En nog een,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:17 schreef Dotteke het volgende:
Zanger The Troggs, bekend van Wild Thing, overleden
De zanger van de Britse rockband The Troggs, Reg Presley, is maandag op 71-jarige leeftijd in zijn woonplaats Andover overleden aan de gevolgen van longkanker. Dat heeft zijn dochter Karen bevestigd tegenover een Britse nieuwszender.
Lees hier verder
Lees jij altijd oude kranten?quote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen Fokkers,
Je zal maar Amsterdammer zijn en de krant lezen bij je ontbijtje
[ afbeelding ]
ik lees de krant altijd op internetquote:Op dinsdag 5 februari 2013 08:11 schreef Dotteke het volgende:
Een goede morgen Fokkers,
Je zal maar Amsterdammer zijn en de krant lezen bij je ontbijtje
[ afbeelding ]
Ja ik wel zo van tijd tot tijd.quote:
Ai. Dat zijn best pijnlijke cijfers. Maar ja, dat zie je ook wel aan een Scrutinizer.quote:
Morguh Jacq, ik ook, kwam deze tegen op Facebook,quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:42 schreef jacqhassel het volgende:
[..]
ik lees de krant altijd op internet
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:44 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ai. Dat zijn best pijnlijke cijfers. Maar ja, dat zie je ook wel aan een Scrutinizer.
Zo is het!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:45 schreef mootie het volgende:
/gaat wapens laden, stel dat er een hond in mijn tuin poept!
Die is te dom om te poepen. Of het moet onder zijn schoen zitten.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef mootie het volgende:
Dat was ook de eerste waar ik aan dacht!
Sterkselquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:46 schreef Copycat het volgende:
[..]
Zo is het!
Waar woon je? Ik ga dadelijk met mijn leenhond het bos in, maar dat kan net zo goed jouw achtertuin zijn.
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:47 schreef beequeen het volgende:
[..]
Die is te dom om te poepen. Of het moet onder zijn schoen zitten.
LeenBordeaux Dog nog altijd!quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef mootie het volgende:
Sterksel![]()
Waar je overigens wel super kunt wandelen met leenteckels.
Teckels.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:48 schreef mootie het volgende:
Waar je overigens wel super kunt wandelen met leenteckels.
Die vind ik eng.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:49 schreef Copycat het volgende:
[..]
LeenBordeaux Dog nog altijd!
Sterkte!
*Platteland meldtquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
In de provincie zijn ze toch nóg dommer? Dan moet het daar wel héél erg zijn.
En dan bedoel ik dus het platteland. Niet de definitie van 'provincie' die sommige inwoners van het grote dorp amsterdam gebruiken.
Moggequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:54 schreef Gert het volgende:
Mogge![]()
In de provincie zijn ze toch nóg dommer? Dan moet het daar wel héél erg zijn.
En dan bedoel ik dus het platteland. Niet de definitie van 'provincie' die sommige inwoners van het grote dorp amsterdam gebruiken.
Derek is Dead, bloedje spannend, kreeg zomaar 2 afleveringen kadoquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:31 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Max Branning zag ik in zijn blote boven lijf, was niet onder de indruk.
Mag verder weinig over zeggen, jij moet het nog zien
Ja, ik had het in de krant gelezen vanmorgen, dit is toch te zot voor woorden.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:32 schreef Copycat het volgende:
Jian! Je kan je lol weer op:
NWS / Geestelijke : 'Ook baby's moeten boerka dragen.'
Waar een brainfart al niet goed voor is ...
ik kom niet hoger dan een IQ van 38quote:
Het is een brainfart van een eenling, waartegen in SA ook al flink wordt geageerd. De aandacht niet waard.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:48 schreef Dotteke het volgende:
Ja, ik had het in de krant gelezen vanmorgen, dit is toch te zot voor woorden.
Zie al zo meiske in de kinderwagen liggen woelen en draaien, ze zou der in stikken.
Als ze nu eens daar alle mannen oogkleppen op doen zodat ze babymeisje/pubers en vrouwen niet meer kunnen zien???
allemaal Boerenquote:Op dinsdag 5 februari 2013 10:02 schreef Margo37 het volgende:
[..]
Mogge![]()
En vooral die westerlingen die Twente de Achterhoek noemen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |