Jep, het verkopen op gevoel doen ze geweldig. AH is ook niet dom, maar duur.quote:Op zondag 10 februari 2013 20:57 schreef tjoptjop het volgende:
[..]
Vind het wel verdraaid knap. Alles wat ze verzinnen qua acties, van voetbalplaatjes tot keukenspulletjes, EK/WK diertjes tot aan suffe dierenplaatjes. Het is altijd enorm succesvol, kinderen die bedelen voor de deur, iedereen wordt ingeschakeld om het te gaan verzamelen. Mensen die nooit bij de AH kopen maar dan wel....
Heb ik nog geen andere supermarkt zien doen, terwijl die ook gewoon dat soort acties hebben.
Euroshopper van ah is altijd nog goedkoper als aldi....quote:Op zondag 10 februari 2013 22:15 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Jep, het verkopen op gevoel doen ze geweldig. AH is ook niet dom, maar duur.
Maar dat is dan ook waardeloze troepquote:Op maandag 11 februari 2013 17:39 schreef gridjuh het volgende:
[..]
Euroshopper van ah is altijd nog goedkoper als aldi....
Dat valt best mee.....maar het is maar wat je gewend bentquote:Op maandag 11 februari 2013 17:44 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Maar dat is dan ook waardeloze troep
Ireth en ik zijn goed aan het ruilen gegaanquote:Op maandag 11 februari 2013 13:17 schreef Scissor het volgende:
Ik heb dit topic geopend met als doel het ruilen en weggeven van mini's voor mensen die ze sparen.
Dat sommige users de mini's en andere supermarktacties commerciele onzin vinden is prima maar zouden die mensen de discussie daarover a.u.b. elders willen voeren?
ik heb nog: pizzapunt, ui,peper en nasikruidenquote:Op woensdag 13 februari 2013 12:26 schreef Ireth het volgende:
Dankzij Gridjuh, Scissor, de buurvrouw en een lieve kassadame bij de AH gaat ze ineens best wel hard!
[ afbeelding ]
27 = kaasschaaf toch? Die heb ik voor jequote:Op woensdag 13 februari 2013 15:48 schreef gridjuh het volgende:
Ik heb nodig
nr 7
nr 8
nr 11
nr 15
nr 16
nr 18
nr 20
nr 21
nr 22
nr 24
nr 27
nr 34
nr 36
nr 40
nr 49
De pizzapunt, de ui en de nasikruiden heeft ze er vanmiddag nog bij gekregenquote:Op woensdag 13 februari 2013 15:46 schreef gridjuh het volgende:
[..]
ik heb nog: pizzapunt, ui,peper en nasikruiden
Op www.ah.nl kan je een pdf bestand downloaden, daar heb ik een printscreen van gemaakt en die bewerk ik dus steeds. Zal even een blanco versie online gooien.quote:Op woensdag 13 februari 2013 22:31 schreef swoopie het volgende:
Hoe komen jullie aan die mooie afvinklijst eigenlijk? Ligt die ergens bij de AH of heeft iemand die zelf gebrouwen?
Hi Ireth, dank je, maar ik heb hem net gevonden! Ik was weer eens te snelquote:Op woensdag 13 februari 2013 22:36 schreef Ireth het volgende:
[..]
Op www.ah.nl kan je een pdf bestand downloaden, daar heb ik een printscreen van gemaakt en die bewerk ik dus steeds. Zal even een blanco versie online gooien.
Oh ja, dat zei je al ja in je vorige bericht, ik ben goed wakker merk ik alweerquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |