had dan de paus in de OP gezet D-K of Koning Richard de zoveelste die vandaag bloot is gelegdquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
En welke Iman is dat in de OP
en ik ben niet blij met dat teken met dat wapen in de lucht............lijkt wel gejat van The Godfather
D-K kom godver eens tevoorschijnquote:Op maandag 4 februari 2013 21:08 schreef Soury het volgende:
[..]
Vraag dat aan D_K die er als een haas vandoor gaat
Wat denk je zelf, laf mannetjequote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kom godver eens tevoorschijn
Astublieft zeg, laat 'm lekker opflikkerenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:09 schreef Toverheks het volgende:
[..]
D-K kom godver eens tevoorschijn
Hé? wat ben je bruut tegen onze Topicopener....quote:Op maandag 4 februari 2013 21:11 schreef Jian het volgende:
[..]
Astublieft zeg, laat 'm lekker opflikkeren
Geloof me dat wil je niet in dit topic hebben, echt niet!quote:Op maandag 4 februari 2013 21:12 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Hé? wat ben je bruut tegen onze Topicopener....
Ohhw, zijn wij dan zo gezellig de laatste tijd? Ruimte zát voor nieuwkomers met een attitude zou ik zeggen...quote:Op maandag 4 februari 2013 21:16 schreef Jian het volgende:
[..]
Geloof me dat wil je niet in dit topic hebben, echt niet!
ja joh, goed hè, nu weer fijn spelenquote:Op maandag 4 februari 2013 21:18 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Ohhw, zijn wij dan zo gezellig de laatste tijd? Ruimte zát voor nieuwkomers met een attitude zou ik zeggen...
quote:Op maandag 4 februari 2013 21:19 schreef Toverheks het volgende:
attittude is dat net zoiets als een geestelijke achterstand
I know ....quote:Op maandag 4 februari 2013 21:24 schreef Copycat het volgende:
Jullie maken DK's boner alleen maar harder.
ja, ik volg een cursus moeilijke woorden sinds van de weekquote:
Dit is de moslimversie van Maarten van Rossumquote:Op maandag 4 februari 2013 21:06 schreef Toverheks het volgende:
En welke Iman is dat in de OP
en ik ben niet blij met dat teken met dat wapen in de lucht............lijkt wel gejat van The Godfather
Oh de jaloeziequote:Op maandag 4 februari 2013 21:23 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Jahh en jij ook hé? Mogen de snaren je om je oren springen....
Volgens mij ben je uitgespeeld.quote:Op maandag 4 februari 2013 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Kletskoek, je weet nix... wees blij dat je nog mag meespelen van Blauw..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |