De app wordt standaard meegeleverd door Sonyquote:Maandag 4 februari eerste landelijke controlebericht NL-Alert
Maandag 4 februari rond 12.00 uur zendt de overheid het eerste NL-Alert controlebericht uit in heel Nederland
Al gecheckt, maar er staat niets bij voor de Xperia Squote:Op maandag 4 februari 2013 12:35 schreef Maureentje het volgende:
Ik wil geen controleberichten ontvangen. Hoe kan ik mij afmelden voor controleberichten van NL-Alert?
Als je geen controleberichten wilt ontvangen, kun je de ontvangst van NL-Alert uitzetten op jouw telefoon. Let op: als je dat doet ontvang je ook geen NL-Alert in geval van een noodsituatie.
Op www.nl-alert.nl kan je nagaan of je NL-Alert op jouw mobiele telefoon kunt uitschakelen.
Dan zal t (nog) niet kunnenquote:Op maandag 4 februari 2013 12:59 schreef Boswachtertje het volgende:
[..]
Al gecheckt, maar er staat niets bij voor de Xperia S
Dat weet je nietquote:Op maandag 4 februari 2013 13:02 schreef Maureentje het volgende:
[..]
Dan zal t (nog) niet kunnenMaar wat maakt t uit ? je krijgt dit jaar nog maar 2 berichten meer
Misschien maar even dat deuntje veranderen dan, dat is makkelijkerquote:Op maandag 4 februari 2013 13:04 schreef Boswachtertje het volgende:
het eerste wat ik zo ongeveer hoor, is een irritant deuntje
quote:Op maandag 4 februari 2013 13:07 schreef ikbenik het volgende:
[..]
Misschien maar even dat deuntje veranderen dan, dat is makkelijker
Voor zo ver ik kan zien gaat het om telefoons waarbij de app niet standaard is meegeleverd.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:07 schreef mvdejong het volgende:
Heb je al gekeken of de instructies voor een van de andere Sony-telefoons ook werkt voor jouwe ? Die instructies zijn meer gebonden aan (de versie van) het OS dat erop draait, niet aan een specifiek model, dus dat zou vergelijkbaar moeten zijn.
ik wil de keuze hebben het uit te kunnen schakelen, thats all..quote:Op maandag 4 februari 2013 13:26 schreef funrider het volgende:
TS wil blijkbaar niet lastiggevallen worden in geval van incident/ramp in zijn regio. Misschien goed om te weten als er een rampje in gebeurd en je wellicht binnen moet blijven lijkt me. Ik zou het graag willen ontvangen maar kan niet ivm iPhone, ik heb wel overigens Simyo (van KPN) waar het op zou moeten werken.
Oh was dat die teringherrie die mijn mobiel ineens maakte? Hmpf.quote:Op maandag 4 februari 2013 12:33 schreef Boswachtertje het volgende:
Hallo mensen
heb sinds vandaag een Sony Xperia S (LT261i) en ik kreeg een bericht van NL-Alert. Maar ik heb geen behoefte aan NL alert. Is er een mogelijkheid om het te verwijderen? Als ik de app stopzet, krijg ik vervolgens een nieuwe sms en staat de app (Burger-alameren) weer aan.
NL alert wordt vandaag grootschalig mobiel getest:
[..]
De app wordt standaard meegeleverd door Sony
https://tweakers.net/nieu(...)uwe-smartphones.html
Alvast bedankt!
Nergens voor nodig hoor, lekker belangrijk als er ergens bij jou in de buurt een chemische fabriek de lucht in gaat of zo. Lekker buiten op het terras blijven zitten, je laat je toch niet wegjagen door een of ander onnozel alarm? Dood gaan we toch allemaal wel een keer.quote:Op maandag 4 februari 2013 13:04 schreef Boswachtertje het volgende:
ja weet eigenlijk ook niet zo goed waarom ik het niet zou willen..
maar net nieuwe telefoon en het eerste wat ik zo ongeveer hoor, is een irritant deuntje van NL-alert.. haha
Dit topic is uit 2013.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:44 schreef Bart het volgende:
[..]
Nergens voor nodig hoor, lekker belangrijk als er ergens bij jou in de buurt een chemische fabriek de lucht in gaat of zo. Lekker buiten op het terras blijven zitten, je laat je toch niet wegjagen door een of ander onnozel alarm? Dood gaan we toch allemaal wel een keer.
Ik zag het ja. Maar het is wel weer actueel. Kreeg net voor het eerst een alert.quote:
Ja oke, true.quote:Op maandag 1 juni 2015 14:53 schreef Bart het volgende:
[..]
Ik zag het ja. Maar het is wel weer actueel. Kreeg net voor het eerst een alert.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |