Ligt niet aan jou, het ligt aan mijn trage internet gebeurd wel vaker helaas.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:35 schreef Groenalsgras het volgende:
Sorry Black-Beauty-babe...
ik zag het dankzij jouw V...
Dan aan jou de eer!quote:Op maandag 4 februari 2013 16:40 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Ligt niet aan jou, het ligt aan mijn trage internet gebeurd wel vaker helaas.
Met een edit nadat ik het woord goed had geraden.....quote:Op maandag 4 februari 2013 16:56 schreef Groenalsgras het volgende:
Behoefte is goed, net op tijd Gravedigger!
ben het met je eens ik zag niet dat de post ge-edit wasquote:Op maandag 4 februari 2013 16:59 schreef Black-beauty-babe het volgende:
Eingelijk zou je je geraden woord niet meer mogen editten, ipv een edit gewoon weer opnieuw neerzetten. Maar is is maar mijn mening...
Ook al geen leven meerquote:Op maandag 4 februari 2013 18:26 schreef Groenalsgras het volgende:
BBB is vandaag precies een jaar op Fok!
![]()
dit even tussendoor
quote:
sorry ik had een streepje teveelquote:Op maandag 4 februari 2013 19:03 schreef banaantjeEE het volgende:
Omg ik ging dit zeggen maar zag dat anagram niet klopte
Nee, helaasquote:Op maandag 4 februari 2013 20:42 schreef livelink het volgende:
Thx, ik kwam niet los van polygaam, maar volgzaam kan ook.
Omdat er bij de L van middel geen sprake was van een tweede L. Bij mijn vraag om de J dacht ik al aan hulp.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 12:37 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Tuurlijk kan het, waarom zou het niet kunnen volgens jouw?
Gravedigger 50quote:
Was een fout. Anders had ik hem ook al goed geraden en GD waarschijnlijk ookquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:06 schreef Black-beauty-babe het volgende:
waar is mjn punt? Ik had hem goed zonet....
Gaat alles een keer goed dan krijg ik mijn punt nietquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:12 schreef daNpy het volgende:
[..]
Was een fout. Anders had ik hem ook al goed geraden en GD waarschijnlijk ook
- - - - - - - - E - (10 letters)
Geen:
Mijn fout BBBquote:Op dinsdag 5 februari 2013 14:14 schreef Black-beauty-babe het volgende:
[..]
Gaat alles een keer goed dan krijg ik mijn punt niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |