ah Southparkquote:Op maandag 4 februari 2013 22:42 schreef Soury het volgende:
https://www.google.nl/sea(...)oAA&biw=1280&bih=698
Ja diequote:
Was het maar zo'n feest.quote:
quote:Op maandag 4 februari 2013 23:27 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Doe mij maar zo'n feestje als hieronder
Het is weer eens wat anders dan een verjaardag in Nederland waar men in een cirkel zit met een schoteltje met een gebakje op schoot.quote:
Doe mij dat gebakje maar...quote:Op maandag 4 februari 2013 23:37 schreef Scrutinizer het volgende:
[..]
Het is weer eens wat anders dan een verjaardag in Nederland waar men in een cirkel zit met een schoteltje met een gebakje op schoot.
och boeiend, maar hij werkt in elk geval niet mee, teveel mensen die poep aan hun schoen irritant en vies vindenquote:
zag gisteren allemaal hele oude clips van de stones op tv, we hebben er sinds kort alles van de KPN bij en daar zijn zoveel muziekzenders bij gekomen, de stones in de jaren 60/70.quote:
Ja zender 192 heeft ook oude clipsquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:08 schreef Toverheks het volgende:
[..]
zag gisteren allemaal hele oude clips van de stones op tv, we hebben er sinds kort alles van de KPN bij en daar zijn zoveel muziekzenders bij gekomen, de stones in de jaren 60/70.
dan was het die zekerquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:10 schreef Poezewoes het volgende:
[..]
Ja zender 192 heeft ook oude clips
Ja en ook VH1Classic ook met oude muziekquote:
Oh ja VI gemist gisterquote:Op maandag 4 februari 2013 22:03 schreef Toverheks het volgende:
Nu weer die stumperd van een AJAXfan bij Fans, nou ga ff ander net zappen
Was weer leuk met hansie hansiequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja VI gemist gister. ff kijken vanavond
was leuke aflevering Pietjequote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:17 schreef PietjePuk007 het volgende:
[..]
Oh ja VI gemist gister. ff kijken vanavond
kkksssttttttttttquote:Op dinsdag 5 februari 2013 09:21 schreef Poezewoes het volgende:
Heb wel half uurtje Eastenders gekeken
Max Branning zag ik in zijn blote boven lijf, was niet onder de indruk.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |