abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 10 september 2002 @ 21:42:37 #176
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5744876
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:37 schreef Dagobert het volgende:
* Dagobert staat er 4 keer in
4 keer.... Je kunt het natuurlijk ook overdrijven...
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
pi_5744926
Hee Dago Tja ik 3x
en die snotaap van een Jezus geeneens 1x
Durf te wedden dat Gerdo 'm zo inhaalt!
  dinsdag 10 september 2002 @ 21:48:29 #178
34375 Gerdo
Ja joh! }:|
pi_5744984
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:44 schreef Lurky het volgende:
Hee Dago Tja ik 3x
Als ik de rest van de maand net zo veel post als vanavond dan sta ik denk ik wel snel hoog ja, maar vanavond is dan ook zo'n ik-verveel-me-avondje! Kan ik dat ook nog ergens zien of niet, hoeveel posts ik heb? En waar heb je dat lijstje vandaan? Die top 100?
Ik ben gewoon lomp, tactloos, huisheteroow en Gerdo!
  dinsdag 10 september 2002 @ 21:56:59 #179
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5745179
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:42 schreef Gerdo het volgende:

[..]

4 keer.... Je kunt het natuurlijk ook overdrijven...

Solly hoor
Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
  dinsdag 10 september 2002 @ 21:57:27 #180
7010 Dagobert
I'm the Benjamin
pi_5745192
quote:
Op dinsdag 10 september 2002 21:44 schreef Lurky het volgende:
Hee Dago Tja ik 3x
He Lurky!
*brandende bramenstruik* SATANISTENKERK

Zie en aanschouw

Civielers uit Twente, wij zijn geniaal
pi_5750513
lurky , hartelijk dank voor je zeer heldere uitleg.... ik begrijp het een stuk beter nu... / hee wat leuk , ik ben de hoogste nieuwe binnenkomer in de posters top100... en nog wel m'n geluksgetal.. 33..
> BTi <
Only the light called darkness can show who i really am...
pi_5752488
Ik ga voor de derde keer Belastingrecht volgen. Hopelijk deze keer met meer succes.

Ben daarom nu weg

Zet mijn ontbijtje maar klaar, ik eet het tijden de les wel op

woensdag 11 september 2002 @ 16:32:02 #183
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5756376
Had weer inspiratie , enne Forau ik moet jammer genoeg nog bedenken wat erin die brief komt te staan , dus............
Stroek: Sitethief, die is heel groot en sterk :Y.
Faat: *zucht* zoals gewoonlijk hoor Sitethief weer in de bocht >:)
  woensdag 11 september 2002 @ 17:14:29 #184
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5757023
Ben ik nou de enigste op dit tijdstip????
pi_5758357
* Sinte Lurky hoort een noodkreet van een eenzame man...
Tja Sitethief wat dacht je van bvb:

-terug van werk: douchen
-Terug van school of werk: bijpraten met huisgenoten
-Borreluurtje irl
-Eten koken
-Eten
-Natafelen
-Afwassen
-Journaal kijken
-Big Brother kijken
-Hond uitlaten
-Eerst huiswerk af en dan pas internetten
...(vul in)

Of heel ander tijdstip aan andere kant aardkloot

Eilanders hebben ook nog een echt leven.... ze druppelen wel binnen hoor
Hou vol!!!

Ik moet gaan want uit de keuken komen de heerlijkste geuren en het is niet de bedoeling dat die zodirect aangebrand gaan ruiken...

pi_5758554
Na een heerlijke ontspannen 48 uur op cursus geweest te zijn . Die Cynix heeft wel eens goede ideeën en ik kan iedereen dat rustoord aanbevelen. Na vooral de heerlijke rustgevende massage door Yvonne (goh die kan er wat van) ben ik er weer.

Natuurlijk wil ik iedereen bedanken voor hun steunbetuigingen en lieve kaarten. De Cursus was gericht op troetelbeertjes en tja een troetelbeertje zal ik nooit worden , maar vertroeteld worden is heerlijk .. Daar kan ik nu met ervaring over spreken. Sterker nog dat zouden meer mensen moeten doen die zich niet helemaal lekker voelen.

Dus ik mag zeggen "Bedankt lieve en minder lieve Eilandertjes"

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
Some day you shall flee, Panted and weak - Master, Passion, Greed.
pi_5758603
Geen dank

Ik weet nog steeds niet waarom je geband ben, maar dat hoef ik ook niet te weten. Welkom terug.

pi_5759508
WB LD
  woensdag 11 september 2002 @ 20:30:20 #189
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5759852
LD , zonder jou is het eiland gewoon saai . ben een beetje wezen rondkijken op jouw site , gaaf zeg

BTW Zin in een avontuurtje?? ( niet doordenken )

woensdag 11 september 2002 @ 20:33:07 #190
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_5759897
Lord Dreamer toch!
Toen je thuis kwam was je er zo trots op, en nu laat je het niet eens aan je lieve en minder lieve Eiland-vriendjes en - vriendinnetjes zien...

Maar geeft niet hoor - dan doe ik het wel voor je.

Mede-Eilanders!
Lord Dreamer heeft de afgelopen 48 uur zeker niet onzinnig besteed!
Jullie hebben hem niet voor niets moeten "missen" ()

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_5759917

Ja maar ... Ja maar

........ "bloost wat weg"

It is a sad day, it is a red day. It is going to be a black day. When the sun rises........
  woensdag 11 september 2002 @ 20:35:50 #192
25889 Sitethief
Fulltime Flapdrol
pi_5759934
quote:
Op woensdag 11 september 2002 20:33 schreef Phoenixx het volgende:
Lord Dreamer toch!
Toen je thuis kwam was je er zo trots op, en nu laat je het niet eens aan je lieve en minder lieve Eiland-vriendjes en - vriendinnetjes zien...

Maar geeft niet hoor - dan doe ik het wel voor je.

Mede-Eilanders!
Lord Dreamer heeft de afgelopen 48 uur zeker niet onzinnig besteed!
Jullie hebben hem niet voor niets moeten "missen" ()

[afbeelding]

ROFLOLMAO ( hoe ging dat ook al weer )
pi_5760546
LD, als je je nog een beetje zondig voelt kan je me helpen door de volgende eiland-testamenten door te spitten en kort op schrift te zetten
Alles goed en wel met beertjesoorkonde enzo maar ik zit ergens mee...

lees, lees, lees...

De hele zomer, zeg maar vanaf de komst van Forau. eind mei heb ik niet alles meer gevolgd. Vaak wel gelezen eens in de zoveel dagen maar de samenhang ontgaat mij soms of meen die te zien.

-Is er nog een centraal verhaaluitlegtopic?
-Wat is dat met die Trooperinvasion en hoort dat bij Nortbeach?
-Met wie hebben Phoenix en Atrimar in het bos te maken?
-Zijn die bezoekers in LD'kasteel deel van al het bovenstaande?
-Waar zit dagobert in dit geheel?
-Wat heeft Forau er mee te maken...
-Wat hebben de gebivakten in het bos ermee te maken?
-Gaat dit alles over 1 en dezelfde kracht?
-Is dat dezelfde kracht die pro- en anti-ranja is en de revolutie van Tara Dago en Num leidt?

-Hebben Ninja, Marky B, Khalein, Gerdo, en alle andere nieuwe midenstanders er al een rol in?
-Hebben bekende figuren als Faat, Jojo, Alexander, Kasper, Hoekie, Superbam, LWas, Vixen enz er iets of juist niets mee te maken?

Gaarne uitleg zoals ik dat zo op prijs stel Ondertussen ga ik door met huiswerk: lezen, lezen, lezen!
Tjeez zou elke nieuwe eilander dat ook doen? 4 maanden topics doorploegen?

Als anderen weten wat en hoe: uw heilige heeft monnikenwerkers nodig:
HELP mij bijlezen.

pi_5760961
Lees, lees, lees
...Nogmaals zucht Phoenixx. ...Hier, aan de rand van de beboste heuvels, waren Atrimar en zij uit elkaar gegaan. Ze hadden gezocht naar Isabeau,...
Huh? Search [Isabeau] ... De fokster neem ik aan?
  woensdag 11 september 2002 @ 22:15:01 #195
15069 Phoenixx
Handle with care
pi_5761082
St. Lurky... Uwe Slechtigheid...
Isabeau is spoorloos verdwenen!
Ik heb in de bossen gedwaald om haar te zoeken, totdat ik het Licht heb gezien.
Ik heb het gevolgd en ben nu daar gekomen waar ik hoor te zijn: aan Uw zijde!
Met Uw hulp en kracht kunnen wij de Eilanders bekeren tot het Ware Geloof!

Hail Lurky!

The toes you step on today might be connected to the ass you’re going to kiss tomorrow...
pi_5761119
quote:
Op woensdag 11 september 2002 21:34 schreef Lurky het volgende:
LD, als je je nog een beetje zondig voelt kan je me helpen door de volgende eiland-testamenten door te spitten en kort op schrift te zetten
Alles goed en wel met beertjesoorkonde enzo maar ik zit ergens mee...
Hmm ik en zondig voelen .. weet je wel wat een massage van yvonne en wijze lessen van Cynix met je zonden doet Die verdwijnen als sneeuw voor de zon. maar voor uwe heiligheid zal ik toch een poging wagen een deel van uw queste te verlichten.
quote:
lees, lees, lees...

De hele zomer, zeg maar vanaf de komst van Forau. eind mei heb ik niet alles meer gevolgd. Vaak wel gelezen eens in de zoveel dagen maar de samenhang ontgaat mij soms of meen die te zien.

Ik gaat lezen..

-Is er nog een centraal verhaaluitlegtopic?
Dat was er vroeger wel , en alshet aan mij zou liggen zou ik het wel in ere willen herstellen.

-Wat is dat met die Trooperinvasion en hoort dat bij Nortbeach?
De Starship Troopers en NorthBeach , zijn creaties van vol energie zittende Sitethief, Hij het geheel in elkaar past weet ik nog niet precies maar dat zal de tijd verder wel duidelijk maken denk ik zo.

-Met wie hebben Phoenix en Atrimar in het bos te maken?
Met een wraakzuchtige schim uit Atrimar's verleden, de verwachtig is dat ook dat gedeelte een staartje zal hebben. Oke heeft phoenixx zich tot uwe heiligheid bekeerd en zich losgemaakt van de bebosde heuvels. Isabeau is inderdaad een bezoekster van het eiland die helaas verdwenen is.

-Zijn die bezoekers in LD'kasteel deel van al het bovenstaande?
Nee .. de bezoekers in de kerker zijn nog een onbepaald geheel op het eiland en zijn nog niet klaar voor hun taak. voor de rest zitten er een paar mensen in het kasteel die verhaalloos zijn of sporadisch langskomen. De troepen die bij het kasteel horen blijven daar nog even , behalve de guards die over het hele eiland zwerven

-Waar zit dagobert in dit geheel?
Dagobert zat bij de ontvoering van pluis verhaallijn die een toch wel abrupt einde heeft gekregen, en is nu een volgeling van uwe heiligheid geworden.

-Wat heeft Forau er mee te maken...
Forau is zo te zien ook nog een onbepaalde factor waar rekening mee moet worden gehouden, en waar we vast veel van te lezen krijgen.

-Wat hebben de gebivakten in het bos ermee te maken?
Er lijkt een plan gesmeed te worden om ook tara af te zetten en het eiland regeringsloos te laten, of misschien dat een andere persoon zich geroepen wordt of aangewezen wordt de ceremonieële beschermheilige van het eiland te worden.

-Gaat dit alles over 1 en dezelfde kracht? Misschien uiteindelijk wel , maar op dit moment lijken het allemaal losse delen te zijn. die hun eigen leven leiden maar als gemeeschappelijke binding het eiland hebben en hun bewoners.

-Is dat dezelfde kracht die pro- en anti-ranja is en de revolutie van Tara Dago en Num leidt?
De kracht van de ranja lijkt wat weggeebt te zijn, waardoor de natuurlijke krachten weer wat van hun oorspronkelijke vorm terug krijgen, Welke krachten er ook aanwezig zijn , het lijkt er op dat door de gebeurtenissen het eiland weer los geraat is van de zoete stroming die er heerste.

-Hebben Ninja, Marky B, Khalein, Gerdo, en alle andere nieuwe midenstanders er al een rol in?
Misschien wel , misschien ook niet, dat zal de tijd leren, misschien onstaan er compleet nieuwe stromingen en worden oude stromingen verstevigd. maar alle nieuwe eilanders zijn welkom en ook hun pogingen om er iets van te maken zijn wonderschoon om te lezen. Eilanders zijn vrij om elke rol te nemen die ze willen. in een verhaal of erbuiten. Dus is er niet zoiets als een rol bepaling.

-Hebben bekende figuren als Faat, Jojo, Alexander, Kasper, Hoekie, Superbam, LWas, Vixen enz er iets of juist niets mee te maken?
Een aantal bekende figuren zijn tijdelijk voor korte of lange tijd vertrokken naar het vaste land en we zien hun hopelijk weer snel terug. Op dit moment rijken mijn krachten niet zover dat ik kan zien wat de toekomst ons brengt. Laten we hopen , bidden en daar komt u als heilige goed van pas, dat de oudgedienden de weg weer vinden naar ons schone eiland.

quote:
Gaarne uitleg zoals ik dat zo op prijs stel Ondertussen ga ik door met huiswerk: lezen, lezen, lezen!
Tjeez zou elke nieuwe eilander dat ook doen? 4 maanden topics doorploegen?
Mijn waarde heiligeheid, ik zou het niet weten , maar het is misschien wel de moeite waard om te overwegen zoiets in een FAQ te zetten , dat het voor eilandbewoners verstandig is om een beetje bij te lezen , en daarbij kan het centraal verhaaluitlegtopic denk ik een grote waarde hebben.
quote:
Als anderen weten wat en hoe: uw heilige heeft monnikenwerkers nodig:
HELP mij bijlezen.

Hopelijk heeft u iets aan m'n uitleg waarde heiligheid. en als oproep aan de andere eilanders zou ik hen willen verzoeken om Lurky te helpen haar queste te voltooien.

Uw nederige dienaar in deze,
LD

[edit kleine toevoeging]
Een rijtje topoics waar misschien nieuw leven in geblazen kan worden zodat er
wat zaken nog duidelijker worden voor de nieuwe en oude eilanders

Algemeen InformatieTopic FOK!eiland
De geschiedenis...

[Dit bericht is gewijzigd door Lord Dreamer op 11-09-2002 22:30]

pi_5762130
In de FAQ staat dit al:
Wel zijn er een paar tips die het eilandleven wat makkelijker kunnen maken. Zo is het handig om voordat je actief deel gaat nemen aan het eiland, eerst even wat topics door te lezen. Zo krijg je de juiste sfeer een beetje te pakken.
Ook is het niet erg leuk om verhaallijnen binnen te komen vallen, terwijl je eigenlijk niet echt weet waar het over gaat. Zeker niet als je dan ook nog eens opmerkingen plaatst die niet met het verhaal te maken hebben (off topic).

Ik vind wel dat nieuwe eilanders ook gewoon moeten kunnen beginnen als zij niet de hele geschiedenis van het eiland kennen. Zoiets komt ook al postend wel. Daarbij is het eiland een dynamisch geheel, zaken veranderen en het is af en toe wel zo leuk om er eens een frisse wind doorheen te laten gaan.

Wat betreft de verhaallijnen: Ja, dan is het wel handig dat je het verhaal een beetje kent voor je erin stapt. Maar ook hier geldt: Je maakt het verhaal met zijn allen. Soms loopt het dus niet zoals jij in gedachten had, simpelweg omdat iemand anders iets anders in gedachten had. Dat is nou eenmaal het eiland.

pi_5762432
Ehm Pluisje ..zou je de FAQ kunnen aanpassen ??

[/quote]Laat ik afsluiten met te vertellen wie ik ben.
Mijn naam op het eiland is pluisje. Ik loop hier nu bijna 2 jaar rond en run mijn eigen ranjastalletje. Dit naast mijn drukke bestaan als eilandprinses. Ik probeer hier de boel een beetje in goede banen te leiden. Ingrijpen (bv door middel van het zetten van een slotje) zal ik zo min mogelijk doen, zolang jullie allemaal een beetje rekening met elkaar houden.
[/quote]

Ehm Eilandprinses klopt niet meer , dit zou Eiland moderator moeten worden.
Zie ook Officiele Verklaring van de EVD in naam van Tara

Prins Tara is tot er een revolutie plaats vind , Hij aftreed of dat er iets anders gebeurt de Prins op het eiland. Het prins/prinses zijn heeft niets met de moderatie rechten op het eiland te maken. en zodoende zou het gescheiden moeten worden.

Lord Dreamer
Opperbevelhebber Raging Hordes of Fok!
-------------

Lurky zijn je vragen zo een beetje naar wens beantwoord ?

pi_5762537
quote:
Op woensdag 11 september 2002 23:34 schreef Lord Dreamer het volgende:
Ehm Pluisje ..zou je de FAQ kunnen aanpassen ??

Ehm Eilandprinses klopt niet meer , dit zou Eiland moderator moeten worden.

Da's inderdaad wel het allerbelangrijkste deel van de FAQ, wat stom dat ik daar niet aan gedacht heb. Vooralsnog ben ik echter op het eiland niet op de hoogte van het feit dat Tara de macht heeft overgenomen en is ook de reden van mijn ontvoering niet geheel duidelijk bij mijn eilandpersonage. Ik weet alleen dat ik ontvoerd ben en nu weer vrij ben, en daar eindigt mijn kennis.
pi_5763320
Ja dat is precies wat ik bedoelde LD. Bedankt! En ook Pluisje dank!
Het is mij nu een stuk duidelijker. De wereld is in 3 kampen verdeeld:
Het Ranjaregime, de anti-ranja-rebellen, en neutrale eilanders.
* Sinte lurky heeft ze allen even lief
Ik heb als Sinte laatst Rickmans een hint gegeven opdat hij Pluisje gemakkelijker kwa 'verhaal' kon vinden. Ik meen ( * ) mij namelijk van een chat een jaar ofzo geleden te herinneren dat Pluisje het helemaal niet prettig vindt steeds ontvoerd te worden. (wie wel?) Dat is haar wel vaker overkomen. Een uiterst vervelende rol waarin de ontvoerde week in week uit moet wachten en afentoe 'help' kan roepen. Dat 'avontuur' kende ze al uitentreure. Toen Rickmans, die ze op eiland zg nog helemaal niet kende, zo fanatiek ging zoeken meende ik te begrijpen wat de bedoeling was... Maar het moest wel logisch lijken.
Dat ze is bevrijdt betekent niet, luidens de langst hierop doorgaande topics, dat daarmee de antiranjarevolutionaire gevoelens zijn verdwenen. Dus alles wat men verzint is niet persee om zee geholpen. Er is alleen een heel andere onverwachte wending (zie FAQ)

Oeoe ik ben leesmoe... Zijn jullie wel s in Mythus burcht geweest? In het paleis, de Bossen, de Kastelen, de smidse een spaceship, aiaia al die weirde namen: Lethanoq, een Sisianoq uit Teranoq, Starfleetbasis van the scienceman met alien, xyborg, extraterrestial, Martian , Faithy, en
robotech Simon van de MfsRT2, Solomon voorheen Gandalf maar niet de draak, Mythus, en nieja... Volgt iemand het nog

Moe dus....

(*)UIt de tijd dat ik nog per chat of icq kon overleggen

[Dit bericht is gewijzigd door Lurky op 12-09-2002 00:30]

abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')