En nog een,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Dotteke het volgende:
Zanger The Troggs, bekend van Wild Thing, overleden
De zanger van de Britse rockband The Troggs, Reg Presley, is maandag op 71-jarige leeftijd in zijn woonplaats Andover overleden aan de gevolgen van longkanker. Dat heeft zijn dochter Karen bevestigd tegenover een Britse nieuwszender.
Lees hier verder
Lees jij altijd oude kranten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen Fokkers,
Je zal maar Amsterdammer zijn en de krant lezen bij je ontbijtje
[ afbeelding ]
ik lees de krant altijd op internetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen Fokkers,
Je zal maar Amsterdammer zijn en de krant lezen bij je ontbijtje
[ afbeelding ]
Ja ik wel zo van tijd tot tijd.quote:
Ai. Dat zijn best pijnlijke cijfers. Maar ja, dat zie je ook wel aan een Scrutinizer.quote:
Morguh Jacq, ik ook, kwam deze tegen op Facebook,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik lees de krant altijd op internet
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai. Dat zijn best pijnlijke cijfers. Maar ja, dat zie je ook wel aan een Scrutinizer.
Zo is het!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:45 schreef mootie het volgende:
/gaat wapens laden, stel dat er een hond in mijn tuin poept!
Die is te dom om te poepen. Of het moet onder zijn schoen zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef mootie het volgende:
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht!
Sterkselquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo is het!
Waar woon je? Ik ga dadelijk met mijn leenhond het bos in, maar dat kan net zo goed jouw achtertuin zijn.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is te dom om te poepen. Of het moet onder zijn schoen zitten.
LeenBordeaux Dog nog altijd!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef mootie het volgende:
Sterksel![]()
Waar je overigens wel super kunt wandelen met leenteckels.
Teckels.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef mootie het volgende:
Waar je overigens wel super kunt wandelen met leenteckels.
Die vind ik eng.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
LeenBordeaux Dog nog altijd!
Sterkte!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |