Na de havo had ik besloten een jaar te gaan werken, wat een domme keuze!quote:Op maandag 4 februari 2013 14:51 schreef Waterdruppel het volgende:
Heb je na de HAVO misschien nog iets anders gedaan qwa studie?
Heb je misschien al een LinkedIn profiel gemaakt, kunnen andere mensen je ook vinden.
Wat misschien ook helpt is een detacheringsbureau zoeken, die voor jouw kan kijken in je vakgebied.
Misschien is een BBL traject wel iets voor jouw?
Verder zit ik in precies hetzelfde schuitje als jij.
Ik heb een vakopleiding(laboratorium) en ben inmiddels alweer 4 maanden aan het solliciteren.
Heb zelfs gesolliciteerd op supermarkt werk, maar zelfs dat lukt niet.
Ik heb je een pm gestuurd. Dm doet het niet bij mij.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:49 schreef Xetran het volgende:
In Arnhem weet ik wellicht wel iets. anders DM je mij maar even. Maar wat meer info is wellicht wel handig ja.
Linkedln werkt voor zover ik weet prima, maar dan vaak wel voor een bepaalde doelgroep. Ik ga er niet vanuit dat een of ander magazijn wat nog wat medewerkers zoekt voor productiewerk, via linkedln gaat zoekenquote:Op maandag 4 februari 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Na de havo had ik besloten een jaar te gaan werken, wat een domme keuze!
Ik werk nu onregelmatig via uitzendburea's maar daar kan je niet van op aan.
Volgend jaar ga ik zeer waarschijnlijk weer studeren. Maar dank voor de advies.
En dat linkeldn lijkt me een beetje troep maar proberen kan geen kwaad.
Graag gedaan en succes.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:02 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Na de havo had ik besloten een jaar te gaan werken, wat een domme keuze!
Ik werk nu onregelmatig via uitzendburea's maar daar kan je niet van op aan.
Volgend jaar ga ik zeer waarschijnlijk weer studeren. Maar dank voor de advies.
En dat linkeldn lijkt me een beetje troep maar proberen kan geen kwaad.
Hoop ik ook.quote:Op maandag 4 februari 2013 15:46 schreef Waterdruppel het volgende:
[..]
Graag gedaan en succes.
Hoop dat je snel iets vindt om te doen.
Een zeer goede instelling.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:43 schreef tetouaribo het volgende:
En het maakt mij eerlijk gezegd niet veel uit wat voor werk het is. Zo lang ik mijn tijd maar niet verdoe door niks te doen.
Ik heb een uitkering.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:39 schreef tetouaribo het volgende:
[..]
Hoop ik ook.
Maar hoe kom jij nu aan je geld als ik vragen mag?
thanks mate.;)quote:Op maandag 4 februari 2013 16:45 schreef afstandbediening het volgende:
[..]
Een zeer goede instelling.![]()
Was iedereen maar zo.
Krijg ik ook, of ik moet een vaste baan vinden natuurlijk. Wel saai natuurlijk, outkierieng.quote:Op maandag 4 februari 2013 16:49 schreef Waterdruppel het volgende:
[..]
Ik heb een uitkering.
Ben blij dat de mogelijkheid er is, maar werk veel liever.
Daarom probeer ik ook te solliciteren op elke baan waar ik geschikt voor ben.
Lijkt mij een goede optie. En ik ga even bij de collega's vragen of ik dit topic een zetje WGR (werk, geldzaken& recht) kan geven, daar past hij denk ik beter.quote:Op maandag 4 februari 2013 20:11 schreef Waterdruppel het volgende:
WGR / Werkzoekend #70
Hier heb je misschien ook wat aan.
Hier zijn allemaal mensen die praten over werk zoeken en wat ze allemaal beleven in die zoektocht.
Het is niet makkelijk om daar binnen te komen, aangezien het een kleine markt is en iedereen kent elkaar. Maar binnen de farmaceutische industrie kan je dan bij diverse bedrijven ook als operator aan de slag. Heb ik zelf ook gedaan en ik ken er wel meer. Of je hoogopgeleid bent of niet maakt ook niet uit. En het verdient nog meer ook, alleen je hebt niet zoveel aan je kennis en op andere vlakken heb je iets in te halen. Maar het kan dus wel.quote:Op maandag 4 februari 2013 14:51 schreef Waterdruppel het volgende:
Heb je na de HAVO misschien nog iets anders gedaan qwa studie?
Heb je misschien al een LinkedIn profiel gemaakt, kunnen andere mensen je ook vinden.
Wat misschien ook helpt is een detacheringsbureau zoeken, die voor jouw kan kijken in je vakgebied.
Misschien is een BBL traject wel iets voor jouw?
Verder zit ik in precies hetzelfde schuitje als jij.
Ik heb een vakopleiding(laboratorium) en ben inmiddels alweer 4 maanden aan het solliciteren.
Heb zelfs gesolliciteerd op supermarkt werk, maar zelfs dat lukt niet.
Heb zeker interessequote:Op woensdag 6 februari 2013 10:36 schreef Daboman het volgende:
[..]
Het is niet makkelijk om daar binnen te komen, aangezien het een kleine markt is en iedereen kent elkaar. Maar binnen de farmaceutische industrie kan je dan bij diverse bedrijven ook als operator aan de slag. Heb ik zelf ook gedaan en ik ken er wel meer. Of je hoogopgeleid bent of niet maakt ook niet uit. En het verdient nog meer ook, alleen je hebt niet zoveel aan je kennis en op andere vlakken heb je iets in te halen. Maar het kan dus wel.
Ik wou je net pm'en maar je inbox is vol.quote:Op dinsdag 5 februari 2013 23:57 schreef kastanova het volgende:
Mocht dat van Xetran niet wat worden PM me dan maar ff, help ik je wel aan een baan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |