abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 12 september 2002 @ 01:22:27 #201
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5764153
LD, ik ben nog niet klaar met de pluisontvoering hoor, waarom denk je dat ik de hulp van sinte Lurky aanroep

Verder: Ik was dus bezig pluis te ontvoeren nadat ik evil was geworden door een of ander iets van Anthraxx / Plaks wat ik niet helemaal precies meer weet. Ik had ergens een leger, samen met rebel. Waar dat uithangt...:? Ik volg ook niet alles hoor

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  donderdag 12 september 2002 @ 01:42:43 #202
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5764319
quote:
Op woensdag 11 september 2002 20:03 schreef yvonne het volgende:
Tsja, LD staat op mn favolijstje Trammelant, hij zal dus nog weleens mod worden.
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  donderdag 12 september 2002 @ 07:15:17 #203
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5764890
quote:
Op woensdag 11 september 2002 22:17 schreef Lord Dreamer het volgende:

[..]

Een rijtje topics waar misschien nieuw leven in geblazen kan worden zodat er
wat zaken nog duidelijker worden voor de nieuwe en oude eilanders

Algemeen InformatieTopic FOK!eiland
De geschiedenis...

Ik had een mailtje gestuurd naar Rickmans over die 'website' , zelf heb ik weinig tijd of kennis maar wel goede ideen . Jammer genoeg heb ik nog niks terug .
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
pi_5765187
quote:
Op donderdag 12 september 2002 07:15 schreef Sitethief het volgende:

[..]

Ik had een mailtje gestuurd naar Rickmans over die 'website' , zelf heb ik weinig tijd of kennis maar wel goede ideen . Jammer genoeg heb ik nog niks terug .

Dat wat jij typt geldt namelijk ook voor rickmans....die is nl net begonnen aan een nieuwe baan. Hij wil je heus helpen en zit vol ideeen, maar ook hij heeft even weinig tijd.
En ja, dit kon ie ook best zelf typen, maar dat zou dan pas weer na zessen worden, en zo lang wilde ik je niet laten wachten

Wat betreft de ontvoering: Lurky zei het helemaal goed, er is geen snars aan om wekenlang als enige post "help" te kunnen typen. Er zijn al eerder pogingen gedaan om mij te bevrijden, maar nog voor ik daar op in kon spelen werden die afgeslagen op een manier dat ik er zelf niks meer aan kon veranderen. Ik wist niks van rickmans plannen, maar toen ik zag dat ie zo dichtbij was zou ik natuurlijk wel gek zijn om er niet op in te gaan. Het maakt het verhaal wat mij betreft alleen maar leuker, aangezien ik nu zelf tenminste een actieve rol kan spelen.

pi_5765421
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:22 schreef Dagobert het volgende:
LD, ik ben nog niet klaar met de pluisontvoering hoor, waarom denk je dat ik de hulp van sinte Lurky aanroep
Heb je gelijk in , maar ja ik gaf alleen een visie zoals ik het ongeveer zag, aangezien het een dynamisch geheel is kan er altijd wat wijzigen. toch ?

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 12-09-2002 09:52]

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_5765943
Mensen ik heb stukken van bovenstaande samengeplakt tot een update in De geschiedenis...
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:22 schreef Dagobert het volgende:
waarom denk je dat ik de hulp van sinte Lurky aanroep
Sinte Lurky hoort je nood en zint op een wondertje of wat Ze geeft echter al tekenen dat ze je smeekbeden ontvangt. Je moet er wel oog voor hebben
pi_5766221
quote:
Op donderdag 12 september 2002 10:35 schreef Lurky het volgende:
Mensen ik heb stukken van bovenstaande samengeplakt tot een update in De geschiedenis...
[..]

Sinte Lurky hoort je nood en zint op een wondertje of wat Ze geeft echter al tekenen dat ze je smeekbeden ontvangt. Je moet er wel oog voor hebben

Lol vooral tussen de regels door lezen ..
It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
pi_5766309
Nou snap ik m weer niet. Wat bedoel je?
pi_5766343
quote:
Op donderdag 12 september 2002 11:01 schreef Lurky het volgende:
Nou snap ik m weer niet. Wat bedoel je?
nou regels zijn van die witte balkjes , en daar moet je tussen lezen ..dan zie je lettertjes of zo , en die vormen woordjes en die vormen bij elkaar weer zinnen of zoiets

Als je die brei leest dan kom je er vanzelf uit ..hoop ik toch

pi_5766560
quote:
Op woensdag 11 september 2002 16:32 schreef Sitethief het volgende:
Had weer inspiratie , enne Forau ik moet jammer genoeg nog bedenken wat erin die brief komt te staan , dus............
Ben jij die witte figuur?
Maakt niet uit, ik kan wel een stukje schrijven zonder de aard van de brief te onthullen
Avontuur, eindelijk.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
pi_5767828
quote:
Op donderdag 12 september 2002 01:42 schreef Dagobert het volgende:

[..]
Dat heb jij niet gelezen .. Ga je mond spoelen Dago en rap Daar stond vast wat anders ..
pi_5768145
Hey, Lord Dreamer... Mocht je deze post nog lezen: sorry voor m'n k*thumeur van gisteravond hoor... Jij was gewoon even de spreekwoordelijke druppel... Ontbijtje om het goed te maken?
The prettiest people do the ugliest things
pi_5768445
quote:
Op donderdag 12 september 2002 13:20 schreef Khalein het volgende:
Hey, Lord Dreamer... Mocht je deze post nog lezen: sorry voor m'n k*thumeur van gisteravond hoor... Jij was gewoon even de spreekwoordelijke druppel... Ontbijtje om het goed te maken?
hahah maak je niet druk joh .. je boze post was gewoon leuk om te zien .. trouwens het is jouw ontbijterie ..dus je mag zelf bepalen wat er gebeurt..
  vrijdag 13 september 2002 @ 08:42:56 #214
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_5780308
Fijne dag allemaal en gegroet ik ben er weer vantussen
Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
pi_5780971
vantussen...
vantussen...

* Lurky proeft het woord

klinkt eik wel lekkah
doet denken aan kussen
en tussen de lakens
en van tussen alles wat lekker was uit.

[big]MORGUH ALLUHMAHL[/big]

shiiiiit, verkeerde topic, nou dan maar weer ff stukkie crossposten. als daar maar geen gezeik van komt...

pi_5781030
* Lord Dreamer werd wakker en wat zag hij .. een kleine mier met een oranje druppeltje ..

Archhhhhhhhhhhhh

Voor de rest is het mooi weer. enne sta ik onder toezicht

vrijdag 13 september 2002 @ 10:50:32 #217
4335 Faat
Fokeiland O+
pi_5781655
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 10:06 schreef Lurky het volgende:
vantussen...
vantussen...

* Lurky proeft het woord

klinkt eik wel lekkah
doet denken aan kussen
en tussen de lakens
en van tussen alles wat lekker was uit.

Das Alkmaars voor ervandoor
Ondanks dat ik nu in de stad woon waar ze ABN praten komen mijn roots er af en toe nog tussendoor.

Hè?! Wat doet Faat hier nu weer, ze zou toch de hele dag weg zijn?
Uhm tja, na weer heerlijk een uur in het zwembad gedoken en gesprongen te hebben was ik onder-
weg naar mijn auto en kon werkelijk geen enkele reden bedenken om vandaag naar school te gaan
Een algehele malaise en moeheid heeft zich van mij meester gemaakt

Ben dus lekker dagje aan het spijbelen en van plan die het grootste deel slapend door te brengen

quote:
Op vrijdag 13 september 2002 10:10 schreef Lord Dreamer het volgende:
....enne sta ik onder toezicht
Haha een OTS ja, dat past wel bij je LD, alhoewel ik dacht dat dat eigenlijk
alleen aan zeer lastige pubers werd opgelegd, niet dat ik daar ervaring mee heb hoor

Nou het klinkt maf om 10.45, maar welterusten allemaal

Was it so hard Achilles
So very hard to die
Thou knowest and I know not
So much the happier I
  FOK!fossiel vrijdag 13 september 2002 @ 11:18:28 #218
8133 LWaS
Papa van Daan!
pi_5782192
psssst lukrky

Hermes is door het sylfide bloed van zijn moder, wilgje, heel snel gegroeid. Hij is dus geen kleine jongen meer. Maar ongeveer net zo breed als hoog ;-)

Dacht dat je dat misschien wel wilde weten

pi_5782738
psst LWaS, ik weet dat je kinderen 'geslachtrijp' zijn. Wat is er mis met een paar familieleden die tegenelkaar aan in slaap vallen? Kom kom, niet te preuts. Hij zal zijn vadertje echt niet meteen van achteren bespringen.
pi_5782898
Ehm, sitethief, moet ik in mijn reactie nog ergens op letten, wel of niet doen?
Of loopt het verhaal gewoon "zoals het loopt"?
~Leonard Cohen
  vrijdag 13 september 2002 @ 13:13:21 #221
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5784139
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 11:59 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ehm, sitethief, moet ik in mijn reactie nog ergens op letten, wel of niet doen?
Of loopt het verhaal gewoon "zoals het loopt"?
ehm jah ik weet het eik zelf niet ,
doe maar alsof je die geheime tekens wel kan lezen en kom dan maar naar Teranoq ofzow . ( ik heb niet echt veel tijd om lange verhalen te posten dus moeten we het in een rustig tempo doen )
pi_5784893
Forau' en 'Thief, kan daar niet iets van een wazige profetie in staan over ranja en mieren? Of een waarschuwing van een andere beschaving over de ranja-tijd en het verbond van mierenvolkeren? Of iets verschrikkelijks uit de geschiedenis van fokeiland over mieren...

Ondertussen had ik ook begrepen dat er op de Norhbeach een stel aliens waren geland ofzo... kan dat iets zijn waar bericht/profetie of historisch verhaal over in die 'brief' van de witte figuur staat?

Als jullie niet weten waar jullie avontuur/verhaal heen moet is het misschien leuk het aan te laten sluiten bij een ander verhaal.

vrijdag 13 september 2002 @ 20:22:41 #223
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5790569
quote:
Op vrijdag 13 september 2002 13:56 schreef Lurky het volgende:
Forau' en 'Thief, kan daar niet iets van een wazige profetie in staan over ranja en mieren? Of een waarschuwing van een andere beschaving over de ranja-tijd en het verbond van mierenvolkeren? Of iets verschrikkelijks uit de geschiedenis van fokeiland over mieren...

Ondertussen had ik ook begrepen dat er op de Norhbeach een stel aliens waren geland ofzo... kan dat iets zijn waar bericht/profetie of historisch verhaal over in die 'brief' van de witte figuur staat?

Als jullie niet weten waar jullie avontuur/verhaal heen moet is het misschien leuk het aan te laten sluiten bij een ander verhaal.

voor diegene die heel goed opgelet hebben sluiten Mythus haar verhaal en North Beach ( INVASION TROOPERS LD!!!!!!!!)op mekaar aan
pi_5799625
Ehm, ik zie wel hoe het loopt, ik moet eerst naar zijn bos
~Leonard Cohen
  zaterdag 14 september 2002 @ 19:03:57 #225
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5803372
quote:
Op zaterdag 14 september 2002 13:03 schreef Forau_Diavolina het volgende:
Ehm, ik zie wel hoe het loopt, ik moet eerst naar zijn bos
Schitterende poststijl heb jij .
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')