die plaat draai ik al 1 jaar lang helemaal verrot
tracklisting:quote:Double Mixed Cd Album. Featuring now deleted Azuli Classics, New & Unreleased Bullets.
Mixed By Mr David Piccioni.
Ik ben bekend met het werk van Romanthony, maar wat voor stijl is het een beetje?quote:Op maandag 8 maart 2004 14:15 schreef ChAoZ het volgende:
maar eens een flinke kick geven.
Azuli heeft een leuke verzamelaar uit voor maar ¤9,95
[..]
tracklisting:
CD 1 is een beetje Defected achtig, tikkie commercieel, maar niet te. Lekker vrolijk. Rise en Soul heaven zijn toch wel behoorlijk bekende platen.quote:Op maandag 8 maart 2004 14:21 schreef teknomist het volgende:
Ik ben bekend met het werk van Romanthony, maar wat voor stijl is het een beetje?
Okay, dat klinkt goed. Ik zal em effe aan mijn wishlist toevoegenquote:Op maandag 8 maart 2004 14:41 schreef ChAoZ het volgende:
[..]
CD 1 is een beetje Defected achtig, tikkie commercieel, maar niet te. Lekker vrolijk. Rise en Soul heaven zijn toch wel behoorlijk bekende platen.
CD 2 is iets donkerder, maar zeker niet minder fijn.
Dat CD-tje is de aankoop dubbel en dwars waard
Done.quote:Op donderdag 11 maart 2004 15:14 schreef teknomist het volgende:
[..]
Okay, dat klinkt goed. Ik zal em effe aan mijn wishlist toevoegen
Ik heb em nog niet gehoord maar zo vergeet ik em tenminste nietquote:Op donderdag 11 maart 2004 15:33 schreef ChAoZ het volgende:
en?
Hm ok. Ik laat het nu staan, maar het is niet de bedoeling om het in elk topic te posten.quote:Op donderdag 11 maart 2004 16:20 schreef joeplemmens het volgende:
SPAM (maar wel nuttige)
http://members.lycos.nl/outlandr/cute2/joep4.php (ben ik nog aan het bouwen en zal binnekort op een domein bereikbaar zijn.
Die greatest hits and nearess misses is wel leuk als je niet zo veel van hem hebt....quote:Op donderdag 11 maart 2004 20:46 schreef dopa het volgende:
Voor mij is Derrick Carter de absolute top. Check zijn cd "nearest hits & greatest misses" maar eens of download zijn essential mix van 2002.
Ook het Aroma label brengt kwalitatieve house uit (en is Belgisch). Ze hebben een tijdje geleden een compilatie uitgebracht mixed by Raoul, belgiums finest house dj (op Geoffroy na misschien)
fucking shit de kolere, dat zag ik dus die ene middag he,........ waarom zie ik dit soort dingen nou altijd te laatquote:Op zondag 28 maart 2004 22:49 schreef Basic het volgende:
Iemand nog naar Paradiso(Luvdancin) aankomende vrijdag met Kerie Chandler B2B Dj DEEP!
IK BEN DR WHOOOOOOOOOOO
hé, iemand die weet waar die over praat:)quote:Op dinsdag 6 januari 2004 16:19 schreef joeplemmens het volgende:
mogen dan ook wel genoemd worden: Glenn Underground, Julius Papp, Kerri Chandler, Phil Asher, Ron trent, Chez Damier, Chris Nakuza, Pepe Bradock, Mark Grant, Johnny Fiasco, Joshua .....
Er is zoveel goede housemuziek voorhanden....
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |