quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:52 schreef Stormqueen het volgende:
ik vind een french manicure echt, echt heel saai. Vooral voor een bruid. Net als dat je dan ineens zo neutraal mogelijke make-up op zou moeten. Fuck dat, ik ben Skjoe en ik ga niet als maagd het huwelijk in
Tuurlijk weet ik wel wat je bedoeltquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:54 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Ik ga ook echt niet met blauwe oogschaduw ofzo
Maar je weet wel wat ik bedoel toch...
nou dat.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Over 20 jaar ga je nog steeds denken "wtf was i thinking"; vooral over de trouwjurken![]()
Leuk toch
Mijn ogen waren opgemaakt met bruin- en groentinten. Redelijk neutraal maar niet nude of zo. Perzik-kleurige lippen. Ik vond het mooiquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ik denk ook dat die oriflame bitches gewoon voorgeverfde maskers hebben die ze elke bruid opplakken. Vijf minuutjes intrekken, afhalen en klaar, je hebt je standaard bruidsmake-up met een luchtbruin lijntje en zachtroze lipgloss.
En dat je kinderen je dan ook keihard uitlachenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Over 20 jaar ga je nog steeds denken "wtf was i thinking"; vooral over de trouwjurken![]()
Leuk toch
Je had een zwarte jurk, dat zegt al veel. Zwarte jurkbruiden zijn geen french manicure zachtroze lipgloss bruidenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:56 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Mijn visagiste kon mijn wensen niet aan, als het aan mij had gelegen had er echt iets heel bizars opgezeten qua make-up, maar daar was ze te netjes/gewoontjes voorMaar vond wat ze gemaakt had wel heel mooi (en zij vond het echt wel heftig voor een bruid
), dus soit.
Dat je zelf helemaal happy was met je jurk en over 20 jaar is inderdaad heeeeeeel iets anders de standaardquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:57 schreef PriemGirl het volgende:
Leuk toch
je hoeft je niet te evrdedigen, ik snap zeer goed dat mensen er voor kiezen. Maar ik wil me niet conformeren aan de standaard regeltjes omdat andere mensen vinden dat het zo hoort. Daarom doe ik zelf mijn make-upquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Miss_Congeniality het volgende:
[..]
Mijn ogen waren opgemaakt met bruin- en groentinten. Redelijk neutraal maar niet nude of zo. Perzik-kleurige lippen. Ik vond het mooi
Truequote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:58 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
Je had een zwarte jurk, dat zegt al veel. Zwarte jurkbruiden zijn geen french manicure zachtroze lipgloss bruiden
Het is verrassend dat er eik geen close-ups zijn gemaakt van mijn handen idd. Want bij de fotoshoot toen de zon doorkwam; zei ik wel KIEK NOU DIE HOLOOOOquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Nagelschaartje het volgende:
Op je trouwdag holo dragen en dat je dan op elke foto staat terwijl je naar je nagels kijkt
Thehehehequote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is verrassend dat er eik geen close-ups zijn gemaakt van mijn handen idd. Want bij de fotoshoot toen de zon doorkwam; zei ik wel KIEK NOU DIE HOLOOOO
Ik deed het ook niet vanwege standaard regeltjesquote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft je niet te evrdedigen, ik snap zeer goed dat mensen er voor kiezen. Maar ik wil me niet conformeren aan de standaard regeltjes omdat andere mensen vinden dat het zo hoort. Daarom doe ik zelf mijn make-up
Hij keek liefdevol naar jou.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:00 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Het is verrassend dat er eik geen close-ups zijn gemaakt van mijn handen idd. Want bij de fotoshoot toen de zon doorkwam; zei ik wel KIEK NOU DIE HOLOOOO
Het eerste dat mijn visagie-docente tegen ons riep was"en ik leer jullie geen bruidsmake-up, want die standaard onzin is stom en dat stem je maar lekker af op de persoon die je voor je hebt"quote:Op dinsdag 5 februari 2013 11:59 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
je hoeft je niet te evrdedigen, ik snap zeer goed dat mensen er voor kiezen. Maar ik wil me niet conformeren aan de standaard regeltjes omdat andere mensen vinden dat het zo hoort. Daarom doe ik zelf mijn make-up
Fuuuu achteraf hadden we echt wel zo'n foto moeten makenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:01 schreef Nagelschaartje het volgende:
[..]
Hij keek liefdevol naar jou.
Jij keek liefdevol naar je nagels![]()
Gemiste kansquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef PriemGirl het volgende:
[..]
Fuuuu achteraf hadden we echt wel zo'n foto moeten maken
Kom maar even mee naar de facebookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:02 schreef Incantrix het volgende:
[..]
Rephrase: huren/lenen jullie ook een speciale auto voor de bruiloft?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |