APCquote:Op maandag 4 februari 2013 14:28 schreef kossikvassik het volgende:
Beste fokkers,
in het verleden heeft deze jonge fokker jeans gehaald bij de JJ, America Today en de V&D... het probleem is echter dat ze allemaal na een half jaar al best verneukt uitzagen en soms al gescheurd waren terwijl ik er vrij netjes mee omga.
Nu heb ik dus vanwege de frustratie met de goedkope merken besloten mezelf te wagen aan de ietwat duurdere merken: Levi's, G-star, Chasin, Diesel, Nudies... of iets anders...
Welk merk jeans zullen volgens jullie het langst meegaan? (2 jaar of zo) Wat zijn jullie ervaringen?
Ik ook, goede pasvorm en zeker niet duur!quote:Op maandag 4 februari 2013 15:47 schreef Cindy1988 het volgende:
Geen dure jeans maar tevreden over die van de C&A
quote:Op dinsdag 5 februari 2013 21:46 schreef bokkepoot het volgende:
Samurai, Momotaro en Somét.
Of had je ook een budget
quote:Op maandag 4 februari 2013 14:28 schreef kossikvassik het volgende:
Beste fokkers,
in het verleden heeft deze jonge fokker jeans gehaald bij de JJ, America Today en de V&D... het probleem is echter dat ze allemaal na een half jaar al best verneukt uitzagen en soms al gescheurd waren terwijl ik er vrij netjes mee omga.
Nu heb ik dus vanwege de frustratie met de goedkope merken besloten mezelf te wagen aan de ietwat duurdere merken: Levi's, G-star, Chasin, Diesel, Nudies... of iets anders...
Welk merk jeans zullen volgens jullie het langst meegaan? (2 jaar of zo) Wat zijn jullie ervaringen?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |