wel regelmatig, met z'n 2en uit eten, heerlijk
En dan tig uur aan tafel hangen en heel de avond vol kunnen kletsen en lekker eten en en
ik ook niet, ik moest er ook lichtelijk van huilen maar goed, ik draaf wel opquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ok danSerieus nog nooit van gehoord
Kan me ook werkelijk niet voorstellen dat iemand dat leuk vindt. Ja ok, ik ken wel wat mensen die chronische poetse-ritus hebben maar dat ze daar dan ook nog party's voor hebben
Dan zeg je dat toch gewoonquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:53 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ja het is niet dat ik het niet leuk vind dat hij er iets voor wil doen, maar ik heb zoiets vanvalentijn
Heb ik ook gezegd, maar dan vind ik mezelf toch stom. Ah wellquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:55 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dan zeg je dat toch gewoonDat je het superleuk vindt om samen te gaan eten maar dat je niks hebt met valentijnsdag zelf dus liever een andere dag gaat. In principe ga je net zo goed nog met z'n 2en lekker samen ergens heen, alleen op een dag dat het waarschijnlijk een stuk rustiger is en misschien nog wel leuker ook
Hoe reageerde hij?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:56 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Heb ik ook gezegd, maar dan vind ik mezelf toch stom. Ah well
ehrmahgerd ik haat hagel, zo dus maar snel boodschappen doen voordat het hierheen trektquote:
Uh ja normaal eigenlijk. Hij zei en dag ervoor of erna kan ookquote:
Nee, schoonzus die op Stef paste heeft ons en Stef onze auto ingepropt en weggebrachtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
moest je jezelf naar het ziekenhuis rijden?
Dan vindt hij het blijkbaar geen probleem om op een andere dag te gaan maar wil ie gewoon sowieso met jou uit eten, mooi tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 13:57 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Uh ja normaal eigenlijk. Hij zei en dag ervoor of erna kan ooktoen zei ik, of elke andere random dag in het jaar
Trouwdag hecht ik dan weer wel waarde aan, dat is iets van ons samen en niet 'van buiten opgelegde verplichte morantische dag'quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:00 schreef Incantrix het volgende:
Wij doen nooit valentijn en vergeten allebei standaard onze trouwdag. Maar komende maand zijn we 10 jaar samen, wellicht dat we dan eens samen naar het theater gaan ofzo.
Jouw moederquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:05 schreef Diconnected het volgende:
Mijn moeder noemt zichzelf een derp![]()
Jij zou slapen!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:00 schreef Incantrix het volgende:
Wij doen nooit valentijn en vergeten allebei standaard onze trouwdag. Maar komende maand zijn we 10 jaar samen, wellicht dat we dan eens samen naar het theater gaan ofzo.
Dat zou ik dan wel weer jammer vinden, dat het eens per jaar voorkomt dat je eens wat met z'n 2en gaat doen. Zal misschien wat lastiger te regelen zijn als je kinderen hebt, dat weet ik niet, maar het lijkt mij echt heel erg weinigquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij zou slapen!
Ik had een oppasgezin, had ik 1 keer opgepast en toen een jaar later weer eens. Was dus de eerste keer sindsdien dat ze met z'n tweeën iets gingen doen. Volgensmij ook omdat ze zoveel jaar gerouwd waren ofzo.
Gerouwd nog welquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:09 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Jij zou slapen!
Ik had een oppasgezin, had ik 1 keer opgepast en toen een jaar later weer eens. Was dus de eerste keer sindsdien dat ze met z'n tweeën iets gingen doen. Volgensmij ook omdat ze zoveel jaar gerouwd waren ofzo.
Mja, als zij er gelukkig mee zijn is het goed. Maar heb genoeg oppasgezinnen waarbij ze gewoon gezellig wat gaan drinken of eten hoor, of een dagje weg. Is allemaal prima te regelen over het algemeen, als niet dmv reguliere oppas dan wel omdat opa, oma, oom, tante, buurmeisje oid.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:11 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Dat zou ik dan wel weer jammer vinden, dat het eens per jaar voorkomt dat je eens wat met z'n 2en gaat doen. Zal misschien wat lastiger te regelen zijn als je kinderen hebt, dat weet ik niet, maar het lijkt mij echt heel erg weinig
Ik de laatste tijd ook wel vrij regelmatig jequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:10 schreef megamandy het volgende:
Uiteten gaanomnomnom. Ik ga iedere maand minimaal wel 1x uiteten
Meestal wel vaker eigenlijk
Niet even lekker maar ik ga niet vaak omdat het inderdaad veel geld is. Maar goed 'arme' studenten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ex vond het onzin, "want thuis kun je net zo lekker koken en dat is goedkoper"
Ja dat was ook de opvatting van mijn moeder. En toch aten we meerdere keren per week brood/iets voorverpaktsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
mijn ex vond het onzin, "want thuis kun je net zo lekker koken en dat is goedkoper"
Ik ging ook niet zo vaak toen ik nog studeerdequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Niet even lekker maar ik ga niet vaak omdat het inderdaad veel geld is. Maar goed 'arme' studenten.
Ojaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar wel een vrouwelijk soort
Lijk me wel leuk om vaker te gaan maar zovelen geldquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:15 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik ging ook niet zo vaak toen ik nog studeerde
Nu wel maar meer geld ter beschikking, scheelt wel ja
ohaiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een jongen met tetten, een shemale
Scheelt ook waar je heen gaat. Humphries is bv goed betaalbaarquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:16 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lijk me wel leuk om vaker te gaan maar zovelen geld
Maar eens over nadenken om naar Thailand te verhuizen. Big money!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:17 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
een jongen met tetten, een shemale
Is gewoon vocht, dus why not?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
Mag ik een glas sinaasappelsap ook meetellen in mijn watercounter?
Maar voor 8.95 kan ik best eten koken. En dan 4x 8.95 of 5/6x want brum eet veel. en dan nog drinken erbij. Vind ik nog 'duur'.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Scheelt ook waar je heen gaat. Humphries is bv goed betaalbaar
En ben zondag bij De Drie Vrienden geweest in Breda, das ook leuk! Is een voorgerechten restaurant, dus alles heeft de grootte van een voorgerecht en elk gerecht is 8,95 (toetjes zijn apart geprijsd, die zijn iets goedkoper). En toch zit je na 2 van die gerechten en een toetje gewoon vol maar is wel heel lekker eten
Smoesjes!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:18 schreef Incantrix het volgende:
Ja heuj, de baby moet ook gewassen en gevoed enzo!
En eens per jaar, dat is voor ons echt te weinig. Juist ook met kinderen moet je er mi voor waken om elkaar niet kwijt te raken. Bovendien wíl ik ook gewoon graag met hem dingen doen, ik ben graag bij hemalleen voor onze trouwdag doen we nooit iets, dat vergeten we dus
Nu heb ik voor maart ook alweer een dilemma: er speelt een theatergroep die Bob heel gaaf vind een weekend voor we 10 jaar samen zijn, het bewuste weekend zelf een caberetier die ik graag wil zien. Twee keer in 1,5 week een oppas regelen vind ik wat veel en is lastig, dus welke voorstelling te kiezen.. Hum..
Dan snap ik dat je niet zo vaak gaat inderdaad. Maar wat ik al zei, dat deed ik ook niet toen ik nog studeerde. Nu we 2 volledige inkomens hebben, kunnen dat soort dingen ook makkelijkerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:19 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Maar voor 8.95 kan ik best eten koken. En dan 4x 8.95 of 3x want brum eet veel. en dan nog drinken erbij. Vind ik nog 'duur'.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:21 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Smoesjes!
*zwaait* Ik wil ook wel oppassen hoor.Dan moet ik alleen blijven slapen ben ik bang, haha.
Wat? Ik mag niet aanbieden om op te passen? Als ze dat niet ziet zitten want uiteindelijk alsnog veel geregel vind ik dat ook prima hoor.quote:
Dat inderdaad, wat Inca ook al zei jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:22 schreef AlbinoBambi het volgende:
Eens per jaar zou ik trouwens ook niet gelukkig van worden hoor, ik vind dat je ervoor moet waken om niet alleen samen ouders te zijn, maar ook samen een getrouwd stel. Zeg maar.
Jawel, maar volgens mij is het ook pas de 17e keer ofzoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:23 schreef AlbinoBambi het volgende:
[..]
Wat? Ik mag niet aanbieden om op te passen? Als ze dat niet ziet zitten want uiteindelijk alsnog veel geregel vind ik dat ook prima hoor.
Gelukkig heb je mij getroffen. Een luiaard die niet kan kokenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:13 schreef Stormqueen het volgende:
en niet kan spellenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij getroffen. Een luiaard die niet kan koken.
Al zijn we de afgelopen jaar wel weinig uit eten geweest....
Oh, dat houd ik niet bij.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:27 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Jawel, maar volgens mij is het ook pas de 17e keer ofzo
heerlijk, kan ik lekker altijd zelf bepalen wat ik eetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:27 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Gelukkig heb je mij getroffen. Een luiaard die niet kan koken.
Al zijn we de afgelopen jaar wel weinig uit eten geweest....
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:29 schreef Incantrix het volgende:
Bambi, lief, maar we krijgen het wel geregeld hoorthnx
Ik ga zo eens een boodschapje doen, het zonnetje schijnten daarna doto's bewerken. Mijn dochter lacht
!! Ook als ik een camera in mijn handen heb
Ja goffer, ik zit in een vergadering te fokken.quote:
Er zijn mensen die uit eten gaan bij IKEA, dus dan vind ik de McDrive ook tellenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
cif kan wel koken; maar vindt er niks aan (ik ook niet maar goed); dus doet het überhaupt er weinig. Uiteten vindt ie niet erg als het met een groep is. Mijn familie wil wel eens vaak uiteten (tjah Bourgondiërs hé); maar met z'n 2-en vindt ie er gewoon niks aan
![]()
Op reis daarentegen wel. Daar zouden we praktisch elke dag uiteten; maar dat ligt dan dus ook aan buitenland/andere cultuur/alles en dan vindt ie het wel tof.
Dus hier in NL doen we het eik nooit. Of is macdrive ook uiteten? Nee?Okay
Wat eet je trouwens anders als je op reis bent? Dan moet je toch wel uit eten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
cif kan wel koken; maar vindt er niks aan (ik ook niet maar goed); dus doet het überhaupt erg weinig. Uiteten vindt ie niet erg als het met een groep is. Mijn familie wil wel eens vaak uiteten (tjah Bourgondiërs hé); maar met z'n 2-en vindt ie er gewoon niks aan
![]()
Op reis daarentegen wel. Daar zouden we praktisch elke dag uiteten; maar dat ligt dan dus ook aan buitenland/andere cultuur/alles en dan vindt ie het wel tof.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:34 schreef bleiblei het volgende:
[..]
Ja goffer, ik zit in een vergadering te fokken.
Dan heb ik natuurlijk geen tijd om mijn marokkaans eruit te hengelen.
Vaak hebben we ook een huisje; dus dan kún je zelf koken..... Theheheheheehehehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Wat eet je trouwens anders als je op reis bent? Dan moet je toch wel uit eten?
Ermahgerd kijk ons eens veel uiteten danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:38 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Er zijn mensen die uit eten gaan bij IKEA, dus dan vind ik de McDrive ook tellen
Tehehehehehehehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vaak hebben we ook een huisje; dus dan kún je zelf koken..... Theheheheheehehehehe
Maar waarom vindt hij er niks aan om met 2en uit eten te gaan hier in NL? Wij vinden het zelf juist altijd leuk om op die manier wat tijd voor elkaar vrij te maken en gewoon gezellig te kletsen en daarbij ook nog lekker te eten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:37 schreef PriemGirl het volgende:
cif kan wel koken; maar vindt er niks aan (ik ook niet maar goed); dus doet het überhaupt erg weinig. Uiteten vindt ie niet erg als het met een groep is. Mijn familie wil wel eens vaak uiteten (tjah Bourgondiërs hé); maar met z'n 2-en vindt ie er gewoon niks aan
![]()
het is voedzamer dan rijst met worteltjes!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:39 schreef Dwyn het volgende:
Ik heb in Londen vijf dagen op sandwiches geleefd.
En in de trein kreeg ik hapjes, wijn en koffie.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.disclaimer
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:39 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Vaak hebben we ook een huisje; dus dan kún je zelf koken..... Theheheheheehehehehe
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is voedzamer dan rijst met worteltjes!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:41 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
het is voedzamer dan rijst met worteltjes!Denk het niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Nee, maar er zit zoveel zooi in die dingen. In Nederland eet ik ze nooit omdat ze hier overal boter op gooien.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:42 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
At je droge sandwiches met ijsbergsla?
Mac telt voor mij ook niet als uit eten neequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:42 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Ik ga nog wel eens uit eten met Jodokus. Maar vaak vinden we het teveel moeite en ik kook ook lekker dus tsja
We gaan wel 2 a 2x per jaar echt uit eten met z`n vijven. En dan naar de griek, of sushi ofzoiets.
Mac telt voor mij niet als uit eten
Ik had het ook over voedzaam, niet over calorie-arm.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, maar er zit zoveel zooi in die dingen. In Nederland eet ik ze nooit omdat ze hier overal boter op gooien.
Ik moet zeggen dat ik dat tegenwoordig veel minder tegenkom dan vroegâh.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Nee, maar er zit zoveel zooi in die dingen. In Nederland eet ik ze nooit omdat ze hier overal boter op gooien.
Geen idee waarom nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:40 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Maar waarom vindt hij er niks aan om met 2en uit eten te gaan hier in NL? Wij vinden het zelf juist altijd leuk om op die manier wat tijd voor elkaar vrij te maken en gewoon gezellig te kletsen en daarbij ook nog lekker te eten.
Ik vind het in een groep ook leuk, alleen gaan de gesprekken dan toch anders, dan kletsen wij bijna niet met elkaar, of in ieder geval niet over de dingen die we zouden bespreken als we met 2en zijn.
Bijna niet meer eigenlijk. Behalve die voorgesmeerde broodjes in kantoorlunchpakkettenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik moet zeggen dat ik dat tegenwoordig veel minder tegenkom dan vroegâh.
Voedzaam zijn ze hier ook niet.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik had het ook over voedzaam, niet over calorie-arm.
Waar ik werk zijn ze ALLEMAAL nog met boter.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
We hebben op onze huwelijksreis 1x gekooktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.No buy? Meh... Who are we kidding!
Op donderdag 15 augustus 2013 14:48 schreef Mss het volgende:
Priem heeft tettorexia! Als ze tetten ziet vergeet ze alles waar ze mee bezig is :7
Inderdaadquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:43 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Jep, dat zijn de enige nog.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:44 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Bijna niet meer eigenlijk. Behalve die voorgesmeerde broodjes in kantoorlunchpakketten
Ik vind beide goor op brood, dus ik vind het dikke prima. Alleen de matige bolletjes in plastic hebben het nog, maar die skip ik soberzo liever.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:45 schreef megamandy het volgende:
[..]
InderdaadIk vind boter (of beter gezegd margarine) zo vies op brood
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:45 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
We hebben op onze huwelijksreis 1x gekooktIk heb ook 1 keer eten gemaakt op vakantie... dat was Griekse salade, want ik kan niet overweg met een keramische kookplaatSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
disclaimer
Maar goed, uit eten hoeft dus niet. Maar ik was ook alleen op vakantie, dan ga je niet zo snel uit eten, want ongemakkelijk.quote:
Dan zou ik ook voor een snelle hap gaan jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar goed, uit eten hoeft dus niet. Maar ik was ook alleen op vakantie, dan ga je niet zo snel uit eten, want ongemakkelijk.
True, alhoewel ik dat liever doe dan op mijn hotelkamer een boterham weghappen.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:46 schreef Dwyn het volgende:
[..]
Maar goed, uit eten hoeft dus niet. Maar ik was ook alleen op vakantie, dan ga je niet zo snel uit eten, want ongemakkelijk.
Toen we in duitsland zaten (toen cif ziek was); hebben we wel 'gekookt' (simpele spaghetti etc...)... Hadden die klojo's voor ons de knoppen verwisseld van onze kookplaatquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer eten gemaakt op vakantie... dat was Griekse salade, want ik kan niet overweg met een keramische kookplaat
Alleen uit eten gaan, bedoel je?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, alhoewel ik dat liever doe dan op mijn hotelkamer een boterham weghappen.
Wij ook 1x. Ook een salade met stokbrood/kruidenboter iets. Omdat de locatie zo karig bleek te zijn, dat er amper tentjes in de buurt waren waar je lekker kon eten en daardoor vast zat aan het restaurant van het appartement zelf en dat was redelijk duurquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:45 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik heb ook 1 keer eten gemaakt op vakantie... dat was Griekse salade, want ik kan niet overweg met een keramische kookplaat
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Toen we in duitsland zaten (toen cif ziek was); hebben we wel 'gekookt' (simpele spaghetti etc...)... Hadden die klojo's voor ons de knoppen verwisseld van onze kookplaatEn ik me maar afvragen waarom mijn water niet warm werd... Heb half uur mogen puzzelen voor ik door had welke knop dus voor welke plaat was aarrrghh.. Achteraf moest ik lolleren want goeien matigen garp
[..]
Toen we in duitsland zaten (toen cif ziek was); hebben we wel 'gekookt' (simpele spaghetti etc...)... Hadden die klojo's voor ons de knoppen verwisseld van onze kookplaatEn ik me maar afvragen waarom mijn water niet warm werd... Heb half uur mogen puzzelen voor ik door had welke knop dus voor welke plaat was aarrrghh.. Achteraf moest ik lolleren want goeien matigen garp
[..]
ERMAHGERD EEN SWARTE IN ET TOPICquote:
Mwehehehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Ja ik heb toen ook steeds zitten lezenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Simpel tentje opzoeken, boekje erbij.Ik vermaak me prima in m'n upje.
Ik moest vorig jaar een keer naar een tweedaagse cursus in mijn eentje en had ook een hotel geboekt en moest nog eten. Kende daar helemaal niemand. Toen moest ik daar ook in mijn eentje gaan zitten eten. Dat voelde toch best ongemakkelijk en als ik ergens een snelle hap had kunnen meenemen voor op de kamer, had ik dat toch liever gedaan denk ikquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:48 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
True, alhoewel ik dat liever doe dan op mijn hotelkamer een boterham weghappen.
Ik doe ook weer eens meequote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
ERMAHGERD EEN SWARTE IN ET TOPIC
Ja ieder voor zich natuurlijk, ik kan er echt niet mee zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik moest vorig jaar een keer naar een tweedaagse cursus in mijn eentje en had ook een hotel geboekt en moest nog eten. Kende daar helemaal niemand. Toen moest ik daar ook in mijn eentje gaan zitten eten. Dat voelde toch best ongemakkelijk en als ik ergens een snelle hap had kunnen meenemen voor op de kamer, had ik dat toch liever gedaan denk ik
quote:
Ik voel me dan zo FOREVER ALONE zitten, voelt niet fijnquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:50 schreef IJsdraakje het volgende:
Simpel tentje opzoeken, boekje erbij.Ik vermaak me prima in m'n upje.
Ligt natuurlijk ook eraan wat je gewend bent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ieder voor zich natuurlijk, ik kan er echt niet mee zitten.
Ik trek me uiteraard ook veel te veel aan van wat anderen eventueel zouden kunnen denken als ze mij daar met al mijn vrienden (not) zien zitten, dus dat is voor mij al een reden om het liever niet te doenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ja ieder voor zich natuurlijk, ik kan er echt niet mee zitten.
O ik vind het altijd wel lekker, alleen eten in een restaurant dan zie je alleen al die mensen denken wat zielig zij moet alleen etenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:52 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik trek me uiteraard ook veel te veel aan van wat anderen eventueel zouden kunnen denken als ze mij daar met al mijn vrienden (not) zien zitten, dus dat is voor mij al een reden om het liever niet te doen
Het is ook wennen, maar wel reuze makkelijk als je het gewend bent.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik voel me dan zo FOREVER ALONE zitten, voelt niet fijn
ja, ik heb dat juist als ik in mijn eentje op een hotelkamer zitquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:51 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik voel me dan zo FOREVER ALONE zitten, voelt niet fijn
Maar dan houdt mijn iPad mij gezelschapquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb dat juist als ik in mijn eentje op een hotelkamer zit
Dan kan je niet eens mensen kijken.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja, ik heb dat juist als ik in mijn eentje op een hotelkamer zit
In de trein zit ik inderdaad wel graag alleenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:54 schreef Dwyn het volgende:
Ik vond het in de trein minder erg, dan in Londen zelf. Misschien omdat het leek dat iedereen dacht ik een businessvrouw was.
Ik kan me thuis ook prima in m'n uppie vermakenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:55 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Dan kan je niet eens mensen kijken.
Maar zelfs dan zit ik er eigenlijk niet mee, maar ik ben eigenlijk best wel dol op in m'n upje zitten.
Sinds zaterdag, aangezien ik toch ziek ben en niet rook kan ik beter ook stoppenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Jij ook al![]()
Sinds wanneer?
Maar een kroeg binnenstappen om mensen te zoeken is ook gewoon kudt.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Ik kan me thuis ook prima in m'n uppie vermakenEn alleen in een hotelkamer vind ik ook prima
Maar ik wil niet graag in m'n eentje ergens heen waar velen andere mensen zijn, zoals alleen in een restaurant of alleen op een terras.
Ik vind het al vervelend om in m'n eentje een kroeg binnen te moeten stappen om mensen te gaan zoeken waarvan ik weet dat ze er zijnVoel me dan gewoon echt niet op mijn gemak
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die vragen of je een tekst na wilt kijken en dan de helft van de fouten erin laten zitten na correctie.
WANT DAT IS ZO NUTTIG DAT IK ZE ZES KEER DOORSTREEP
Oh dat is kutquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:58 schreef IJsdraakje het volgende:
Mensen die vragen of je een tekst na wilt kijken en dan de helft van de fouten erin laten zitten na correctie.
WANT DAT IS ZO NUTTIG DAT IK ZE ZES KEER DOORSTREEP
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar een kroeg binnenstappen om mensen te zoeken is ook gewoon kudt.
Of ik heb gewoon kutvrienden, want ik zoek me altijd een ongeluk terwijl ze me al een kwartier staan uit te lachen.
Nog mooier: beledigd reageren omdat ik iets lelijks doorstreep (random hoofdletters enzo) WANT DAT HADDEN ZE JUIST BEWUST GEDAAN.quote:
Oh dat is kut jaquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:59 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Maar een kroeg binnenstappen om mensen te zoeken is ook gewoon kudt.
Of ik heb gewoon kutvrienden, want ik zoek me altijd een ongeluk terwijl ze me al een kwartier staan uit te lachen.
Ik zou dan gewoon weigeren als die persoon weer met iets kwamquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog mooier: beledigd reageren omdat ik iets lelijks doorstreep (random hoofdletters enzo) WANT DAT HADDEN ZE JUIST BEWUST GEDAAN.
Ja, jammer dan.
Vraag dan niet om het na te kijkenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Nog mooier: beledigd reageren omdat ik iets lelijks doorstreep (random hoofdletters enzo) WANT DAT HADDEN ZE JUIST BEWUST GEDAAN.
Ja, jammer dan.
Ik loop mensen nogal makkelijk voorbij als ik aan het zoeken ben.quote:
Good busyquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:59 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Sinds zaterdag, aangezien ik toch ziek ben en niet rook kan ik beter ook stoppen
Het is m'n pa, dus die lach ik dan mooi in z'n bakkes uit.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
Ik zou dan gewoon weigeren als die persoon weer met iets kwam
Klinkt bekendquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:01 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ik loop mensen nogal makkelijk voorbij als ik aan het zoeken ben.![]()
Wat wel jammer is, want als ik niet zoek, zie ik wel iedereen overal heenwandelen.
ERMAHGERDquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:02 schreef SpaceInvaders het volgende:
Ik heb dit semester heul geen Nederlandse opdrachten, alles engels. Kan ik ijs niet lastig vallen
ja maar goed het smaakt toch niet, en dan word ik straks zo'n zeikende ex rokerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:02 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Good busy![]()
Maar valt dus wel een beetje tegen?
Ja, dat schiet ook lekker op dan.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:00 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Oh dat is kut
Heb ik met een student ook wel een gehad, zo dyslectisch als maar zijn kan dus heel die tyfus tekst kunnen corrigeren en dan laat ie de helft gewoon staan
Toen heb ik wel gezegd dat als ie de correcties niet overnam, ik de rest dus ook niet zou gaan nakijken en dat ie het zo rechtstreeks naar de baas kon sturen
Join the clubquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:03 schreef SwarteEarrebarre het volgende:
[..]
ja maar goed het smaakt toch niet, en dan word ik straks zo'n zeikende ex roker
Elke keer verbaas ik me weer dat je er zo weinig fouten uit haalt, zo erge kneus in Nederlands ben ik dan ook weer nietquote:
Positief tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Elke keer verbaas ik me weer dat je er zo weinig fouten uit haalt, zo erge kneus in Nederlands ben ik dan ook weer niet
quote:I don't suffer from insanity, I enjoy every minute of it
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
Open sollicitatie van iemand ontvangen die afsluit met:
[..]
.........quote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:09 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
[..]
[..]
[..]
[..]
Wel een gothic versie dan tochquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:13 schreef megamandy het volgende:
Ermahgerd ik heb gewoon een soort van glitter op mijn nagels
Rock Muse top coat van NYC
Ja ik heb toch mijn imago wat ik in stand moet houdenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:21 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Wel een gothic versie dan toch![]()
![]()
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 5 februari 2013 15:22 schreef megamandy het volgende:
[..]
Ja ik heb toch mijn imago wat ik in stand moet houdenMet Perceval eronder dus nu is het net bloedrood
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |